Je kunt ook effe contacten met VD Kooy, die hebben er laatst 1 gebouwd die in Aalsmeer rondrijdquote:Op maandag 16 april 2007 13:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In NL rijden een aantal Elise's rond met een K20A blok uit de Civic TypeR, allen door VanSten uitgevoerd.
Geen idee, de Elise is iig sneller, ik kan veel later/harder remmen en hij trekt een stuk harder op/door. Top op het rechte stuk lag ook 20km/u hoger.quote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef FunnyName het volgende:
Mex_ heb je al een idee over verschil in ronde tijd met de Miate, of heb je nooit gemeten?
185, dat was de enige keer dat ik gekeken heb, dus misschien waren er nog wel keren bij dat het harder ging. Ik heb er geen enkele keer gereden zonder iemand voor me, dus het kan nog wel harder dan dat denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef FunnyName het volgende:
Hoe hoge top haal je ongeveer vlak voor het rempunt voor de Tarzan?
(heb je maybe een passagier mee gehad die gekeken heeft ;-))
Ik kon het niet zien...was ook erg druk met mezelf vasthoudenquote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef FunnyName het volgende:
Hoe hoge top haal je ongeveer vlak voor het rempunt voor de Tarzan?
(heb je maybe een passagier mee gehad die gekeken heeft ;-))
De top ligt wat hoger dan die 185quote:Op maandag 23 april 2007 13:08 schreef FunnyName het volgende:
Ghehe :-) (mooie top voor relatief bescheiden vermogen..)
Een ouder model van die van mij is er nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef Omkron het volgende:
Vriend van me heeft het oude model, wel ens in gereden, wel een leuk wagentje. staat te koop overigens.. 30K.
JE moet er toch niet aan denken om door een fout van een ander je Elise af te schrijven zegquote:Een aantal schuivers gezien, 1 schuiver op een haar na (in de Tarzan) kunnen ontwijken.
Denk dat hij een Elan bedoelt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Een ouder model van die van mij is er nietWelk model bedoel je?
Dat is het risico inderdaad, er reden ook Murcielago's rond, daar kun je 10 Elises voor kopen. Dan ben je pas een echte held op een baan vol met amateurs.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
JE moet er toch niet aan denken om door een fout van een ander je Elise af te schrijven zeg
haha leuke foto!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Denk dat hij een Elan bedoelt?
oudje die je niet elke dag ziet
[afbeelding]
Ghehehequote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is het risico inderdaad, er reden ook Murcielago's rond, daar kun je 10 Elises voor kopen. Dan ben je pas een echte held op een baan vol met amateurs.
Geen Murcielago's gezien. Wel 2 gallardo's. De oranje spider mocht er niet meer op later van de wedstrijdleiding. Reed te gevaarlijk en te hard.. Liever te hard dan te zacht zoals die thesis die er rond reedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is het risico inderdaad, er reden ook Murcielago's rond, daar kun je 10 Elises voor kopen. Dan ben je pas een echte held op een baan vol met amateurs.
Nee.. je hebt gelijk.. ff niet goed gekeken.. dit is idd eerste model.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:26 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Een ouder model van die van mij is er nietWelk model bedoel je?
Het is een Rover blokje, pas in de 2e generatie Elise's werden Toyota blokken gebruikt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef j0rrit het volgende:
Heb het topic een beetje zitten volgen, en moet zeggen dat het toch leuk is dat er eens wat exclusiever materiaal langs komt!
Motorisch onderhoud, zou je dat gewoon bij Toyota kunnen doen, aangezien het een 1.8 VVTI o.i.d. is toch?
Dat is wel meneer douw zeg ehquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef Mex_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jQOnOXXc-ps
Close racing
Met dat blok kun je nog zowat langs de tractor-boerquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het is een Rover blokje, pas in de 2e generatie Elise's werden Toyota blokken gebruikt.
K-series inderdaad. Geen idee hoe lang dat blok er al is.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:25 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Met dat blok kun je nog zowat langs de tractor-boer
k-series toch? stamt uit ongeveer 1820...?
quote:The K-Series was introduced in 1988 by Rover Group as a powerplant for the Rover Metro car.
http://www.zercustoms.com/news/Honda-Civic-Type-RR.htmlquote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef johnwoo het volgende:
Bovendien hoorde ik Mex al iets zeggen over een Honda blok![]()
Sponsoren zijn van harte welkom!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.zercustoms.com/news/Honda-Civic-Type-RR.html
K20 met andere nokkenassen en aangepaste ECU...260pk...of dromen we nu heel erg ver weg
Na m'n vakantie waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef FunnyName het volgende:
Doen zeg ik :-)
Nee, dat wat op de foto staat is hetgeen ik gekocht heb, als je dat nieuw moet kopen ben je meer dan 1000Ł kwijt. Ik betaal er nu 400Ł voor.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef MikeyMan het volgende:
Maar dan nieuw?
Is allemaal rvs.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef MikeyMan het volgende:
Ah, owkee...
Kan dat nog wel ff mee dan?
Die heeft iemand voor me opgehaald uit Engeland, moet ik nog bij hem op gaan halen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:00 schreef Sloper het volgende:
Zit je uitlaat er ook al op? Of moet die nog komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |