Nog nooit van gehoord, ik dacht dat het een of ander cryptowoord moest voorstellen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Of had ik moeten vragen 'wat is de hermandad'?
hermandad is gewoon politiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:58 schreef OA het volgende:
Hermandad betekent geloof ik broederschap, maar dan snap ik er nog niets van....![]()
Tjah, als je het ziet is het een eitje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef steekbal het volgende:
The police, doodoo doo
Tegenwoordig is dat de bijnaam voor de politie, maar de oorspronkelijke betekenis was broederschap!quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat de bijnaam voor de politie, maar de oorspronkelijke betekenis was broederschap!
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermandad
Ja dat vind ik nou ook alleen ernstig moeilijk te vinden of te verzinnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:01 schreef steekbal het volgende:
leuke vraag ook
Dan kunnen we natuurlijk Cryptogrammen 2 nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook alleen ernstig moeilijk te vinden of te verzinnen.![]()
En ook niet echt algemene kennisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:05 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou ook alleen ernstig moeilijk te vinden of te verzinnen.![]()
quote:
in de goede richting. Zo erg zijn de Groningers nu ook weer nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:16 schreef Homdeck het volgende:
iemand een flink pak slaag geven o.i.d. lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |