ben je niet de enigstequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef FJD het volgende:
Ik ben er bijIk heb maar wat gegokt hoor
Van voetbal heb ik nog wel een beetje verstand maar van F1
Zag er toen best netjes uit imhoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ben trouwens ook goed in een zooitje maken![]()
Ingredienten; Veel bier, een WC setje, een te kleine en gammele systeemkast en een grote drang naar een flinke overclock en 1e plaats in pcmark04 challenge op een computerforum
Resultaat
[afbeelding]
![]()
![]()
Er heeft ook nog een tafelventilator tegen aan gestaan, maar dat haalde niet veel uit![]()
Overigens wel 1e geworden (dat was in 2005)
[..]
casemodden heeft uiteindelijk ook met je pc te maken horquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zag er toen best netjes uit imho
PC's bouwen en casemodden zijn 2 heel verschillende dingen, iets wat veel pc-bouwers niet denken![]()
Voetbal en grasmaaien hebben ook wat met gras te maken maar dat maakt grasmaaien nog geen voetballenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef dekkered het volgende:
casemodden heeft uiteindelijk ook met je pc te maken hor
dat zegt hij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja, maar bouw een normale pc > ben je zo mee klaar, bij een casemod ben je alleen al een dag bezig je kabels weg te werken e.d.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Voetbal en grasmaaien hebben ook wat met gras te maken maar dat maakt grasmaaien nog geen voetballen
Even heel simpel gezien dan he. Als ik naar m'n PC kijk heb ik geen tijd om op m'n PC te werken. Als ik op m'n PC werk heb ik geen tijd om naar m'n PC te kijken. Als ik dus alle kabels gewoon weglaat dan ben ik en snel klaar en ziet het er mooi uit. Ja maar FJD dat werkt natuurlijk zo niet want wat als je er dan opeens op wilt werken? Simpel! Zet de werkende PC kast gewoon achter de PC kast zonder kabelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef 3lmo het volgende:
Ja, maar bouw een normale pc > ben je zo mee klaar, bij een casemod ben je alleen al een dag bezig je kabels weg te werken e.d.
Die vent is knettergek! Hij heeft dus een eigen show ofzo, ik zit wat filmpjes te kijken.. Helemaal gek die gast!quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fuck man, kan niet eens uitslapen in het weekend
is je dildo ontploft ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke een serieuze vraag... waar ergens zit er in rotterdam een sexshop? Klopt het dat er bij wilhelminakade eentje zit?? Toevallig een bij centraal station?
Friesland boppequote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke een serieuze vraag... waar ergens zit er in rotterdam een sexshop? Klopt het dat er bij wilhelminakade eentje zit?? Toevallig een bij centraal station?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |