Toen al m'n progjes opnieuw installeren en nu eindelijk weer op internet, ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. ![]()
En toen kwam ik nergens meer op omdat m'n cookies ook pleitos waren, maar van Fok! wist ik zowaar m'n wachtwoord nog! ![]()
*neut inschenkt*
Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!
quote:zo ik zit weer overal op en in met de benodigde paswords, wat gaat er toch altijd een hoop tijd inzitten om alles weer draaiend te krijgen, maar xp roeleert!
Op zondag 29 september 2002 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat is duffe elende Tante Bep.... Daar moet ik even niet aan denken. Je hebt me wel weer helpen herinneren dat ik een back-up moet maken van belangrijke dingen. (gaat meteen een aantal cdtjes branden)
Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!
waaaah Ting rood haar
en hoe staat het?
*neut inschenkt*
*schoonmaakt*
*koffie machine aanzet*
*warme croissantjes in mand op tafel zet*
wat dacht je deze muts eerst even delegeren
Itsme, gezellig dat je ook meegaat! Heb je al een keus kunnen maken, qua pakje?
Ik gooi morgen de Fort "Clib" Transit even vol benzine en dan kom ik jullie hier wel oppikken. Laten we maar niet al te laat weggaan, want Bep kennende komt er een boodschappenlijst waar je een kamer mee kan behangen. ![]()
Dat straatje tegenover de Makro, daar zit trouwens een heel leuk fetish kledingwinkeltje. Kunnen we ook nog wel even langs eventueel?
quote:Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!
Op zaterdag 28 september 2002 18:23 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Naar Portugal....met een tentje op mijn rug.
Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen
quote:Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??
Op zondag 29 september 2002 17:00 schreef itsme het volgende:
hai we zijn gisterne gebeld door een voormalig klasgenoot van mijn dochter.
We zijn gevraagd om volgende zaterdag in nieuwste show van catherine Keyl te komen.
whoehaha.
Onderwerp: hoe vieze kerels zich in kinderchats bevinden en hen proberen te bewegen hen te bellen of een afspraak te maken.
Dat is mijn dochter eens overkomen, gelukkig had ze een hele slimme moeder, maar goed.Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen
Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*
quote:Gisteren was haar eerste uitzending. (niet dat ik heb gekeken
Op zondag 29 september 2002 18:09 schreef Anzjie het volgende:[..]
Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??
Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*
Mag ik ook een biertje?
quote:Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!
Op zondag 29 september 2002 16:47 schreef Gert het volgende:[..]
Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!
Thanx en tot over 2-1/2 week allen!
quote:z
Op zondag 29 september 2002 20:01 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!
Thanx en tot over 2-1/2 week allen!
![]()
dag lievurt, veel plezier!
quote:Dag F_L-eke!
Op zondag 29 september 2002 20:04 schreef Tante Bep het volgende:[..]
z
dag lievurt, veel plezier!
Bep, wil jij die boodschappenlijst wel zodanig opstellen dat je begint met dingen die vooraan in de winkel liggen en eindigt bij de kassa?
quote:oe wat is ze lekker streng he
Op zondag 29 september 2002 22:32 schreef Anzjie het volgende:
Hoe laat gaan we Gert? Enneh nee we gaan niet naar de non-foot
*briefje op prikbord hangt*
Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*
quote:Gert het lijkt me het beste als we gewoon een wagen lenen bij van Gendt en Loos, inderdaad een hele rol behangpapier is het geworden die boodschappenlijst
Op maandag 30 september 2002 00:20 schreef Tante Bep het volgende:[..]
oe wat is ze lekker streng he
*briefje op prikbord hangt*Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*
quote:Cheer up scanman, niet zo negatief
Op maandag 30 september 2002 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem ook nog maar een lekker drankje zo in het begin van de nacht. En APK, als je even tijd hebt en jezelf even weg kunt rukken bij die vele interessante gesprekken die er nu gaande zijn in het huis.... neem er ook een!!Cheers!
quote:Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?
Op maandag 30 september 2002 01:04 schreef Anzjie het volgende:
Cheer up scanman, niet zo negatiefwel even positief roddelen Jah..Ook al mag je me niet
quote:Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
Op maandag 30 september 2002 01:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?
quote:Hmmm.... dat soort dingen onthoud (zonder t) ik nooit. Maar ik hoop dan maar dat je toen niet al te negatief was....
Op maandag 30 september 2002 01:36 schreef Anzjie het volgende:
Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
Ziezo, proost!
quote:Het went snel Roache.
Op maandag 30 september 2002 12:07 schreef Roache_ het volgende:
Heb dit nog niet eerder gedaan op klaarlichte dag
Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?
Tot zo!
quote:Hee, veel succes met de boodschappen.
Op maandag 30 september 2002 12:17 schreef Gert het volgende:[..]
Het went snel Roache.
Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?
Tot zo!
Hè, nu wil ik ineens wel mee maar nu kan ik niet omdat ik eigenlijk aan het werk ben.
Vergeet geen pleepapier, ik trok zonet het laatste rolletje eraf!
Maar ik heb gelukkig nog een kennis die ons wel van dienst kan zijn. Het ziet er misschien wel een beetje merkwaardig uit, maar er past echt een hele hoop in zo'n soepkom hoor!
Alors, on y va! Bel itsme anders maar even, dat we eraan komen, Anzjie..
Doei,
tot straks!
Hongarije is nou net een hoek van Europa waar ik nog niet ben geweest, maar mochten we binnenkort hongaars bezoek in Pinnonica krijgen, dan zou het zo leuk zijn om een glaasje bocht aan te kunnen bieden dat daar plaatselijk populair is. Wie kan me wat vertellen over de drinkgewoontes der Hongaren? Dan rijden we nog even langs de speciaal-slijter.
-edit: linkje aangebracht voor nieuwsgierige maar luie fokkerts
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-09-2002 15:22]
Klik hier maar eens.
Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!
quote:heb je niet gehoord hoeveel moeite hij met opstarten had?
Op maandag 30 september 2002 16:28 schreef Roache_ het volgende:Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!

Er kan weer volop besteld worden mensen! Hou je niet langer in, denk niet "ik heb gisteren ook al twee schalen vlammetjes verorberd", het mág allemaal weer!
Enige nadeel is dat ik een herniaatje voel opkomen, dus het kan zijn dat ik de zolder een tijdje moet claimen. Voor de rest ging het van een leien dakje, Anzjie en itsme: jullie zijn toppertjes! Nou ja, er waren wel de gebruikelijke incidentjes, maar veel stelde het allemaal niet voor.
Zo was er een klein akkefietje bij de kassa, tja je kent het temperament van itsme, dus toen die kassière begon te miepen dat het niet de bedoeling was dat we al in de winkel flessen wijn gingen staan opentrekken, toen was dat foute boel.
"We nemen die lege flessen toch keurig mee om ze af te rekenen?", hield itsme zich aanvankelijk keurig in. Maar KassAnita maakte de fout om door te blijven zeiken over onze gezellige wijn-lunch in de winkel, en toen knapte er ineens iets bij mijn reisgezellin. Tja, hoe moet je dat beschrijven.. die lege flessen waren ineens uit het zicht verdwenen, zeg maar..
Daarna waren we itsme dus een tijdje kwijt, gedoe met bewakers enzo, dus dachten Anzjie en ik de bus vast vol te kunnen laden. Dat ging voorspoedig, maar daarna wou Anzjie per se niét mee naar de non-food sector. Dusse.. toen ben ik haar zeg maar 'kwijtgeraakt', ik had immers toch de sleutels.. en toen hebben Beps creditcard en mijzelf ons een tikkie laten gaan
.
Anyway, na een paar uur terug naar de bus, itsme had de administratieve formaliteiten inmiddels ook afgehandeld met de wouten, en toen waren de dames toch een beetje boos dat ik zo lang was weggebleven. Dus dan zet je de muziek wat harder, zo gaat dat, maar ze wonnen het van de stereoset. Net toen ik het gevoel kreeg dat ze het meenden, hoorden we een enorme klap. En je zult het geloven of niet, maar dat was dus Patty Brard, die met haar Sparta Mét tegen de soepkom was gekletterd. Van links ook nog eens.
Ze had niet verwacht dat er nog iets achter de bestelbus zou hangen, zei ze. Althans, dat meenden wij op te kunnen maken uit het gebrabbel. Ik had de indruk dat haar lunch nog iets rijkelijker besprenkeld was geweest dan de onze.
We hebben 'r maar even tegen een muurtje gezet, zodat ze bij kon komen, en hebben de hartelijke groeten namens heel Fok gedaan. Vond ze leuk. We mochten ook nog een foto van haar maken, en daarmee besluit ik dit verslag van ons dagje Makro.
Patty ziet er nog best te pruimen uit overigens, zo met die kekke kwajongenspet.
hier voor de deur staan er een paar te bekvechten over Moes
ik ga snel een spandoek maken: Go Angel ! Go Angel !
*hadden we ook anti-griepine gekocht?? snuf kuch*
quote:Ah, zeker een setje van het sletterige soort? Met veel zwart kant aan een rode nylon en zo? (heb een heel beeld voor me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!
Op maandag 30 september 2002 23:48 schreef Anzjie het volgende:
Zwaaiend met de lingerie setjes...
Mag ik ook een lekker drankje...?
Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!
Leuke gesprekken idd. Nooit geweten dat jij ook ging voor Gert in sletterige panty's!! ![]()
Woehaha, alle gekheid op een stok, ik ga naar bed. 't Is tenslotte al 5 voor 1. (kut, weer de klok vergeten mee te verhuizen)
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:32 schreef Roache_ het volgende:
Ja hoor, pak maar met je goeie armpje wat je hebben wilt. In de soepkom van Gert staat ook nog vanalles. (zie boven)Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!
quote:Het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar de lingerie is bedoeld voor onze schoonmaak-Anita. Ze klaagde steeds dat ze het steeds zo warm had, dus ik dacht ik koop wat luchtigers voor haar. De volgende keer dat ze hier komt schoonmaken, zal ze er dus (nog) frivoler gekleed bijlopen. Ik hoop maar dat justme geen rolberoerte krijgt als ze dat ziet.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:24 schreef Roache_ het volgende:[..]
me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!
Ik heb wel een hele leuke tuinbroek gekocht, die mag je ook wel even grabben, als je daar gelukkig van wordt?

p.s. ja, Anita is fan van Ting, en zij heeft daarom eveneens heur haar geverfd.
quote:Lijkt ook wel wat op Sandra
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:43 schreef Gert het volgende:
Geil stringetje, Anita! (en wie zit daar op de achtergrond op de Panninica-bank te loungen?)
quote:Nehh, die heeft echt wel een wat dikkere reet meer rubensiaanse dernière.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lijkt ook wel wat op Sandra
Maarre.. 0-0, ik ben chagrijnig en ga de opgenomen austin powâhs maar es kijken om me wat op te vrolijken. Doei, veel plezier nog, tenminste als dat in dit doodse bejaardenhuis nog mogelijk is.
quote:Ja we kunnen beter aan de prozac gaan inplaats van aan de drank
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het weer waanzinnig gezellig op FOK vanavond.... !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |