zou mooi zijn als ie dat weigerdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda is bang dat Huub de tong scene niet meer met haar wil oefenen
Die special effects, use the force.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:44 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Eigenlijk is het muziekje TE MOOI voor die droeftoeter!!
hij is nog lang niet voorbij hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Bedankt voor deze prachtige avond
Jullie weten toch wel van wie dat lachie tussendoor is he???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die special effects, use the force.![]()
Ja, hij is gepensioneerd maar wilde nog iets doen. Hij werkt 1 dag per week bij Party en doet iets met layout.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ilona's vader bij Party werkt of in ieder geval connecties heeft daar.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:47 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie houd niet van schreeuwen...............zegt ze..........
mijn volumeknop staat op 1 en nog klagen de buren....
Dat bedoelde ik meequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:44 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Eigenlijk is het muziekje TE MOOI voor die droeftoeter!!
Klinkt zo bekend maar kan er niet op komen, vertel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:47 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jullie weten toch wel van wie dat lachie tussendoor is he???![]()
![]()
Ik kan ook niet de streams normaal zien.... Ik heb er 1 geopend in WMPquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb en download speed van 775.1 KByte/sec
dat moet toch voldoende zijn voor één stream?
Ik niet Scan.............. sorry, ik vetrouw hem nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric, bedankt voor deze prachtige avond. Hij heeft de meesten van ons (en op het einde mezelf ook wel een beetje) best nerveus gemaakt. Dat maakt toch de werkelijke uitkomst toch een flink stuk specialer. Dus ik wil bij deze niet zozeer de redactie bedanken, maar veel meer Eric
Ja ik heb ook zoiets idd, maar bij mij is het ook een stotteren van hier tot Tokio, achja gelukkig houden jullie me een beetje op de hoogtequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb en download speed van 775.1 KByte/sec
dat moet toch voldoende zijn voor één stream?
JABBA THE HUTT!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Klinkt zo bekend maar kan er niet op komen, vertel.![]()
Ze moet met d'r gezicht naar de muur in de hoek, in d'r stringetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat is die amanda een verschrikkelijk mens zeg
en maar doordrammen
En op fok jijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat is die amanda een verschrikkelijk mens zeg
en maar doordrammen
![]()
o jeetje stream 3 brian en natasia
gadver![]()
Jammer hoor, ik sta op 47578454529534275quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja?? Je staat op 10 hè..... dat gaat gezellig worden
Niet eens voorover gebukt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moet met d'r gezicht naar de muur in de hoek, in d'r stringetje.
En gewoon op de 3de plaats staanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Prima.
Ik geef mijn plaats (als ik er nog in sta) wel weg aan een andere die hard user die daar net buiten valt.
Niet aan een kutnewbee, in ieder geval.
Beddetijd Scan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik merk dat ik een beetje van huub begin te houden
En hij vertelde net nog zo 'oprecht' dat hij hem niet op zijn 37ste dood wil hebben en zijn doelen snaptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
jawel, Huub, die olie hebben we wel gezien
Erik, bedankt voor je eindeloos vertrouwen, alleen jammer dat je op het laatst toch twijfelde.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Eric, bedankt voor deze prachtige avond. Hij heeft de meesten van ons (en op het einde mezelf ook wel een beetje) best nerveus gemaakt. Dat maakt toch de werkelijke uitkomst toch een flink stuk specialer. Dus ik wil bij deze niet zozeer de redactie bedanken, maar veel meer Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |