White Soxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk dat zijn de bekendste sox. Chicago
In Belgie gaat het verhaal rond dat Defour in overleg met Van Geel heeft getekend bij Standard en hij een gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft voor als Ajax zich meldt. Maar ik betwijfel of dit waar is..quote:
Dreiging, actie, techniek en hij kan z'n man voorbij komen. De aantal keren dat ik de Mul dat heb zien doen zijn op één hand te tellen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Leo heeft nog niet veel laten zien hoor.
Ja en ze rendement?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dreiging, actie, techniek en hij kan z'n man voorbij komen. De aantal keren dat ik de Mul dat heb zien doen zijn op één hand te tellen.
Moet jij niet naar Enschede straks?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef Sethje het volgende:
bier
Go Yankees!!!quote:
Best gelopen, dat e-mailadres. Ben nog op zoek naar een goedbetaald bijbaantje.quote:
jawel maar dat is morgenvroeg pas he vriendquote:
Blijf maar bij schaatsenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef Soccer4u het volgende:
Babel en Vermeer langer bij Ajax:
Ohja, was weer is lekker scherpquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
jawel maar dat is morgenvroeg pas he vriend
Geweldige speler die Sneijderquote:'Geen chemie Huntelaar en Sneijder'
zaterdag 10 maart, door MN, Amsterdam, 09:47u, AD Sportwereld
Klaas-Jan Huntelaar scoort nauwelijks als Wesley Sneijder meespeelt, zo blijkt uit een onderzoek van AD Sportwereld. De spits scoort zonder de middenvelder 1,22 keer per wedstrijd. Als Sneijder wel in het veld staat, schiet Huntelaar de bal slechts 0,3 keer per duel over de lijn. Bekerduels en Europese wedstrijden zijn niet meegeteld.
Toen Huntelaar debuteerde voor Ajax, was Sneijder veelvuldig geblesseerd. In die periode maakte de spits achttien goals in achttien wedstrijden. Dit seizoen scoorde hij slechts zes keer in de 23 duels waarin Sneijder wel meedeed. Toen de middenvelder geschorst werd vanwege het bekende tyfushond-incident, passeerde Huntelaar de keeper in drie duels prompt zes keer.
De twee betreffende spelers raken niet ongerust. 'Het gaat inderdaad om doelpunten maken', aldus Sneijder. 'Maar het maakt niet uit of Klaas-Jan of ik scoor. Vorige seizoen maakte Klaas-Jan de meeste goals, dit jaar is het wat meer verdeeld. Volgens mij is dat helemaal geen slecht teken.'
Huntelaar geeft aan dat voetbal veel ingewikkelder is dan deze simpele statistieken. 'Voetbal is niet altijd in cijfers te vangen', aldus de Ajacied. 'In deze statistieken komen alleen de eindpass en het doelpunt naar voren. Maar voetbal is complexer dan dat. In een wedstrijd zijn er talloze factoren die bepalen of je wel of niet scoort. Dat draait echt niet alleen om Wesley of mij.'
Zo geweldig dat hij Ajax topscorer isquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:31 schreef Camplo het volgende:
Ik heb (geen idee waarvan) opeens kaartjes gekregen vanwege de verjaardag van Ajax ofzo. Blijkbaar kan je p$v - Ajax ook op een groot scherm volgen in de ArenA ofzo? En nog wat andere festiviteiten.
Ik heb nog 2 van die kaartjes over dus als iemand interesse heeft --> PM me!!!
Charge? Gratis.
Yeah uitkaarten heb ik nietquote:
Omdat?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef Roi het volgende:
Henk Spaan noemt Mitea in het Parool een 'misselijk makend mannetje'!
Ga dan lekker op het Rembrandtplein kijken manquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:35 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah uitkaarten heb ik niet![]()
En die zaterdag zou ik al gaan stappen in A'dam, valt mooi te combineren
Zoveel vrij hebk niet meer nowadays.
Wij gaan ook de stad in. 2 kaartjes heb ik al vergeven, maar nog 2 over. Ik kan ze evt bij de ArenA afgeven IF needed en mits 30 min voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga dan lekker op het Rembrandtplein kijken man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |