Misschien dat Ajax ook wel omgekocht is, dat we daarom zo kut presteren ondanks dat goede elftal (op papier), zou wel een goede verklaring zijn overigens.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat Ajax ook wel omgekocht is, dat we daarom zo kut presteren ondanks dat goede elftal (op papier), zou wel een goede verklaring zijn overigens.
quote:Babel heeft nog veel te leren en verlengt
9/3/2007 16:41
Ryan Babel is niet van plan Ajax snel te verlaten. Ondanks interesse van grote clubs heeft de twintigjarige aanvaller zijn contract verlengd. Babel tekende voor drie jaar bij en ligt nu tot de zomer van 2011 vast.
Babel haalde op de website van de Amsterdammers aan dat hij zich nog prima thuis voelt bij Ajax. 'Maar ook op technisch gebied ben ik nog lang niet zover om te vertrekken. Ik heb nog veel te leren. Weliswaar heb ik nu de goede lijn te pakken, maar ik moet de komende jaren gaan doordrukken.'
Naast Babel blijft ook Kenneth Vermeer langer aan Ajax verbonden. De 21-jarige doelman plakt er nog twee jaar aan vast en heeft nu een contract tot 2010. Dat hij maar weinig in actie komt, is volgens technisch directeur Martin van Geel inherent aan zijn positie.
'Keepen is een ervaringsvak. Kenneth is een talentvolle keeper die een mooie toekomst voor zich heeft. We zijn heel blij dat hij zijn contract heeft verlengd. Nu gaan we kijken op welke wijze hij zich het beste verder kan ontwikkelen.’
Die staat allang in het Ajax scoutboekje. Vorig jaar zou hij nog samen met Defour komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Jasza het volgende:
Als van Geel meeleest:
Haal Pocognoli komende zomer, uitstekende linksback met een uitstekende aanvallende kwaliteiten, een uitstekende voorzet en een geweldige tackle. Kan makkelijk mee bij ons imo
Zou een goede zijn, iig stuurt Ajax scouts naar Genk-Anderlecht zondag dus misschien zien zij het ook.
Euhm, hijs verdedigend ook gewoon sterk hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef twi het volgende:
Trek Pocognoli maar door de WC, ik wil verdomme eindelijk eens van die kut opkomende backs af.
In vergelijking met de rest wel ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja want die kakkerlak speelt de pannen van het dak wil je zeggen?![]()
![]()
Trabelsi was gewoon een ontzettend goede voetballer, maar laat Ajax maar teruggaan naar gewone backs en een opkomende centrale verdediger. Heitinga in dit geval zou dat fantastisch kunnen. Dat instabiele verdedigen op de vleugels komt me een beetje m'n strot uit. Kostte ons al teveel punten en miljoenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er mis met een goede verdediger die ook af en toe opkomt? Van de laatste jaren is Trabelsi zelfs mijn favoriete voetballer.
Ja, hij heeft uitstekende aanvallende kwaliteiten maar is verdedigend ook gewoon sterk, als iemand zijn momenten gewoon kiest om op te komen is het juist goed. En tegen een tegenstander als Excelsior heb je het hard nodig ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Trabelsi was gewoon een ontzettend goede voetballer, maar laat Ajax maar teruggaan naar gewone backs en een opkomende centrale verdediger. Heitinga in dit geval zou dat fantastisch kunnen. Dat instabiele verdedigen op de vleugels komt me een beetje m'n strot uit. Kostte ons al teveel punten en miljoenen.
Aan de ene kant positiefquote:
Tuurlijk wel die bijlmerboi. No spang aboeng.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Aan de ene kant positief, maar ik weet niet of Babel eigenlijk wel bij Ajax past..
En op welke positie moet ie spelen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tuurlijk wel die bijlmerboi. No spang aboeng.
Ik heb heb niet (vaak) zien spelen voor een goed oordeel maar het moet een haalbare speler voor Ajax zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Nashje het volgende:
Pocognoli is schijnbaar Urby 2 maar verdedigend veel beter.
Dat is een goede vraag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
En op welke positie moet ie spelen dan?
Hij chilled 'em wel op de bank met zn mattiesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:45 schreef S-Two het volgende:
[..]
En op welke positie moet ie spelen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |