2e is zeker Helga, en 3e Rene, maar wie is die bovenste? Erg moeilijk weer om er fucking namen bij te zettenquote:
Yvette of Michelle?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:01 schreef Mirel het volgende:
[..]
2e is zeker Helga, en 3e Rene, maar wie is die bovenste? Erg moeilijk weer om er fucking namen bij te zetten![]()
Ik heb het ook gemist.quote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Piles het volgende:
Ik heb het gemist
Komt er nog een herhaling?
Nieuwsgroepen, maar dat is vrij ingewikkeldquote:Op zondag 29 april 2007 16:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb het via de PC opgenomen, maar de ruwe opnames zijn 8,5 GB![]()
Iemand tips om het ergens te hosten?
Downloaden lukt me prima, maar uploaden heb ik nooit gedaan. Ervaringen zijn welkomquote:Op zondag 29 april 2007 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, maar dat is vrij ingewikkeld
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Downloaden lukt me prima, maar uploaden heb ik nooit gedaan. Ervaringen zijn welkom![]()
Hee super!quote:Op zondag 29 april 2007 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Kijk nou toch eens; iemand is al begonnen met uploaden op YouTube:
Deel 1
Deel 2
Meerdere delen gaan volgen volgens de uploader.
Net als RTL 7 trouwens... elke doordeweekse dag om 19:50quote:Op zondag 29 april 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens nog even "ter info" , vanaf de afgelopen week zendt de VRT op Eén (Belgie 1 dus) na het laatavondnieuws telkens rond 23h30 Allo Allo volledig heruit. En dat telkens op dinsdag, woensdag en donderdag, en straks binnen een drietal weken als het voetbalseizoen voorbij is ook op maandag.
Altijd leuk net voor het slapengaan ...
Tja, en er zijn natuurlijk al enkele karakters overleden. von Klinkerhoffen , Madame Fanny en Edith bv ...quote:Op zondag 29 april 2007 01:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Leuk gedaan was het, wel veel docu erdoorheen gemixed, en vond het maar raar dat Flick en Hans er niet in zaten, maar wel heel veel in de docu
Verder moest ik er wel veel om lachenleuke reünie.
Dus omdat hun dood zijn kunnen Herr Flick en Hans niet komen?quote:Op maandag 30 april 2007 00:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, en er zijn natuurlijk al enkele karakters overleden. von Klinkerhoffen , Madame Fanny en Edith bv ...
Bwah, begin maar eens met een scene met Hans zonder de kolonel ? Maar misschien waren ze ook gewoon niet vrij, of zit er ergens een haar in de boter ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dus omdat hun dood zijn kunnen Herr Flick en Hans niet komen?
Ze kunnen nog wel op vakantiequote:Op maandag 30 april 2007 01:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al zit ik mij te bedenken, ze spelen in dat stukje natuurlijk René in zijn zelfde café zoveel jaren later. Dan zitten die Duitsers natuurlijk niet meer in Frankrijk ...
Yvettequote:Op zaterdag 28 april 2007 11:01 schreef Mirel het volgende:
[..]
2e is zeker Helga, en 3e Rene, maar wie is die bovenste? Erg moeilijk weer om er fucking namen bij te zetten![]()
Hans en de eerste Herr Flick zijn vroegtijdig gestopt met de reeks, misschien heeft dat er iets mee te maken?quote:Op maandag 30 april 2007 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, begin maar eens met een scene met Hans zonder de kolonel ? Maar misschien waren ze ook gewoon niet vrij, of zit er ergens een haar in de boter ?
Ja, en Mimi stoppen ze dan in een dikke bontjas zodat het niet zou opvallen dat ze toch serieus is bijgekomen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb kleine stukjes gezien en het was wel leuk. Een aantal waren wel behoorlijk geschminkt om er een beetje degelijk uit te zien.
Herr Flick (Richard Gibson) is pas na seizoen 7 gestopt. Er is maar 1 seizoen een andere Herr Flick (David Janson) geweest (na 'plastische chirurgie'quote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hans en de eerste Herr Flick zijn vroegtijdig gestopt met de reeks, misschien heeft dat er iets mee te maken?
Waarom zijn beide acteurs er trouwens mee gestopt in het midden van de reeks?
Nee hoor. Sam Kelly (Hans Gehring) had er gewoon genoeg van, de eerste monsieur LeClerc overleed, alleen van Maria (Fransesca Gronshaw) is eigenlijk niet bekend waarom ze verdween. Richard Gibson had na 7 seizoenen genoeg van Otto Flick. Verder is de cast redelijk constant gebleven over de jaren heen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef zoom het volgende:
Ik weet niet meer precies voor wie dat gold , maar er zijn een aantal acteurs tussen doorovergestapt naar een andere serie ( lees beter salaris )
Ah fantastisch!quote:Op zondag 29 april 2007 16:25 schreef ACT-F het volgende:
Kijk nou toch eens; iemand is al begonnen met uploaden op YouTube:
Deel 1
Deel 2
Meerdere delen gaan volgen volgens de uploader.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |