quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:50 schreef _gaby_ het volgende:
Ik zou geen meisje kennen die naar Jaap toewilt om eerlijk te zijn. Gelukkig heeft hij altijd nog Ben en Jerry's.
Try mequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:47 schreef _gaby_ het volgende:
Grappig trouwens dat de mensen die scherp reageren nooit een fotoboek hebben. Heel apart. Wel kritiek leveren maar niet kunnen incasseren!
Hadden nena en natasia haar niet voor hem uitgezocht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef APK het volgende:
Hoe is DGK eigenlijk bij jou terecht gekomen?
Hebben ze de club waar jij werkt gebeld en leek het jou wel een leuke klus?
Of was Huub al eens eerder langs geweest.![]()
ben ik ook benieuwd naar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef APK het volgende:
Hoe is DGK eigenlijk bij jou terecht gekomen?
Hebben ze de club waar jij werkt gebeld en leek het jou wel een leuke klus?
Of was Huub al eens eerder langs geweest.![]()
Ah dat zou best kunnen, toen zat ik waarschijnlijk met een klant in het buitenland.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
Hadden nena en natasia haar niet voor hem uitgezocht?
Wel als ik jouw pimp ben, dan word er gewoon gewerkt verdomme, voor klachten wend je je maar tot de vakbond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef soylent het volgende:
[..]
Stoere opmerking op het internet!
In een vrije markt economie is men helemaal niet verplicht om klanten diensten te leveren hoor.
spam is gewoon niet gewenst. Nu zag ik het toevallig als eerste.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef Bontekoe het volgende:
Kinderachtig Teamlead, om een verwijzing naar andere fan-sites te verwijderen. Is toch leuk voor Gaby. Fok wordt op die andere sites ook vaak genoeg genoemd.
Maar ja ... jij bent 't hm - Teamlead ... krrr krrrk krrrr koekeroe.
Nietus, ik zag het eerder maar mijn mod-knop deed het niet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef teamlead het volgende:
spam is gewoon niet gewenst. Nu zag ik het toevallig als eerste.
NSB-knop ook stuk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nietus, ik zag het eerder maar mijn mod-knop deed het niet!![]()
quote:Gaby, heb je al een vervolgafspraak, net als de Coca Boys?![]()
Hij zei anders dat hij dat dit keer niet gedaan had, maar dat jij zelf contact had gezocht (met zijn broer).quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:03 schreef _gaby_ het volgende:
Nee APK Huub moet het zelf aangeven of hij mij wel of niet laat komen dus blijft een verrassing.
Huub heeft zelf naar "achter" gebeld om Gaby uit te nodigen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zei anders dat hij dat dit keer niet gedaan had, maar dat jij zelf contact had gezocht (met zijn broer).
En dat 'de snackbar' het voor hem geregeld had (terwijl hij bijna exit was).
Of zat hij Eric alleen maar te bespelen?
Hij heeft op die avond anders duidelijk tegen eric gezegd dat hij er dit keer niks van wist en dat het voor hem geregeld wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub heeft zelf naar "achter" gebeld om Gaby uit te nodigen.
Dus "de snackbar" regelt het inderdaad, maar op Huubs verzoek.
Daar heeft Huub niet geheimzinnig over gedaan tegen Eric.
Ze hebben er een paar keer over gesproken de afgelopen week.
Toen Huub Joris belde (was dat woensdag?) vertelde Joris dat Gaby had gemaild (of gebeld).
Dat moet dan alweer langer geleden zijn, want Joris zit op Aruba.
klok, klepel
valt best mee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:52 schreef _gaby_ het volgende:
Of gewoon een raar hoofd haha lol
Nog dunner, jeetje dat is haast onmogelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:57 schreef itsme het volgende:
wtf dus Natasia is toch slanker dan wij denken?![]()
En Huub is nog dunner![]()
![]()
Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij gaby wel?![]()
Hoe kom jij aan jouw username? #2
En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heeft PC toch een goed punt. Duidelijk is dat Gaby een nepnaam is. Dat zei Huub ook al... en deze Gaby zegt in dat topic 'Hoe kom je aan je username' dat het haar eigen naam is. Beetje vreemd.
Dan doen we datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En de foto's in het fotoboek had ze in een vroeg stadium ook al van internet geplukt? Kan, theoretisch. En ze roept zelf op de streams dat ze veel op FOK! kijkt en daarna post er hier een gaby met zinnige antwoorden op vragen, en dat is dan een fantastisch in elkaar gezette fake? Kan, theoretisch.
Ze PM't ook met wat users trouwens, en ik durf er wel een goede fles wijn op te zetten dat zij het is. Ik zou er maar gewoon vanuit gaan.![]()
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef _gaby_ het volgende:
Gert ik ben het echt gewoon. Je kan mailen naar huub zijn account. Ik weet niet wie van zijn vrienden deze beheren. Joris heeft mijn nummer. Alleen bij een meeting zou duidelijk worden dat ik het ben of langskomen in de club!
Juist wel. Het is toch hartstikke leuk hier en ik neem aan dat het je niet verboden is. Ik weet zeker dat de fokkers het helemaal geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:32 schreef _gaby_ het volgende:
Scanman01, ik vind het persoonlijk vreemd op te gaan posten in het DGK forum. Ik denk niet dat ik dat zou moeten doen. Maar dat is meer mijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |