Kut krijgt ze weer aandachtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef Dogga het volgende:
Jaap versiert amanda
ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wel voor het voorstel van Black_King om gewoon de top 20 posters te laten gaan..
Haha, ik kan sowieso niet, woon veel te ver joh.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net niet Kinga, maar met een beetje mazzel kom je die 5 plekken nog wel omhoog door mensen die niet willen gaan
Leandraquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben wel voor het voorstel van Black_King om gewoon de top 20 posters te laten gaan..
Oui, kijk maar naar mijn boodschap onder de Japio sad story remixx...quote:
Prima.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
tja die blijven met zijn 2 over ...huub-gaby nats-brain adel-Japio.. eric en syl och ja la maarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef Dogga het volgende:
Jaap versiert amanda
!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het voornamelijk de scheldwoorden zullen zijn, hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub kent ook wat papioments...?
Wow, hij krijgt echt veel info door nu! En Brian mocht niks horen van zijn moeder....
Nou, net goed!!!
George Clooney op het feestje vind ik ook wel okay als Michael niet kanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Lieve het volgende:
[..]
Welnee, Sylvia valt op iets oudere mannen dan Huub.
Er komt straks een George clooney type binnen! Die Patrick heet!
Helemaal voor Sylvia!
ik denk dat het aan mijn provider ligt, helaasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nogsteeds gebuffer?
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html doet het bij mij prima...
Khoop dat je er wat aan hebt?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
George Clooney op het feestje vind ik ook wel okay als Michael niet kan![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
Jaap is nobel. Hij wil de wereld verbeteren.
Wat ik al zei: de redactie is goed bezig vandaag!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub kent ook wat papioments...?
Wow, hij krijgt echt veel info door nu! En Brian mocht niks horen van zijn moeder....
Nou, net goed!!!
Merci beaucoup benito1000quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:38 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Oui, kijk maar naar mijn boodschap onder de Japio sad story remixx...
http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjs
![]()
Dat mag ze niet doen neequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vind het wel leuk dat gaby nu gewoon een beetje wordt opgenomen in de groep
nog even en ze behoort inderdaad tot het vaste personeel, maar dan wel alleen voor huub
als ze jaap of brian ook gaan ''bedienen'' dan vind ik haar niet zo cool meer
Ik denk dat ze dat zelf ook niet echt cool vindt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Japio heeft ze al afgewezen hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vind het wel leuk dat gaby nu gewoon een beetje wordt opgenomen in de groep
nog even en ze behoort inderdaad tot het vaste personeel, maar dan wel alleen voor huub
o mooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mag ze niet doen neemaar ze haat brian en heeft japio al op zn plek gezet!
Ik wil ook wel eens een party met Day meemakenquote:
Was al bekend...de vader van Ilona heeft voor dat blad gewerktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
Volgens Brian komt het verhaal in de Party van Ilona.
prachtig liedjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:38 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Oui, kijk maar naar mijn boodschap onder de Japio sad story remixx...
http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjs
![]()
Ik heb begrepen dat Ilona's vader bij Party werkt of in ieder geval connecties heeft daar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
Volgens Brian en Natasia komt het verhaal in de Party van Ilona.
Eigenlijk is het muziekje TE MOOI voor die droeftoeter!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:43 schreef Kinga het volgende:
INCTRL, de japio remix is ook geweldig!!
Die herhaalt nu ook net als Natasia alles driehonderdvierendertig keer en ze roept nu ook steeds ik kan niet met haar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda met haar grote scheur.
Amanda is bang dat Huub de tong scene niet meer met haar wil oefenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |