Dat ringetje zit gewoon vol met die dame die hem zolang gedragen heeft. Hij is topzwaar aan m'n vinger.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:35 schreef LENUS het volgende:
zwaargedragen goud? leg uit
hehequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef RickySway het volgende:
alleen in het vuur van mordor kan deze ring gebroken worden
zuiver de ring. gebruik bergkristal en laat de ring er enkele uren op rusten.
of bouw een energiepyramide waarin de ring geladen kan worden met positieve energiën.
Dat had je natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:21 schreef Causa het volgende:
[..]
hehe![]()
That's all? Bergkristal is wel binnen m'n bereik. Een paar uurtjes is al genoeg? Dat zou mooi zijn zo eenvoudig en zo snel
Dank RickySway
Wat zoek je? Voodoo? Meer dan een psychisch iets is het toch niet? Het goud is niet vies, het is simpelweg het "idee" dat het van iemand anders geweest is. Daar kan je alleen maar mee leren leven denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:16 schreef Causa het volgende:
Is er iemand die weet hoe je goud 'schoon' kan maken?
Dan had ik het niet gevraagdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat had je natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.![]()
Ja dat is bijzonder belangrijk erin. Maar na al die tijd kan ik niks anders meer bedenken dan maar te proberen via zuivering. Ik wil hem niet afdoen alleen maar omdat hij me te zwaar is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat zoek je? Voodoo? Meer dan een psychisch iets is het toch niet? Het goud is niet vies, het is simpelweg het "idee" dat het van iemand anders geweest is. Daar kan je alleen maar mee leren leven denk ik.
Nee nederlands.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben je surinaams?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:50 schreef Biancavia het volgende:
Weeg de ring voordat je hem in de bergkristallen energiepiramide legt en weeg hem dan na de zuiveringsprocedure nog een keer.
Je zult zien dat de ring 21 gram lichter is geworden.
21 gram, doet me denken aan deie bullshit film 21 grams.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:55 schreef CAMUS het volgende:
[..]
Goede tip, Bianca. En als er minder dan 21 gram van het gewicht af is gegaan, moet je hem even schillen met je astrale zwaard om de laatste restjes van het spiritueel geneuzel eraf te krabben.
Geen idee. Ik heb me in geen jaren in dit soort dingen verdiept en zoveel mogelijk vermeden. Voel me dan ook een beetje voor het blok gezet met deze erfenis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef sunshine het volgende:
Kun je het goud niet hetzelfde reinigen als lstenen?
Ik heb die term in de zoekmachines niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:06 schreef sunshine het volgende:
Kun je het goud niet hetzelfde reinigen als lstenen?
Ik kom veel in aanraking met zeep, shampoo en schoonmaakmiddelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:24 schreef L.Denninger het volgende:
heb je t' al met zeep geprobeerd ?
Je kunt veel meer verzinnen dan je kunt bewijzen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vind je? zolang niet bewezen is dat zoiets niet bestaat, is het voor mij niet onmogelijk.
helaas was deze theorie net zulk grote bullshit als de theorie dat je ziel 21 gram weegt. Lucht weegt per liter namelijk maar 1,29 gram/L op zeeniveau. Dus tenzij de gemiddelde dode een longinhoud heeft va 16 liter klopt dit dus niet.quote:21 gram, doet me denken aan deie bullshit film 21 grams.
Alleen jammer dat die theorie onderuit is gehaald (bij dood ontsnapt de lucht uit de longen en laat die nou ent gemiddels 21 gram zijn )
Er was meer wat verloren ging dan alleen longinhoud. De theorie klopt, in die zin dat het niet alleen lucht is wat verdwijnt tijdens overlijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:07 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
helaas was deze theorie net zulk grote bullshit als de theorie dat je ziel 21 gram weegt. Lucht weegt per liter namelijk maar 1,29 gram/L op zeeniveau. Dus tenzij de gemiddelde dode een longinhoud heeft va 16 liter klopt dit dus niet.
...Waarmee dus wetenschappelijk is aangetoond dat de ziel te meten is met een weegschaalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:07 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
helaas was deze theorie net zulk grote bullshit als de theorie dat je ziel 21 gram weegt. Lucht weegt per liter namelijk maar 1,29 gram/L op zeeniveau. Dus tenzij de gemiddelde dode een longinhoud heeft va 16 liter klopt dit dus niet.
