Eej, lief doen gei! Die zwarte joekel van jou weegt meer dan het dubbelequote:Op donderdag 5 april 2007 11:03 schreef boegschroef het volgende:
170 pk![]()
Nee geintje... ziet er leuk uit hoewel ik niet hou van donkeren velgen. Verder is het natuurlijk wel een top wagen om te hebben.
Ik dacht 118 maar niets blijkt minder waar te zijn. Het enige wat ik heb aangepast is het luchtfilter en de gasklep. Ik denk dat één van de vorige eigenaren andere nokkenassen ofzo gemonteerd heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Sloper het volgende:
ik dacht dattie 113pk had?
Weet je dus niet of het nog zin heeft om andere nokkenas te monterenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik dacht 118 maar niets blijkt minder waar te zijn. Het enige wat ik heb aangepast is het luchtfilter en de gasklep. Ik denk dat één van de vorige eigenaren andere nokkenassen ofzo gemonteerd heeft.
Ik denk dat er al andere inzitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Weet je dus niet of het nog zin heeft om andere nokkenas te monteren
Het is een speeltje, voor het dagelijkse heb ik een Leon II.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef benenjerryijs het volgende:
Wat is mij eigenlijk afvraag..rij je hier dagelijks mee of is het een speeltje voor erbij?
Banden (Toyo proxes T1-R), zijn al besteldquote:Op donderdag 12 april 2007 18:40 schreef zBus het volgende:
ZIjn er nog aankomende mods die je sowieso gaat doen? andere uitlaatheaders ofzo? nieuwe banden? aangezien deze oud waren volgens jou?
Wil jij me sponsoren?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef Sloper het volgende:
Waarom geen semi-slicks als het toch een speeltje is?
Ik rijd zelfquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:12 schreef bleiblei het volgende:
Neem je em zondag mee of moet ik jullie op komen halen?.
Dat zijn eigenlijk altijd krukaspk'squote:Op vrijdag 13 april 2007 09:58 schreef beschuit het volgende:
niet om t een of t ander; maar die 118pk fabrikesopgave; zijn dat krukaspk's of wielpk's, dat zou wel e.e.a. verklaren natuurlijk
Ik weet dat die een rollerbank voor scooters en brommers heeft, maar ook voor auto's?quote:Op zondag 15 april 2007 15:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zet de Elise eens op de bank van Dynojet in Goes.
Ik denk dat je dan een heel ander resultaat krijgt.
http://www.rollerbank.nl/dealers_detail.php?dealer=557
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |