abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6021474
Zo nu eerst een borrel want daar ben ik nu wel aan toe, wat een avond, ging om ca. 19 u iets helemaal fout op m'n pc wat uiteindelijk op formatteren uit is gedraaid, meteen maar windows xp erop nu ik toch bezig was.

Toen al m'n progjes opnieuw installeren en nu eindelijk weer op internet, ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen.

En toen kwam ik nergens meer op omdat m'n cookies ook pleitos waren, maar van Fok! wist ik zowaar m'n wachtwoord nog!

*neut inschenkt*

zondag 29 september 2002 @ 02:16:48 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6021563
Dat is duffe elende Tante Bep.... Daar moet ik even niet aan denken. Je hebt me wel weer helpen herinneren dat ik een back-up moet maken van belangrijke dingen. (gaat meteen een aantal cdtjes branden )

Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6022281
quote:
Op zondag 29 september 2002 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat is duffe elende Tante Bep.... Daar moet ik even niet aan denken. Je hebt me wel weer helpen herinneren dat ik een back-up moet maken van belangrijke dingen. (gaat meteen een aantal cdtjes branden )

Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!

zo ik zit weer overal op en in met de benodigde paswords, wat gaat er toch altijd een hoop tijd inzitten om alles weer draaiend te krijgen, maar xp roeleert!

waaaah Ting rood haar en hoe staat het?

*neut inschenkt*

pi_6023343
Tjeeesszz zeg, wat een zooitje hier , leuk feestje gehad gister zeker?!!

*schoonmaakt*
*koffie machine aanzet*
*warme croissantjes in mand op tafel zet*

pi_6023360
Goedenmorgen,
kan ik ergens mee helpen zo op de zondagochtend
verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_6023449
Jazeker wel!! Als jij nou de toiletten, bar en dansvloer schoonmaakt, dan.. dan... dan schenk ik straks koffie voor je in
pi_6023570
Prima hoor,wacht nog maar een uurtje met inschenken eerst even deze puinbak.....................*zoekt de dweil ,emmers en sop*

wat dacht je deze muts eerst even delegeren

verheug jij je ook wel eens op een dooie mus
pi_6025078
Jaa rondje voor de hele bar, ook al is het vroeg.
*heb een BritneySpears pakket gewonnen ja ikke haha.
Switch time.
  Moderator zondag 29 september 2002 @ 16:30:46 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6027393
Hee, Britney hangt ineens aan de muur! Ach, die draaiende Mona van Roache begon toch een beetje op m'n zenuwen te werken dus vooruit. Maar Britney zal uiteindelij natuurlijk wel plaats moeten maken voor [poll] De lekkerste BB babe / hunk

Itsme, gezellig dat je ook meegaat! Heb je al een keus kunnen maken, qua pakje?
Ik gooi morgen de Fort "Clib" Transit even vol benzine en dan kom ik jullie hier wel oppikken. Laten we maar niet al te laat weggaan, want Bep kennende komt er een boodschappenlijst waar je een kamer mee kan behangen.

Dat straatje tegenover de Makro, daar zit trouwens een heel leuk fetish kledingwinkeltje. Kunnen we ook nog wel even langs eventueel?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 29 september 2002 @ 16:47:00 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6027614
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 18:23 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Naar Portugal....met een tentje op mijn rug.

Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6027863
hai we zijn gisterne gebeld door een voormalig klasgenoot van mijn dochter.
We zijn gevraagd om volgende zaterdag in nieuwste show van catherine Keyl te komen.
whoehaha.
Onderwerp: hoe vieze kerels zich in kinderchats bevinden en hen proberen te bewegen hen te bellen of een afspraak te maken.
Dat is mijn dochter eens overkomen, gelukkig had ze een hele slimme moeder, maar goed.

Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen

zondag 29 september 2002 @ 18:09:19 #212
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6028899
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:00 schreef itsme het volgende:
hai we zijn gisterne gebeld door een voormalig klasgenoot van mijn dochter.
We zijn gevraagd om volgende zaterdag in nieuwste show van catherine Keyl te komen.
whoehaha.
Onderwerp: hoe vieze kerels zich in kinderchats bevinden en hen proberen te bewegen hen te bellen of een afspraak te maken.
Dat is mijn dochter eens overkomen, gelukkig had ze een hele slimme moeder, maar goed.

Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen

Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??

Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*

pi_6029107
quote:
Op zondag 29 september 2002 18:09 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??

Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*

Gisteren was haar eerste uitzending. (niet dat ik heb gekeken ) op Nederland 1.
volgende week 21.00 aflevering 2. ook op Ned 1.
Ach ro is helemaal door het dolle. die vind het prachtig.
we moeten al vroeg half 12 of zo in hilversum zijn.

Mag ik ook een biertje?

zondag 29 september 2002 @ 18:55:36 #214
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6029471
Biertje voor itsme

Cheers..!!

pi_6030287
quote:
Op zondag 29 september 2002 16:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!

Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!

Thanx en tot over 2-1/2 week allen!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_6030342
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:01 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!

Thanx en tot over 2-1/2 week allen!

z

dag lievurt, veel plezier!

Moderator zondag 29 september 2002 @ 20:08:05 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6030393
quote:
Op zondag 29 september 2002 20:04 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

z

dag lievurt, veel plezier!

Dag F_L-eke!

Bep, wil jij die boodschappenlijst wel zodanig opstellen dat je begint met dingen die vooraan in de winkel liggen en eindigt bij de kassa?

zondag 29 september 2002 @ 22:32:23 #218
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6032817
Hoe laat gaan we Gert? Enneh nee we gaan niet naar de non-foot
pi_6035110
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:32 schreef Anzjie het volgende:
Hoe laat gaan we Gert? Enneh nee we gaan niet naar de non-foot
oe wat is ze lekker streng he

*briefje op prikbord hangt*

Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*

maandag 30 september 2002 @ 00:46:40 #220
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6035528
quote:
Op maandag 30 september 2002 00:20 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

oe wat is ze lekker streng he

*briefje op prikbord hangt*

Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*

Gert het lijkt me het beste als we gewoon een wagen lenen bij van Gendt en Loos, inderdaad een hele rol behangpapier is het geworden die boodschappenlijst *schrapt servetjes van de lijst....en de pannekoekenmix,en de appelmoes *
  maandag 30 september 2002 @ 01:00:42 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6035720
Ik neem ook nog maar een lekker drankje zo in het begin van de nacht. En APK, als je even tijd hebt en jezelf even weg kunt rukken bij die vele interessante gesprekken die er nu gaande zijn in het huis.... neem er ook een!! Cheers!
  maandag 30 september 2002 @ 01:04:40 #222
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6035762
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem ook nog maar een lekker drankje zo in het begin van de nacht. En APK, als je even tijd hebt en jezelf even weg kunt rukken bij die vele interessante gesprekken die er nu gaande zijn in het huis.... neem er ook een!! Cheers!
Cheer up scanman, niet zo negatief wel even positief roddelen Jah..Ook al mag je me niet
  maandag 30 september 2002 @ 01:06:53 #223
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6035790
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:04 schreef Anzjie het volgende:
Cheer up scanman, niet zo negatief wel even positief roddelen Jah..Ook al mag je me niet
Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?
  maandag 30 september 2002 @ 01:36:41 #224
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6036030
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?

Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
  maandag 30 september 2002 @ 01:46:20 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6036099
quote:
Op maandag 30 september 2002 01:36 schreef Anzjie het volgende:
Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
Hmmm.... dat soort dingen onthoud (zonder t) ik nooit. Maar ik hoop dan maar dat je toen niet al te negatief was....
  maandag 30 september 2002 @ 12:07:52 #226
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6039028
Godver..... heel het weekend niet in deze leuke tent geweest, nu even snel via m'n werk een borreltje bietsen. Heb dit nog niet eerder gedaan op klaarlichte dag, het voelt wel een beetje stiekum, best lekker eik.

Ziezo, proost!

Ben te zaai voor een signature
  Moderator maandag 30 september 2002 @ 12:17:10 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6039167
quote:
Op maandag 30 september 2002 12:07 schreef Roache_ het volgende:
Heb dit nog niet eerder gedaan op klaarlichte dag
Het went snel Roache.

Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?

Tot zo!

maandag 30 september 2002 @ 12:21:33 #228
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6039226
quote:
Op maandag 30 september 2002 12:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Het went snel Roache.

Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?

Tot zo!

Hee, veel succes met de boodschappen.

Hè, nu wil ik ineens wel mee maar nu kan ik niet omdat ik eigenlijk aan het werk ben.

Vergeet geen pleepapier, ik trok zonet het laatste rolletje eraf!

Moderator maandag 30 september 2002 @ 13:33:22 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6040122
Potverpillepap! Met deze behangrol heeft Bep zelfs mij verrast! Dat gaat niet lukken hoor, met de Clib-Ford! Dan zou ik de koelkast en het hemelbed uit de laadruimte moeten halen, en dat gaat me wat te ver.

Maar ik heb gelukkig nog een kennis die ons wel van dienst kan zijn. Het ziet er misschien wel een beetje merkwaardig uit, maar er past echt een hele hoop in zo'n soepkom hoor!

Alors, on y va! Bel itsme anders maar even, dat we eraan komen, Anzjie..

Doei,
tot straks!

Moderator maandag 30 september 2002 @ 15:14:18 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6041848
Er was al enige tijd verkeer van Nederland naar Hongarije, maar het is nu ook anndersom: de eerste Hongaar is erachter dat er gezonde (?) belangstelling uit Nederland bestaat voor 'hun' BB. Vorige week kwam ene GarB voor het eerst buurten. Lachen zeg, dat internet.

Hongarije is nou net een hoek van Europa waar ik nog niet ben geweest, maar mochten we binnenkort hongaars bezoek in Pinnonica krijgen, dan zou het zo leuk zijn om een glaasje bocht aan te kunnen bieden dat daar plaatselijk populair is. Wie kan me wat vertellen over de drinkgewoontes der Hongaren? Dan rijden we nog even langs de speciaal-slijter.

-edit: linkje aangebracht voor nieuwsgierige maar luie fokkerts

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-09-2002 15:22]

maandag 30 september 2002 @ 16:28:16 #231
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6042836
Nou Gert, ik ben maar eens even voor je aan het struinen gegaan op het wondere wijde web en heb iets gevonden wat ik nimmer in Hongarije verwacht zou hebben. Vraag me af hoe ze het uitspreken trouwens.

Klik hier maar eens.

Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!

† In Memoriam † maandag 30 september 2002 @ 17:58:50 #232
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6044240
quote:
Op maandag 30 september 2002 16:28 schreef Roache_ het volgende:

Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!

heb je niet gehoord hoeveel moeite hij met opstarten had?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator maandag 30 september 2002 @ 18:02:43 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6044298
Wat een goed idee om ook nog een kubiek meterke speciaalbieren in te slaan! Je sjouwt je een ongeluk, maar de beloning is groot, en ik heb wel een slokkie verdiend dacht ik zo:

Er kan weer volop besteld worden mensen! Hou je niet langer in, denk niet "ik heb gisteren ook al twee schalen vlammetjes verorberd", het mág allemaal weer!

Enige nadeel is dat ik een herniaatje voel opkomen, dus het kan zijn dat ik de zolder een tijdje moet claimen. Voor de rest ging het van een leien dakje, Anzjie en itsme: jullie zijn toppertjes! Nou ja, er waren wel de gebruikelijke incidentjes, maar veel stelde het allemaal niet voor.
Zo was er een klein akkefietje bij de kassa, tja je kent het temperament van itsme, dus toen die kassière begon te miepen dat het niet de bedoeling was dat we al in de winkel flessen wijn gingen staan opentrekken, toen was dat foute boel.
"We nemen die lege flessen toch keurig mee om ze af te rekenen?", hield itsme zich aanvankelijk keurig in. Maar KassAnita maakte de fout om door te blijven zeiken over onze gezellige wijn-lunch in de winkel, en toen knapte er ineens iets bij mijn reisgezellin. Tja, hoe moet je dat beschrijven.. die lege flessen waren ineens uit het zicht verdwenen, zeg maar..

Daarna waren we itsme dus een tijdje kwijt, gedoe met bewakers enzo, dus dachten Anzjie en ik de bus vast vol te kunnen laden. Dat ging voorspoedig, maar daarna wou Anzjie per se niét mee naar de non-food sector. Dusse.. toen ben ik haar zeg maar 'kwijtgeraakt', ik had immers toch de sleutels.. en toen hebben Beps creditcard en mijzelf ons een tikkie laten gaan .

Anyway, na een paar uur terug naar de bus, itsme had de administratieve formaliteiten inmiddels ook afgehandeld met de wouten, en toen waren de dames toch een beetje boos dat ik zo lang was weggebleven. Dus dan zet je de muziek wat harder, zo gaat dat, maar ze wonnen het van de stereoset. Net toen ik het gevoel kreeg dat ze het meenden, hoorden we een enorme klap. En je zult het geloven of niet, maar dat was dus Patty Brard, die met haar Sparta Mét tegen de soepkom was gekletterd. Van links ook nog eens.
Ze had niet verwacht dat er nog iets achter de bestelbus zou hangen, zei ze. Althans, dat meenden wij op te kunnen maken uit het gebrabbel. Ik had de indruk dat haar lunch nog iets rijkelijker besprenkeld was geweest dan de onze.

We hebben 'r maar even tegen een muurtje gezet, zodat ze bij kon komen, en hebben de hartelijke groeten namens heel Fok gedaan. Vond ze leuk. We mochten ook nog een foto van haar maken, en daarmee besluit ik dit verslag van ons dagje Makro.

maandag 30 september 2002 @ 18:26:51 #234
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6044617
Da's nogeens een reisverslag! Proost, doe mij ook zo'n Leffe, lekker heur!

Patty ziet er nog best te pruimen uit overigens, zo met die kekke kwajongenspet.

maandag 30 september 2002 @ 21:42:46 #235
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6047952
buiten is er aktie

hier voor de deur staan er een paar te bekvechten over Moes

ik ga snel een spandoek maken: Go Angel ! Go Angel !

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  maandag 30 september 2002 @ 23:37:02 #236
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6050176
Ik dacht eigenlijk dat we in een betere buurt gesitueerd waren met deze toko, maar het lijkt wel of we op de visafslag staan. Hmm, toch jammer dat je in de beslotenheid van een gezamelijke fascinatie/hobby achter dingen komt die je net zo lief niet had willen weten.... Goed, ik pak een stil borreltje, als iemand met me mee wil drinken mag dat hoor. Heb ook nog een zakje lekkers gevonden....
  maandag 30 september 2002 @ 23:48:38 #237
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6050367
Gert je verslag is toppie hoor, je moet er nog wel even bij vertellen dat je in de non-food de ketchup-sound dans ging doen ( ik keek mee bij de bewaking) en je riep steeds: Humm humm hummieeee...Zwaaiend met de lingerie setjes...
Verder ging alles goed hoor

*hadden we ook anti-griepine gekocht?? snuf kuch*

dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:24:11 #238
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6050921
quote:
Op maandag 30 september 2002 23:48 schreef Anzjie het volgende:
Zwaaiend met de lingerie setjes...
Ah, zeker een setje van het sletterige soort? Met veel zwart kant aan een rode nylon en zo? (heb een heel beeld voor me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:29:18 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6051012
Pffff... toch wel leuke gesprekken vanavond.... Ik heb weer een lamme arm van het typen....

Mag ik ook een lekker drankje...?

dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:32:05 #240
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6051063
Ja hoor, pak maar met je goeie armpje wat je hebben wilt. In de soepkom van Gert staat ook nog vanalles. (zie boven)

Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!

Leuke gesprekken idd. Nooit geweten dat jij ook ging voor Gert in sletterige panty's!!

Woehaha, alle gekheid op een stok, ik ga naar bed. 't Is tenslotte al 5 voor 1. (kut, weer de klok vergeten mee te verhuizen)

dinsdag 1 oktober 2002 @ 00:33:50 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6051092
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:32 schreef Roache_ het volgende:
Ja hoor, pak maar met je goeie armpje wat je hebben wilt. In de soepkom van Gert staat ook nog vanalles. (zie boven)

Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!

... Mijn arm is weer over. Was dus blijkbaar alleen een stevige spierpijn en verder niet. (Hele opluchting voor een internetverslaafde!)
Proost... en dat ze het 'anale' moment van Sandra maar mogen uitzenden morgen!!!
pi_6051131
van mij mogen jullie een lekker drankje pakken jullie hebben het verdient ik heb genoten
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  Moderator dinsdag 1 oktober 2002 @ 14:16:09 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6056349
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:24 schreef Roache_ het volgende:

[..]
me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!

Het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar de lingerie is bedoeld voor onze schoonmaak-Anita. Ze klaagde steeds dat ze het steeds zo warm had, dus ik dacht ik koop wat luchtigers voor haar. De volgende keer dat ze hier komt schoonmaken, zal ze er dus (nog) frivoler gekleed bijlopen. Ik hoop maar dat justme geen rolberoerte krijgt als ze dat ziet.

Ik heb wel een hele leuke tuinbroek gekocht, die mag je ook wel even grabben, als je daar gelukkig van wordt?

dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:23:15 #244
4139 Qt
Kjoetie
pi_6057279
Hehehe, ik kwam laatst de collega van Anita tegen bij dat uitzendburo.. Die weet van wanten met een stofzuiger
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:43:47 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6063225
Geil stringetje, Anita! (en wie zit daar op de achtergrond op de Panninica-bank te loungen?)

p.s. ja, Anita is fan van Ting, en zij heeft daarom eveneens heur haar geverfd.

dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:50:39 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6063344
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:43 schreef Gert het volgende:
Geil stringetje, Anita! (en wie zit daar op de achtergrond op de Panninica-bank te loungen?)
Lijkt ook wel wat op Sandra
  Moderator dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:45:01 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6064515
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lijkt ook wel wat op Sandra

Nehh, die heeft echt wel een wat dikkere reet meer rubensiaanse dernière.

Maarre.. 0-0, ik ben chagrijnig en ga de opgenomen austin powâhs maar es kijken om me wat op te vrolijken. Doei, veel plezier nog, tenminste als dat in dit doodse bejaardenhuis nog mogelijk is.

dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:58:16 #248
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6064813
Yoehoe cheer up Gert
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:19:02 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6065233
Wat is het weer waanzinnig gezellig op FOK vanavond.... !!!!
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:20:37 #250
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6065270
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het weer waanzinnig gezellig op FOK vanavond.... !!!!
Ja we kunnen beter aan de prozac gaan inplaats van aan de drank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')