Je weet best wat ik bedoelquote:...Waarmee dus wetenschappelijk is aangetoond dat de ziel te meten is met een weegschaal .
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Dungeonmaster het volgende:
Om gouden of zilveren voorwerpen te reinigen gebruikten de oude germanen reeds de volgende methode: Leg de ring op een bed van verse maretak (de overlevering leert niet hoeveel maretak in een bed moet, maar neem voor de zekerheid een stuk of tien plantjes) gedurende nieuwe maan. Vervolgens neemt men een voorwerp op de vlakke handen, van het zelfde materiaal (of het evenveel karaats moet zijn leert de overlevering wederom niet, maar daar ga ik niet van uit) en knieldanst (ik neem aan de algemeen bekende versie zoals die ook in Wikka wordt toegepast) driemaal rond het te reinigen voorwerp. Daarna wast men het voorwerp in een tobbe melk (koemelk zal mogelijk voldoen, hoewel meestal geiten of ezelsmelk werdgebruikt.) Daaran is het voorwerp vrij van alle lasten die het heeft meegedragen, totdat het in contact komt met een direkt familielid van de vorige bezitter.
Zal inderdaad meer werk hebben aan het psychologische hoofdstuk. Dat staat nog veel dichter bij uiteraard.quote:Wat TS eigenlijk bedoelt is: Ze is niet gewend aan die ring en daarom merkt ze hem op. Dat is het, en er zit geen geest in en geen lijden en hij hoeft niet gereinigd te worden.
Maar als TS er blij mee van wordt als ze dat ding drie dagen onder de volle maan op een bergkristal legt; dan doet ze dat toch gewoon.
In je vorige leven hetzelfde probleem een keer gehad? Of iemand uit jouw zielengroep?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef Causa het volgende:
Eigenlijk komt me dat wel bekend voor van vroegah. Hoe gauw en hoeveel een mens vergeet zeg
Weet ik niet. Ik heb vorige levens nooit iets gevonden om naar om te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
In je vorige leven hetzelfde probleem een keer gehad? Of iemand uit jouw zielengroep?
Geen probleemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef Causa het volgende:
Dank Monienijntje en Dungeonmaster![]()
Blij te merken dat er meerdere wegen naar Rome leiden.
Het lijkt erop dat het meest subtiele van m'n probleem nog het eenvoudigst te beinvloeden zou kunnen zijn.
Eigenlijk komt me dat wel bekend voor van vroegah. Hoe gauw en hoeveel een mens vergeet zeg
Anders dan wat b.v. mgerben in de 2e alinea weet aan te geven:
[..]
Zal inderdaad meer werk hebben aan het psychologische hoofdstuk. Dat staat nog veel dichter bij uiteraard.
Wel denk ik dat als ik hem niet zuiver dat dan de psychologische last niet opgelost gaat worden want daarmee te beginnen, dus wennen aan zo'n stuk goud aan m'n calvinistische vinger die groter is dan m'n trouwring en het bewust-zijn van waar hij vandaan komt heb ik al geprobeert. Nu maar met het nog subtielere eerst dan.
We denken er niet tot in de details hetzelfde over mgerben, je hebt er iig een relaxte, aardig volwassen houding bij.
Ik bedoelde inderdaad edelstenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik heb die term in de zoekmachines niet kunnen vinden.
Als je een tikfoutje maakte en gewoon (edel?)stenen bedoelde, ook dat heb ik nooit geleerd hoe aan te pakken.
Nooit ergens voor nodig gehad.
De lucht in de longen mag dan wel gewicht hebben maar als je op een nauwkeurige weegschaal staat en je zuigt je longen vol met lucht dan verandert de aanwijzing niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:07 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
21 gram, doet me denken aan deie bullshit film 21 grams.
Alleen jammer dat die theorie onderuit is gehaald (bij dood ontsnapt de lucht uit de longen en laat die nou ent gemiddels 21 gram zijn)
De menselijke geest is echt, de bullshit die er omheen is gebouwd door levende mensen is nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |