abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47114788
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk dat zijn de bekendste sox. Chicago
White Sox
Red Sox
pi_47114816
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

White Sox
Red Sox
Chicagoooo
pi_47114967
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Moet je veel geld betalen
In Belgie gaat het verhaal rond dat Defour in overleg met Van Geel heeft getekend bij Standard en hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft voor als Ajax zich meldt. Maar ik betwijfel of dit waar is..
pi_47114989
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Niet overdrijven, Leo heeft nog niet veel laten zien hoor.
Dreiging, actie, techniek en hij kan z'n man voorbij komen. De aantal keren dat ik de Mul dat heb zien doen zijn op één hand te tellen.
pi_47115082
Dan heb je niet zitten kijken of heel veel vingers.
Houd van een lijntje.
pi_47115246
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dreiging, actie, techniek en hij kan z'n man voorbij komen. De aantal keren dat ik de Mul dat heb zien doen zijn op één hand te tellen.
Ja en ze rendement?

0 assists

Voor de rest heb je wel gelijk met dreiging etc maargoed.
pi_47116795
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef Sethje het volgende:
bier
Moet jij niet naar Enschede straks?
  zaterdag 10 maart 2007 @ 08:24:37 #183
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_47117477
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Yankees suck, Red Sox rule!

Go Yankees!!!

En inderdaad heb ik ook truien,petjes etc van de Yankees...maar ik heb ze wel zien spelen en ben al jaren fan...

Zou trouwens wel humor zijn als hij reageerd...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:25:05 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47119371
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
seymore@earthlink.net

Ik heb gemailt

Best gelopen, dat e-mailadres. Ben nog op zoek naar een goedbetaald bijbaantje.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:42:57 #185
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_47119701
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 03:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Moet jij niet naar Enschede straks?
jawel maar dat is morgenvroeg pas he vriend
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_47120461
Babel en Vermeer langer bij Ajax:

Ryan Babel en Kenneth Vermeer tekenden vrijdag hun nieuwe contracten met Ajax. Dat weet de officiële website van de club te melden. Babel verlengde zijn contract met drie seizoenen. Zijn oude contract liep af in 2008, de nieuwe verbintenis loopt tot juni 2011. In het bijzijn van zijn familie, zaakwaarnemer en technisch directeur Martin van Geel zette hij zijn handtekening, waarna de champagne openging.

Ryan Babel heft het glas op zijn nieuwe verbintenis met Ajax Babel speelt sinds de D1 bij Ajax. De twintigjarige Amsterdammer zegt hier nog lang niet klaar te zijn. "Ik woon hier in de buurt en ken iedereen. Maar ook op technisch gebied ben ik nog lang niet zover om te vertrekken. Ik heb nog veel te leren. Weliswaar heb ik nu de goede lijn te pakken, maar ik moet de komende jaren gaan doordrukken. Ik hoop ook nog een keer kampioen te worden met Ajax." Blij, maar rustig als altijd, voegde Babel toe dat hij zich nu weer volledig op het voetbal kan richten. "Zondag uit tegen FC Twente."

Kenneth Vermeer tekende een contract dat hem tot juni 2010 aan Ajax verbindt. De oude verbintenis liep tot medio 2008. De 21-jarige doelman is nog lang niet uitgeleerd bij de Amsterdamse club. Vermeer ziet daarom volop toekomst in De Arena; op het veld en in een Ajax-keepersshirt. "Hopelijk sta ik ooit onder de lat in Ajax 1", sprak de talentvolle goalie kort na het signeren van de verbintenis. "Ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken."

Dit seizoen was Vermeer zowel betrokken bij wedstrijden van Jong Ajax als bij duels van het eerste elftal. De Ajacied is bovendien een vertrouwd gezicht in de selectie van Jong Oranje. "Keepen is een ervaringsvak", weet Van Geel, die de contractonderhandelingen voerde met zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. "Kenneth is een talentvolle keeper die een mooie toekomst voor zich heeft. We zijn heel blij dat hij zijn contract heeft verlengd. Nu gaan we kijken op welke wijze hij zich het beste verder kan ontwikkelen."

Ajaxonline.org
pi_47121251
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef Soccer4u het volgende:
Babel en Vermeer langer bij Ajax:
Blijf maar bij schaatsen
pi_47121936
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sethje het volgende:

[..]

jawel maar dat is morgenvroeg pas he vriend
Ohja, was weer is lekker scherp
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:26:10 #189
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47122056
Babel en Vermeer langer bij Ajax
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_47122078
Hey.. Vermeer en Babel langer bij Ajax!
pi_47122326
quote:
'Geen chemie Huntelaar en Sneijder'

zaterdag 10 maart, door MN, Amsterdam, 09:47u, AD Sportwereld
Klaas-Jan Huntelaar scoort nauwelijks als Wesley Sneijder meespeelt, zo blijkt uit een onderzoek van AD Sportwereld. De spits scoort zonder de middenvelder 1,22 keer per wedstrijd. Als Sneijder wel in het veld staat, schiet Huntelaar de bal slechts 0,3 keer per duel over de lijn. Bekerduels en Europese wedstrijden zijn niet meegeteld.

Toen Huntelaar debuteerde voor Ajax, was Sneijder veelvuldig geblesseerd. In die periode maakte de spits achttien goals in achttien wedstrijden. Dit seizoen scoorde hij slechts zes keer in de 23 duels waarin Sneijder wel meedeed. Toen de middenvelder geschorst werd vanwege het bekende tyfushond-incident, passeerde Huntelaar de keeper in drie duels prompt zes keer.

De twee betreffende spelers raken niet ongerust. 'Het gaat inderdaad om doelpunten maken', aldus Sneijder. 'Maar het maakt niet uit of Klaas-Jan of ik scoor. Vorige seizoen maakte Klaas-Jan de meeste goals, dit jaar is het wat meer verdeeld. Volgens mij is dat helemaal geen slecht teken.'

Huntelaar geeft aan dat voetbal veel ingewikkelder is dan deze simpele statistieken. 'Voetbal is niet altijd in cijfers te vangen', aldus de Ajacied. 'In deze statistieken komen alleen de eindpass en het doelpunt naar voren. Maar voetbal is complexer dan dat. In een wedstrijd zijn er talloze factoren die bepalen of je wel of niet scoort. Dat draait echt niet alleen om Wesley of mij.'
Geweldige speler die Sneijder
pi_47122434
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Geweldige speler die Sneijder
Zo geweldig dat hij Ajax topscorer is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47128138

Ik heb (geen idee waarvan) opeens kaartjes gekregen vanwege de verjaardag van Ajax ofzo. Blijkbaar kan je p$v - Ajax ook op een groot scherm volgen in de ArenA ofzo? En nog wat andere festiviteiten.
Ik heb nog 2 van die kaartjes over dus als iemand interesse heeft --> PM me!!!
Charge? Gratis.
JOHNNY HEITINGA
pi_47128255
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Camplo het volgende:

Ik heb (geen idee waarvan) opeens kaartjes gekregen vanwege de verjaardag van Ajax ofzo. Blijkbaar kan je p$v - Ajax ook op een groot scherm volgen in de ArenA ofzo? En nog wat andere festiviteiten.
Ik heb nog 2 van die kaartjes over dus als iemand interesse heeft --> PM me!!!
Charge? Gratis.

Kijken in de ArenA
pi_47128288
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef Jasza het volgende:

[..]

Kijken in de ArenA
Yeah uitkaarten heb ik niet
En die zaterdag zou ik al gaan stappen in A'dam, valt mooi te combineren
Zoveel vrij hebk niet meer nowadays.
JOHNNY HEITINGA
pi_47128708
Henk Spaan noemt Mitea in het Parool een 'misselijk makend mannetje' !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_47130564
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef Roi het volgende:
Henk Spaan noemt Mitea in het Parool een 'misselijk makend mannetje' !
Omdat?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47131099
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 18:59 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Omdat?
Henk Spaan een dwaas is.
JOHNNY HEITINGA
pi_47131345
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef Camplo het volgende:

[..]

Yeah uitkaarten heb ik niet
En die zaterdag zou ik al gaan stappen in A'dam, valt mooi te combineren
Zoveel vrij hebk niet meer nowadays.
Ga dan lekker op het Rembrandtplein kijken man .
pi_47131439
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ga dan lekker op het Rembrandtplein kijken man .
Wij gaan ook de stad in. 2 kaartjes heb ik al vergeven, maar nog 2 over. Ik kan ze evt bij de ArenA afgeven IF needed en mits 30 min voor de wedstrijd.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')