quote:
Net een robot naam... zoals R2D2quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef T42 het volgende:
T42 uit engelse les ooitthea for two vond em wel lachen
Ik vind het zelf ook een kutnaam, maar tis nait aans.quote:Een verklaring voor de slechte naam.
Een lange tijd geleden toen het gras nog groen en de lucht nog blauw was, wilde ik me eens snel registereren voor Fok. Ik was net naar naar de avondvoorstelling (=bier) van LotR 2 geweest, maar door de ontbrekende voorkennis van deeltje 1 snapte ik bar weinig van het verhaal. Half in slaap vallend was daar ineens hij, het fenomeen, de man die iedereen vertegenwoordigd: Gollum. Toen ik de volgende dag een naam nodig had, was dit het eerste wat in me naar boven kwam (bij gebrek aan pseudopersoonlijkheid). Enkel de naam bestond al, vandaar de toevoeging van het hippe 'rulez'. Bij een wat beter verdieping werd me ook duidelijk dat Gollum de juiste benaming is ipv Gollem, maar als rasgroninger is me dit te vergeven.
Een lange tijd later toen het gras inmiddels blauw en de lucht groen was kwam ik achter het instituut van de nederlandse voetballiefhebbers: het VBL forum. Toen moest ik me natuurlijk wederom inloggen, om mijn uitermate intressante mening te kunnen verkondigen. De ietwat flauwe naam Gollemrulez bleek toen de enige optie. Vandaar...
kon Thea er ook om lachen, of heb je gewoon niet zo goed op zitten letten bij Engels ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef T42 het volgende:
T42 uit engelse les ooitthea for two vond em wel lachen
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef BrauN het volgende:
M'n achternaam.
Inderdaad, die tag valt me altijd op als ik naar Diemen-Zuid reis, hij is er nog steeds, heb je die niet toevallig zelf gespoten?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:17 schreef Belsezar het volgende:
Van een hele grote graffiti langs het spoor gejat, denk wel 10 jaar terug. Bij Diemen in de buurt...
Hahahah jaquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef Rumboon het volgende:
Een van de typetjes uit de meest geweldige comedy-serie ooit verschenen op de Nederlandse televisie:
Rembo & Rembo
![]()
lette nooit op in de klasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
kon Thea er ook om lachen, of heb je gewoon niet zo goed op zitten letten bij Engels ?
eerder een type terminatorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef Wouser het volgende:
[..]
*gaat admins waarschuwen*
[..]
Net een robot naam... zoals R2D2
heb er een aantal voor de NES en nog meer NES & GB roms op me DSquote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef Emu het volgende:
Emu van emulation.
Dat waren de NES spellen die we op de PC konden spelen mbv een programma.
Vonden we heel erg leuk toen we 14 waren, de betekenis zelf is er nu wel een beetje uit![]()
Het komt dus NIET van de nieuwe emo-trend oke
Nu snap ik hem, arigatou Renzo. Nog meer Fedor photoshop werk ^^quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:15 schreef RenzoBrad het volgende:
Ben een grote MMA fan, vandaar dat ik op internet de nickname Renzo vaak gebruik.
Heb tevens de filmserie Chuck Norris: Missing in Action gezien, wat trouwens echt té grappig was qua geloofwaardigheid e.d. In ieder geval, 1 zo'n Vietnamees gaat elke keer door het lint als Eric Braddock (zo heet Norris) weer ontsnapt e.d. en roept dan met zo'n hoofd: "BRADDOCK!!!!!!!!!!!"
![]()
Dus vandaar de naam RenzoBraddock, hier afgekort tot RenzoBrad![]()
cool! ik dacht dat het juist een karakter van de DBZ serie was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:21 schreef rakotto het volgende:
Ooit ging ik een verhaaltje maken over Dragonball Z. Toen ging ik characters verzinnen en ben ik op mijn username gekomen.
helaas kan ik die eer niet opeisen. Maar je hebt gelijk, die staat er echt al heel lang...quote:Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Inderdaad, die tag valt me altijd op als ik naar Diemen-Zuid reis, hij is er nog steeds, heb je die niet toevallig zelf gespoten?
Mijn username lijkt inderdaad veel op Kakarot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
cool! ik dacht dat het juist een karakter van de DBZ serie was.
![]()
heerlijk girly tochquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:51 schreef Alcarin het volgende:
Iets randoms geloof ik, niet echt over nagedacht, als het maar niet te herkennen was.
Ik kom er net achter dat het een of andere 'world of fantasy' is![]()
Iets met elfjes en andere shit![]()
Hoe kom ik van mijn naam af...![]()
Ik haat elfjesquote:
Die krijgt heel Nederland wel eens, niemand die er blij mee isquote:
Dat weet je echt niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef Kahdagh het volgende:
PS: ik weet hoe jullie nu over me denken
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef NordicBlue het volgende:
hellomoto , dat is toch een vorm van bluetooth hacken?
Zo noem je je kind toch nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef UrAnus het volgende:
Zat op de middelbare school een meisje bij mij in de klas en die heette dus Uranus.
En niet dat ik een oogje op haar had, maar ik vond de naam wel lacheen de grappen die erbij kwamen kijken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |