quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:50 schreef Erwtensoep het volgende:
In eindhoven hebben we voornamelijk problemen met de scheidsrechter.
Al 11 jaar aan een stuk worden jullie door de scheidsrechts genaaid inderdaad, het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Hoevaak krijgen we wel niet een pingel tegen daar![]()
Oh ja, vorig jaar wonnen we met een goal van Urby in de laatste seconden. Was het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef StarGazer het volgende:
2000-2001 1-3
2001-2002 0-2
2002-2003 1-2
2003-2004 2-0
2004-2005 2-3
2005-2006 2-3
Best een aardige reeks zo in Enschede, van de laatste 6 ontmoetingen er 5 gewonnen. Maar ja, dit jaar is Twente in topvorm
1999-2000quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Hoevaak krijgen we wel niet een pingel tegen daar![]()
11 jaar en 26 trainers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al 11 jaar aan een stuk worden jullie door de scheidsrechts genaaid inderdaad, het zou verboden moeten worden!
Ach er zijn zo veel voorbeelden te noemen. Bijna ieder jaar is het weer raak in dat varkenskot.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef denthemen het volgende:
wat dacht je van die rode kaarten van vd vaart en Chivu? Die goal van Vennegoor die hij uit de handen van Lobont schopt
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ach er zijn zo veel voorbeelden te noemen. Bijna ieder jaar is het weer raak in dat varkenskot.
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!![]()
![]()
![]()
Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgend jaar komt alles goed, dan worden jullie vast weer kampioen!![]()
![]()
![]()
Dat is het Jaszaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Heeft phillips teveel tv's?
Laat me niet lachen man. Ajax moet gewoon eens presteren in Eindhoven. Klaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Ik heb sowieso al tering lang het vermoeden dat psv scheidsrechters omkoopt, als je ziet watvoor beslissingen ze echt mee krijgen vaak.
Heeft phillips teveel tv's?
Klopt mijn fout.quote:
Sta je dan tussen de PSV'ers? Kan nog flink rellen worden dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef denthemen het volgende:
Zowaar even een pluim voor Ajax, ze hebben kaarten voor me geregelt voor psv-Ajax
Altijd niet, maar in de laatste 6 wedstrijden zijn we 3x benadeeld door de scheidsrechter. Dat vind ik wel erg veel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt mijn fout.
Maar doe nu niet net alsof ajax tegen PSV altijd benadeeld wordt, want dat is niet waar.
de meeste nederlagen hebben we aan onszelf te dankenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt mijn fout.
Maar doe nu niet net alsof ajax tegen PSV altijd benadeeld wordt, want dat is niet waar.
Heb het er niet over dat Ajax benadeeld word, maar gewoon als je kijkt naar watvoor penalty's ze mee kregen dit seizoen en soms schoffelen ze zelf iemand omver en mag het vrolijk doorgaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:21 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man. Ajax moet gewoon eens presteren in Eindhoven. Klaar.
En niet alleen daar, trouwens.
Conspiracy Theoryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb het er niet over dat Ajax benadeeld word, maar gewoon als je kijkt naar watvoor penalty's ze mee kregen dit seizoen en soms schoffelen ze zelf iemand omver en mag het vrolijk doorgaan.
Maarja zal wel niet zo zijn hoor, valt me alleen op![]()
Behalve als ene Wegereef natuurlijk ook andere wedstrijden van concurrenten van PSV gaat beinvloeden....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker belangrijk, we mogen pas klagen als we iedere wedstrijd tegen PSV een strafschop tegenkrijgen en dáárdoor de landstitel verspelen, want nu doen we het vooral zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |