Friday Night - Fight Night... Ja dat is vandaag... Of is dat om de twee weken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:43 schreef FJD het volgende:
Is dat vanavond alweer? Is dat niet volgende week pas
Om de twee wekenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
Friday Night - Fight Night... Ja dat is vandaag... Of is dat om de twee weken...
A jeweetoch mattie, ik niet vaak spelen laatste tijd...
PIK OMHOOOOOOOG!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:30 schreef IJsmuts het volgende:
morguh sletjes![]()
lekker gelsapen en weer helemaal het mannetjetoen ik thuis kwam lag mn MS Sidewinder op me te wachten en een berg sega spelletjes waaronder SoR2
![]()
nu ff die sidewinder erin propper en kijken wat hij doet.... en raptor FTW![]()
Ik reinstall binnen 10 minuten...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef 3lmo het volgende:
Argh, vannacht Windows reinstall, maar dan moet ik daarna op alle fora weer wachtwoorden e.d. invoeren :x
Dit is hardcore, wat lul jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef staticdata het volgende:
suprise, je rap lijkt wel een sinterklaasrijmpje
Rozenburgse hardcore!quote:
Gaan we stoer doen met je grote mond?quote:
Is erg makkelijk manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef staticdata het volgende:
ik zou bijna willen dat ijsmuts zijn shizzle hier ging posten. maar goed ik kan het niet dus respect to you
Geen zin wat naar,quote:
Over het algemeen zuigt rap en over het algemeen zijn de diss raps belabberd slecht. Zie mijn diss raps dan ook niet serieus, zie ze als een combinatie van het belachelijk maken van het slachtoffer, het belachelijk maken van diss raps in het algemeen en een forse dosis zelfspotquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef Viro het volgende:
K zelf vind het maar niks maar iedereen zijn eigen mening over rapbattle's![]()
Word my niggahquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef staticdata het volgende:
Nee het is geen flauwekul
ijsmuts is een botte lul
hij praat teveel over bier en tieten
maar ik vraag me af of hij er net zoals foxie al aan heeft gezieten.
dreamweaver heb ik kunnen oplossen (html scriptje er bij en het werkte wel zo als ik wou.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
nu weer photoshop? vorige keer dreamweaver.
ik zeg, kutuser
ja het werkt wel handig maar ik ben der nog niet zo goed in en dat frustreert mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef FJD het volgende:
Photoshop heeft wat eigenaardigheden maar als je door hebt hoe het een beetje werkt dan kun je er erg veel meeIk vind het zelf nogal wat uitgebreid maar ben er wel blij mee
Gewoon doorblijven stuntelen. Het wordt vanzelf handigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef dekkered het volgende:
ja het werkt wel handig maar ik ben der nog niet zo goed in en dat frustreert me
zal is kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef FJD het volgende:
Sites maken kun je beter met een CMS doenMooi eigen theme erop en klaar
me 2quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
nu weer photoshop? vorige keer dreamweaver.
ik zeg, kutuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |