Hij schijnt binnenkort ook parachute te willen springen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef kevin33 het volgende:
Hij had last van Para- Sietjes,
en hij kreeg Para - cetamol
Mag hij ook zonder springen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij schijnt binnenkort ook parachute te willen springen.
Ik hoop dat het touwtje knapt, maar dan wordt ie pas echt paraquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij schijnt binnenkort ook parachute te willen springen.
Oehhh, die is wel erg grof. Dat vind ik dus ongepast.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef kissy het volgende:
Al met al vind ik Brian best wel een goede jongen, ik hoop dat hij in de hemel komt, het liefst vandaag nog.
Ik denk eerder abnormaal begaafdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Urquhart het volgende:
Misschien is hij wel paranormaal begaafd?
Stel je niet aan, misschien kun je beter op het forum van de Libelle gaan lezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oehhh, die is wel erg grof. Dat vind ik dus ongepast.
Dokter? Ik heb m'n hersenen thuis laten liggen, heeft u misschien 1 over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Door zijn hersenloze actie veroorzaakt.
Wat verwacht je ook van iemand met een lege hersenpan [afbeelding]
Whehehehehquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian bij de dokter: 'Dokter, ik heb Zo het gevoel dat ik genegeerd wordt'. Dokter: "Bzzzz, volgende patiënt".
Over grof gesproken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef kissy het volgende:
[..]
Stel je niet aan, misschien kun je beter op het forum van de Libelle gaan lezen.
Is toch niet grof?quote:
zodat de honden er net bij kunnen!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:58 schreef Elounda het volgende:
Brian: dokter, Amanda zegt dat ik een goed hart heb...
Dokter: ja, het had alleen gekookt op je rug moeten hangen...
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zodat de honden er net bij kunnen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |