Ja er staan idd interessante namen bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens dat de top 20 mag gaan... leuke lui, met # 14 kan het nog interessant worden![]()
Dat is niet wat hij zei. Er is nu tot september maar 1 x 12 uur over en dat zullen ze met z'n 7/8-en moeten delen. De vraag is wie krijgt die? Want als de laatste 12 uur weg is en er komt daarna nog een familielid te overlijden, dan is het exit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian geilt zich nu op aan de gedachte dat er nog een familielid van iemand komt te overlijden en dat de 12 uur dan op is of niet gegeven en dan moet die persoon wel weg
hoe slecht kan je zijn
![]()
![]()
of gewoon geil...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan ben je wel een héél klein beetje slecht
![]()
hij genoot van die gedachte, duidelijk en natasia was ook gelijk weer klaarwakker bij het ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zei. Er is nu tot september maar 1 x 12 uur over en dat zullen ze met z'n 7/8-en moeten delen. De vraag is wie krijgt die? Want als de laatste 12 uur weg is en er komt daarna nog een familielid te overlijden, dan is het exit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van wanneer is deze foto?
Zeker recent hij is niet echt veel veranderd hooguit paar kilootjes
geeft aan dat eric's positie bij huub niet 100% zeker isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub over Eric : "Als ik hem was, zou ik WEL eruit gestemd hebben"
Wist geen eens dat zoiets bestond.quote:
Ja ik dacht al...ze moeten er niet bepaald blij mee zijn als iemand uit eigen beweging weggaat want daar komt altijd een nwe voor en die heeft dan vast weer net als Japio een tijdje immuniteitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:03 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij zei. Er is nu tot september maar 1 x 12 uur over en dat zullen ze met z'n 7/8-en moeten delen. De vraag is wie krijgt die? Want als de laatste 12 uur weg is en er komt daarna nog een familielid te overlijden, dan is het exit.
Als de Lente officiëel gaat beginnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:05 schreef Kinga het volgende:
Wanneer gaat die winter lay out er hier af trouwens? Valt me opeens op...
Klinkklare bullshit!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij genoot van die gedachte, duidelijk en natasia was ook gelijk weer klaarwakker bij het idee
![]()
Ik hou van dat soort meiden. Zou een vriendin van me kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaby is een vreindinnetje van Huub, of ze nou vanavond is gekomen om te neuken of niet. Ze is lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |