ik denk dat ik het bij photoshop en dreamweaver hou voor die 2 sitesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
Ik heb ervaring met PHPNuke maar dat vond ik te zwaar. Mambo snapte ik geen zak van en daar heb ik toch best wat tijd in gestoken. Voor e107 is de support veels te beperkt maar het CMS is goed, zolang je geen vreemde plugins wilt is het zeker een aanrader. Daarna blijft Joomla over. Alhoewel ik de menustructuur niet super vind werkt het goed, zijn er veel plugins voor en is er veel support. Anderen heb ik geen ervaring mee.
Wil je puur een weblog dan kun je bij Wordpress kijken.
ik zal er heus wel ooit aan beginnen maar nu voor die 2 sites heb ik daar net weer iets te weinig tijd voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:55 schreef FJD het volgende:
Zonde. Je zult er toch een keer aan moeten geloven en als je eenmaal weet hoe het werkt dan is het maken van een website een eitje
ik doe nu echt ICT (pc in en uitelkaar halen asembleren dus en ook configureren)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef FJD het volgende:
Webdesign als vervolgopleiding zou ik wel over twijfelen hoorIk weet niet wat je andere opties zijn maar als ik zie wat er voor creatiefs gratis over het net rondzwerft dan kun je webdesign nog zo leuk vinden maar twijfel ik heftig of er fatsoenlijk brood in te verdienen valt. Zelfde geld voor ICT opleidingen. Als ik af en toe zie met wat voor vragen mensen met een ICT opleiding op FOK! komen dan lijkt dat geen super optie. Tijdje terug was er eentje die kwam vragen hoe die een HD moest vervangen...
Vraag aan Frank eens een oplossing oor je netwerk oid..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef FJD het volgende:
Webdesign als vervolgopleiding zou ik wel over twijfelen hoorIk weet niet wat je andere opties zijn maar als ik zie wat er voor creatiefs gratis over het net rondzwerft dan kun je webdesign nog zo leuk vinden maar twijfel ik heftig of er fatsoenlijk brood in te verdienen valt. Zelfde geld voor ICT opleidingen. Als ik af en toe zie met wat voor vragen mensen met een ICT opleiding op FOK! komen dan lijkt dat geen super optie. Tijdje terug was er eentje die kwam vragen hoe die een HD moest vervangen...
serieus jij doet aan IT? ICT weetikveel watquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:28 schreef dekkered het volgende:
waar moet ik dat topic in het forum zetten? :S
wat is dat nou weer voor bullshit:Squote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
serieus jij doet aan IT? ICT weetikveel wat
maar je loopt alles in dit topic aan ons te vragen
zelfs waar je iets moet posten
een echte ict'r zoekt zn eigen problemen op!!
dat vraag ik toch niet eens :Squote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:37 schreef Mr_Baus het volgende:
My god! Zijn er opleidingen voor het in en uitelkaar halen van een pc??![]()
Sommige Lego Technics modellen zijn nog ingewikkelder...
dat was mijn eerste kerntaak (erg he)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:37 schreef Mr_Baus het volgende:
My god! Zijn er opleidingen voor het in en uitelkaar halen van een pc??![]()
Sommige Lego Technics modellen zijn nog ingewikkelder...
maar zo moeilijk is het nou ook weer niet horquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Suikermais het volgende:
Een pc op een nette manier in elkaar zetten is wel een vak apart.
Als ik pc's zie van HP of Dell of een ander merk.![]()
Gaan we een keer een wedstrijdje houden wie er sneller is met 't in elkaar zetten van zo'n ding ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar zo moeilijk is het nou ook weer niet hor
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:49 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Gaan we een keer een wedstrijdje houden wie er sneller is met 't in elkaar zetten van zo'n ding ?
ik weet zeker dat ik iedereen hier versla.....en dan ook nog alles op een nette manier. Niet dat gooi-en smijtwerk.
Ik kan m'n laptop in drie minuten aanzetten, telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef Suikermais het volgende:
Ooit eens een wedstrijdje gedaan bij ons. Simpel ding..kant en klaar in nog geen 3 minuten
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan m'n laptop in drie minuten aanzetten, telt dat ook?
Dus eigenlijk op z'n studie PHP en iets wat aangeboren is. Dat is ook eigenlijk wat ik bedoel. Creatief zijn dat is niets wat je zomaar even leert en er zijn genoeg mensen die in zich hebben en het beter kunnen dan mensen die er jaren op studeren. Wat dat betreft zou ik me persoonlijk op andere dingen richting.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:25 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb een maat die webdesign doet en die is erg gewild voor bedrijven maar dan puur voor zijn creatieve talent in combinatie met master studie PHP. Ik denk dat als je succesvol wil zijn in webdesign dat je beide moet beheersen.
Das mooi want de koelkast hier heeft zo'n ingebouwd vriesvak en dat werkt gewoon niet fijnquote:
dat creatief zijn is niet zon probleem heb nmlk altijd wel ideeenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk op z'n studie PHP en iets wat aangeboren is. Dat is ook eigenlijk wat ik bedoel. Creatief zijn dat is niets wat je zomaar even leert en er zijn genoeg mensen die in zich hebben en het beter kunnen dan mensen die er jaren op studeren. Wat dat betreft zou ik me persoonlijk op andere dingen richting.
Gesproken als een echte amateur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:10 schreef FJD het volgende:
en ik kan aardig een verhaaltje schrijven maar dat maakt me nog geen schrijver. Denk er dus goed over na en blijf ontzetten kritisch op jezelf. Wat ideeen hebben en wat uitvoeren is leuk maar wordt het ook gewaardeerd? Komen er oehs en ahs? Zo niet waar ligt dat dan aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:57 schreef dekkered het volgende:
dat creatief zijn is niet zon probleem heb nmlk altijd wel ideeen
quote:TOP 20 C!T PCMARK 04 CHALLENGE PART 3
:: 01 :: :: Gansan - 5936 - Intel Pentium 4 @ 4041 MHz - 2 gb RAM - ATI Radeon 9800 Pro
:: 02 :: :: CYRAX.nl - 5220 - AMD Athlon(tm) 64 4000+ @ 2827 MHz @ nForce4 - 1 gb - Geforce 6800 Ultra
:: 03 :: :: @ liq.. - 4889 - AMD Athlon 64 3500+ Venice @ 2592Mhz @ DFI Lanparty NF3 - Radeon 9800XT
Sorry ik generaliseer iets teveelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gesproken als een echte amateur.
ICT is niet alleen maar een harde schijf in een pc drukken. Ik denk dat er genoeg ICT-ers zijn die dat nog nooit hebben gedaan en nooit zullen doen.
Dat is ook mijn vakgebiedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ben trouwens ook goed in een zooitje maken![]()
ik denk er ook nog steeds gewoon over na en ik hoef nog niet te beslissen heb nog een jaar na dit jaar dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:03 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik kan aardig een verhaaltje schrijven maar dat maakt me nog geen schrijver. Denk er dus goed over na en blijf ontzetten kritisch op jezelf. Wat ideeen hebben en wat uitvoeren is leuk maar wordt het ook gewaardeerd? Komen er oehs en ahs? Zo niet waar ligt dat dan aan?
Overigens, voor iemand weer roept 'stamp die jongen niet zo de grond in', ik ben van het type dat ideeen onder vuur neemt en als je aan het einde je keuze nog steeds voor jezelf kunt onderbouwen dan heb je er iig goed over nagedachtZie dit dus niet als kritiek maar als hulp
Weloverwogen keuzes rulenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:06 schreef dekkered het volgende:
ik denk er ook nog steeds gewoon over na en ik hoef nog niet te beslissen heb nog een jaar na dit jaar dus
bekijk je linkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Weloverwogen keuzes rulen
Zo en nu is het weer tijd voor bier. Bergenbier wel te verstaan
URL /f1f1.php/aanmelden/2 was not found on this server.
Wil ik me aanmelden voor de F1 manager
ik krijg het gevoel dat je de laatste 2 weken een beetje aanvallend aan het posten bent, kan je het niet hebben dat sommige mensen wel lol maken ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef staticdata het volgende:
pfff het is vrijdag avond, dan ga ik daar niet over nadenken.
Nou ja speciaal voor jou.
Nee het is geen flauwekul
ijsmuts is een botte lul
hij praat teveel over bier en tieten
maar ik vraag me af of hij er net zoals foxie al aan heeft gezieten.
check mn team pik, daty heb ik 5 tellen geleden ingevuldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:21 schreef FJD het volgende:
Het enige juist antwoord op de slagzin is natuurlijk:
De Formule 1 is voor mij bier, tieten en homoos!
zie site (forum)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
check mn team pik, daty heb ik 5 tellen geleden ingevuld![]()
behalve dat van homo;s
hoe heet de bof poule en wat is het ww?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zag het net staan, eerst fok, dan pas bof forum je weet toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |