abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 03:08:47 #76
36022 Heathen
Its No Game
pi_47116825
Beste Gaby,

Is het niet een fijn plan om eigen maskers te ontwerpen?
Now my death is more than just a sad song.
pi_47117878
Gaby, je doet het goed! Behalve mooi heb je ook nog eens een mooi karakter. Dat siert je.
Ga je nu nog vaker naar de dgk?
Go hard or go home
pi_47117896
Dank je wel Loveprofusion! Ik ben veel te aardig tegen de verplaatsbare muur geweest. Vooral na die douche actie. Maar Huub had me beloofd hem terug te pakken.

Ik moet eerst in de kantine wachten. Daar wachten op een juist moment om binnen te vallen. Dan wordt er aangegeven om die kant op te rijden. En bij de deur krijgen ze het sein om de hekken te openen. Erg simpel dus.

Fleur22 dank je wel voor je lieve woorden! Hoe die kijkt en doet als ik langskom echt grappig. Ik heb alleen niets te vertellen bij hem haha bazig typje. Maar het is zijn huis dus en ik ben te gast haha.

APK Nee had geen tijd heb 2 dagen 3 uur geslapen. Slapen is luxe maar dat hoef ik jullie niet te vertellen haha.Hij is in mijn ogen geen klant. Ik zie hem meer als maatje.

Joris had mij die maandag gebeld. Ik had niet gedacht dat hij zou bellen. Echt lachen.

INCTRL Tuurlijk zijn die foto's van mij. Ik snap niet dat er bij foto's en internet 2 verschillende beelden van mij zijn. DAAR BAAL IK VAN. Ik schrik als ik mezelf terug zie.
Dus heb mezelf op rantsoen gezet. Je bent trouwens wel erg mollig op internet. Dat is zo raar. Ik herken mezelf echt niet.

Haha liever geen masker. Het werkt echt niet. Zo onhandig en ik zie niets daarom viel ik bijna.
Eerst een metamorfose en dan misschien....

Ik heb niet het idee veel informatie te hebben of kunnen hebben doorgegeven. Maar hij weet heel goed waar iedereen staat in het spel.

PC eend hij had woensdag geloof ik een week of 2 weken terug gebeld. Daarna is het door alle planningen 3 keer verplaatst.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:48:29 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47117916
ik denk dat het vertekende beeld toch ook vooral door dat masker komt
pi_47117955
Of gewoon een raar hoofd haha lol
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:53:16 #81
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47117963
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:52 schreef _gaby_ het volgende:
Of gewoon een raar hoofd haha lol
valt best mee hoor
pi_47117993
Ik vind het juist positief dat je je misschien soms te lief open stelt naar klanten. Tuurlijk moet je uit kijken daar mee, maar liever iemand zoals jij, en ik heb ook het gevoel dat je wel om Huub geeft en het niet alleeen spel is, dan een keiharde verbitterde vrouw.
pi_47117999
wtf dus Natasia is toch slanker dan wij denken?
En Huub is nog dunner
pi_47118278
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:57 schreef itsme het volgende:
wtf dus Natasia is toch slanker dan wij denken?
En Huub is nog dunner
Nog dunner, jeetje dat is haast onmogelijk.

Maar Gaby je was geweldig zoals je met sil eric en huub omgaat en jaap op zijn plaats heb gezet geweldig. je zou een aanwinst zijn voor de Kooi als je erin ging (denk ik).
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:31:38 #85
32402 s0k
..............................
pi_47118446
ik heb ff iets gemist. wat was er met jaap/gaby/huub dan? staat niks over in de updates
..................................................................................................................................................
  Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 11:22:23 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47119307
Amanda vraagt of Gaby veel naar streams op internet kijkt.
Gaby beaamt dit.
Gaby: "Maar als Brian in beeld verschijnt, zap ik altijd weg."
Even stil.
Dan, Amanda. "Hè?"
Gaby, nogmaals: "Als Brian in beeld verschijnt, zap ik altijd weg."

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47119309
Wat vond je eigenlijk van Amanda?
Go hard or go home
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:26:05 #88
169973 INCTRL
In the sun i feel as one...
pi_47120627
Gaby honey, wat ga je vandaag doen?
- edit -
  zaterdag 10 maart 2007 @ 12:48:22 #89
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_47121181
Gaby gaat met peter6000 een muziekbon uitzoeken
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:31:12 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47122172
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ben jij gaby wel?

Hoe kom jij aan jouw username? #2
Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.

Haar postgeschiedenis is ook heel weinig gouden kooi.

[ Bericht 6% gewijzigd door scanman01 op 10-03-2007 13:36:28 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 13:40:38 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47122383
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.
En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.
Ze PM't ook met wat users trouwens, en ik durf er wel een goede fles wijn op te zetten dat zij het is. Ik zou er maar gewoon vanuit gaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:43:16 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47122445
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:40 schreef Gert het volgende:

[..]

En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.
Ze PM't ook met wat users trouwens, en ik durf er wel een goede fles wijn op te zetten dat zij het is. Ik zou er maar gewoon vanuit gaan.
Dan doen we dat

Gaby
pi_47122811
als dit echt gaby is (heb me twijfels nl) je kom heel doordacht over mmmmmmmm oke !!! voordeel van de twijfel..............maar gaby ...aub probeer huub een beetje te helpen met informatie......doet de achterban van de rat ook ....dus en verder groetjes ..........ps ik vind jouw niet dik
  Admin zaterdag 10 maart 2007 @ 16:46:13 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_47126883
tvp
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_47127587
Beste _Gaby_ , je mag Huub wel vertellen dat hij je niet zo verloren mag achterlaten aan de ontbijttafel! Zeker niet als er 2 mensen zitten te kijken alsof ze zojuist zoutzuur hebben gedronken (Amanda en "The Wall"). Verder mijn complimenten over jouw manier van omgaan met deze bijzondere situatie (zo op TV). Van mij mag je het masker aan de wilgen hangen.
Groeten aan Huub(je) !!!
pi_47128117
Dank je wel Pleione! Itsme tv doet idd rare dingen met je lichaam haha.

Dank je Petraa! Maar ik denk dat er veel zullen zijn die dat gek zullen vinden.

Noekje, Amanda keek me zo vuil aan. Ik denk niet dat ze veel vriendinnen heeft.
INCTRL, ik ga gratis uit haha werken en internetten.

scanman01, ik ben er mee bezig dat het wel mijn eigen naam wordt via een naamswijziging. Ik vond de naam gewoon leuk en iedereen noemt me zo dus vandaar.

Gert ik ben het echt gewoon. Je kan mailen naar huub zijn account. Ik weet niet wie van zijn vrienden deze beheren. Joris heeft mijn nummer. Alleen bij een meeting zou duidelijk worden dat ik het ben of langskomen in de club!

scanman01, dank je wel voor het vertrouwen.

milk-shake,m dank je wel! Kom maar langs zou ik zeggen! Ik zou niet weten hoe ik t anders kan bewijzen haha.

Haha henkmobiel ja die sfeer was om te huilen. Dank je wel zal ik cker doen. Dat vond hij niet fijn dat Huubje haha.
pi_47128201
Scanman01, ik vind het persoonlijk vreemd op te gaan posten in het DGK forum. Ik denk niet dat ik dat zou moeten doen. Maar dat is meer mijn gevoel.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:38:33 #98
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_47128391
25 januari 2007,
Tilly, pedicure/ Manicure kent Gaby.)

Tilly: Ik vind Gaby heel erg lief,
zij is geloof ik nog heel jong, pas 19 jaar.
Sylvia: Is Gaby verliefd op Huub?
Huub: Dat doet er niet toe.
Tilly: Ik denk niet dat Gaby een vrouw voor Huub is,
zij is te gevoelig en lief.
.
  Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 20:28:24 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47133428
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef _gaby_ het volgende:
Gert ik ben het echt gewoon. Je kan mailen naar huub zijn account. Ik weet niet wie van zijn vrienden deze beheren. Joris heeft mijn nummer. Alleen bij een meeting zou duidelijk worden dat ik het ben of langskomen in de club!
Ik geloof je wel hoor.

Hoe vaak mág Huub je laten komen?
Ik denk dat hij het elke week wel zou willen..
  zaterdag 10 maart 2007 @ 20:32:18 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47133567
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:32 schreef _gaby_ het volgende:
Scanman01, ik vind het persoonlijk vreemd op te gaan posten in het DGK forum. Ik denk niet dat ik dat zou moeten doen. Maar dat is meer mijn gevoel.
Juist wel. Het is toch hartstikke leuk hier en ik neem aan dat het je niet verboden is. Ik weet zeker dat de fokkers het helemaal geweldig vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')