en eigenlijk geloof ik huub..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeuh, wordt niks gescript Huubje.
Pech voor Jaap, want ze gaan naar de sauna.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Prospera het volgende:
Jaap: als ze bezig zijn dan trek ik het dekbed er vanaf, hahaha![]()
Oh gosiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:10 schreef Sug4r het volgende:
Hoe charmant van Huub hij doet gelijk dat jasje uit voor Gaby buiten
Trustequote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef kissa het volgende:
Fles wijn achter de kiezen van de spanning![]()
Trusten![]()
Ik zei dus al: NEUKUUUUUUUUquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie gaat bij Brainless slapen.........
wedden?
Ah thanx. Maniak is de oprichter van die site samen met TLMquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef Nasp het volgende:
[..]
Dat ML75 een goede site is. En dat Maniak de maker van dansplaat haar chaffeur was ofzo.
Nou als Brian met iemand anders zit te zoenen, gaat ze naar Huub en als Huub met iemand anders gaat...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze vraagt nu aan brian of ie zo mee gaat
tweede keus, eigenlijk wil ze huub nu meer dan ooit
maar ja kans verkeken
![]()
Das ook niks dus geeen probleemquote:
Brain heeft naar zijn moeder geluisterdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef Webdeb het volgende:
Brian zegt Amanda door te hebbenen dat hij niks gaat doen. Het zal mij benieuwen
Hij heeft wel door hoe het gaat bij Amanda dus helemaal brainless is hij toch niet.
Ze is te boeken hoor........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na haar eerste actie heb ik haar een bloemetje gestuurd.![]()
Dus je gaat niet naar het feessie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ja, het is de villa met alles erop en d'r aan waar ze op kickt en dat het televisie is natuurlijk ook. Ik wil me er niet teveel in verplaatsen![]()
ja dat blijkt nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
OMG ze heeft echt gelezen hier vanmiddag!!!!
Met andere woorden.........een Hoerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Brian mag niet van mama Nettie. aDel was toch gewoon een gebruiksartikel? Dat was geen mens!
Beetje eng...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
B.S. Die krijgt binnen een uur alweer zin en daar is ze aleen maar goed voor volgens Brianquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brain heeft naar zijn moeder geluisterd![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed bezig die Gaby, nog even extra druk op de FOK! dag zetten, dat FOK! wel interesse heeft.
Wie zou het zijn. Pffff ik ben nu echt nieuwsgierig. Wie missen we ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
HAHAHA gebruiksartikelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Brian mag niet van mama Nettie. aDel was toch gewoon een gebruiksartikel? Dat was geen mens!
Nee hoor, hij lult ook graag over zichzelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:18 schreef Lauzie het volgende:
Huub denkt wijf hou je bek, let's have sex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |