valt best mee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:52 schreef _gaby_ het volgende:
Of gewoon een raar hoofd haha lol
Nog dunner, jeetje dat is haast onmogelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:57 schreef itsme het volgende:
wtf dus Natasia is toch slanker dan wij denken?![]()
En Huub is nog dunner![]()
![]()
Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij gaby wel?![]()
Hoe kom jij aan jouw username? #2
En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.
Dan doen we datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.
Ze PM't ook met wat users trouwens, en ik durf er wel een goede fles wijn op te zetten dat zij het is. Ik zou er maar gewoon vanuit gaan.![]()
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef _gaby_ het volgende:
Gert ik ben het echt gewoon. Je kan mailen naar huub zijn account. Ik weet niet wie van zijn vrienden deze beheren. Joris heeft mijn nummer. Alleen bij een meeting zou duidelijk worden dat ik het ben of langskomen in de club!
Juist wel. Het is toch hartstikke leuk hier en ik neem aan dat het je niet verboden is. Ik weet zeker dat de fokkers het helemaal geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:32 schreef _gaby_ het volgende:
Scanman01, ik vind het persoonlijk vreemd op te gaan posten in het DGK forum. Ik denk niet dat ik dat zou moeten doen. Maar dat is meer mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |