Dus je gaat niet naar het feessie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach ja, het is de villa met alles erop en d'r aan waar ze op kickt en dat het televisie is natuurlijk ook. Ik wil me er niet teveel in verplaatsen![]()
ja dat blijkt nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
OMG ze heeft echt gelezen hier vanmiddag!!!!
Met andere woorden.........een Hoerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Brian mag niet van mama Nettie. aDel was toch gewoon een gebruiksartikel? Dat was geen mens!
Beetje eng...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
B.S. Die krijgt binnen een uur alweer zin en daar is ze aleen maar goed voor volgens Brianquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:16 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brain heeft naar zijn moeder geluisterd![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed bezig die Gaby, nog even extra druk op de FOK! dag zetten, dat FOK! wel interesse heeft.
Wie zou het zijn. Pffff ik ben nu echt nieuwsgierig. Wie missen we ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:17 schreef Kinga het volgende:
HAHAHA gebruiksartikelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef Lieve het volgende:
Brian mag niet van mama Nettie. aDel was toch gewoon een gebruiksartikel? Dat was geen mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |