Kan niet op guests, je kunt wel meteen esuna keilen.quote:
Jij loopt er mee te koop en ik niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik overdreef ook niet wanneer ik zei dat ik een final fantasy god ben, ik weet letterlijk alles van final fantasy spellen
"taps self on back"![]()
De vraag was wat je kon doen tegen Disable en dan zeg ik Black Belt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kan niet op guests, je kunt wel meteen esuna keilen.
Als je lvl 30 bent zijn de Tchita Uplands een mooie plek om te levellen. Maak alle 6 je characters lvl 40(als ze allemaal rond de 30 zitten) en je zult echt een berg loot hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef torn_Machina het volgende:
Net even Draknor Laboratory gedaan. De boss fight met Dr. Cid was de moeilijkste boss die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Zijn 4 rooks waren erg irritant dus ik moest meer healen dan dat ik aan zat te vallen.
Ik moest 2 Quickening Chains doen om 3 Rooks te kunnen verslaan. Hierna snel mijn MP bijgevuld met wat High Ethers die ik nog in mijn inventory had zitten. De laatste Rook ging daarna vrij snel neer en inmiddels was Dr. Cid door Balthier ook al gesilenced.
Het enige probleem was dat Cid nogal veel damage deed met zijn gun. Vaak genoeg haalde hij er ook een critical uit die 1300 damage deed. Gelukkig deden mijn Gambits de rest en vrij snel daarna was Cid verslagen.
Mijn party was op dat moment lvl 30.![]()
Nu zit ik in Balfonheim en nieuwe equipment moet nog maar even wachten, want ik had alleen geld om Curaja te kopen.![]()
Ik zal nu toch wel weer een keer wat monsters moeten gaan chainen.
Ik zoek me 'n ongeluk voor die tering riemquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kan niet op guests, je kunt wel meteen esuna keilen.
Je kan hem kopen in Eruyt Village en Bur Omisecaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zoek me 'n ongeluk voor die tering riem
Ouderwets lvl up dit keer weer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ga je bij FF 12 weer ouderwets level up of ook weer met dat domme FF10 systeem ?
De Cockatrice in Balfonheim. Een moogle wil daarop rijden, als je dan tegen Gurdy praat heb je een kleine cutscene en krijg je de Defender.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:00 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zat net even mijn inventory door te kijken en ik zie dat ik ook een Defender heb.
Geen idee hoe ik daar aan gekomen ben.![]()
Dat kan nog best wel eens zijn ja, ik heb wel een scene gezien met een cockatrice en een moogle.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef xienix84 het volgende:
[..]
De Cockatrice in Balfonheim. Een moogle wil daarop rijden, als je dan tegen Gurdy praat heb je een kleine cutscene en krijg je de Defender.
Hoe kan ribbons krijgen trouwens? Of ben ik daarvoor nog lang niet ver genoeg(Giruvegan)
In het een of ander baasgevecht (mischien rafflesia of die marlboro ik weet het niet meer) kreeg ik wel vaker mass-disable maar als je dan net voordat die zooi hit esunaga cast pwn je de pwn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Jij loopt er mee te koop en ik niet.![]()
[..]
De vraag was wat je kon doen tegen Disable en dan zeg ik Black Belt.
Als Larsa disabled is en jou party niet dan is er toch weinig aan de hand.![]()
Die paar potions die hij een keer gooit naar jou zijn ook niet altijd de moeite waard.
Juich maar niet te vroeg, je komt zo z'n grote broertje tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:43 schreef Ang3l het volgende:alle characters dood op Balthier na en die had nog maar 300HP, maar die Tiamat is dood
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef Scylla het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, je komt zo z'n grote broertje tegen
Ach, je hebt mij in elk geval ondertussen ingehaaldquote:
21 volgens mij. Ga zo nog heel ff spelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ach, je hebt mij in elk geval ondertussen ingehaald![]()
Hoeveel tijd heb je al op de klok? Ik ondertussen 26 uur, maar morgen is het weer zondag
![]()
leuk he spoilen, er zijn ook mensen die graag verrasd worden hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef Scylla het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, je komt zo z'n grote broertje tegen
Ach, zo'n spoiler vind ik het niet als ik meld dat er na een boss een nog sterkere boss komt. Maar okee, het is een twijfel gevalletje. Anders dat ik hier ooit eens heb moeten lezen, voordat ik ver was in FFVII, datquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
leuk he spoilen, er zijn ook mensen die graag verrasd worden hoor.
(ik zelf ben al zowat klaar met het spel maar anderen niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat zijn pas wrede spoilers.
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
naderhand toen ik level 84 was , nog eens terug gekomen met perfect ingestelde Gambits![]()
kon op mijn gemak een bakje koffie drinken en toe kijken............makkie![]()
Ik heb Antlion bezocht op lvl 25 en op dat moment had ik geen eens tijd om damage te doen. Antlion moet je eerst verslaan voordat je Gilgamesh Mark krijgt.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb gilgamesh (2nd) gemold toen mn team level 26 was.
dat is toch best een verschil, en trouwens tuvai, fafnir is amper tot niet te verslaan met melee attacks, doe gewoon slim en gebruik reflect(ga) en zet je gambits op ally:reflect - thundaga
Heel simpel, hem constant dispellen en veel healen en hi-ethers/elixers/megaelixers gebruiken.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb Antlion bezocht op lvl 25 en op dat moment had ik geen eens tijd om damage te doen. Antlion moet je eerst verslaan voordat je Gilgamesh Mark krijgt.
Zelfs de normale monsters in de Lusu Mines waren daar nog moeilijk op lvl 25-30. Ik werd vaak genoeg geraakt voor 600-800 damage en dan was het geen speciale aanval of zo.
Gilgamesh samen met Enkidu is stukken moeilijker.
Of heb jij Firefly equip gebruikt om laag lvl te blijven en dan endgame armor te krijgen voordat je Gilgamesh Mark ging doen, want anders doet hij je toch veel damage met het armor dat je rond dat lvl kan kopen.
Het eerste gevecht kan misschien nog op dat lvl, maar het tweede is toch al stukken moeilijker.
Mag jij mij uitleggen hoe jij het tweede gevecht gedaan hebt zonder misbruik te maken door een remedy op hem te gooien.![]()
Ik gok dat je ook nog geen sterke wapens had of je hebt dat truukje moeten gebruiken om snel aan Deathbringers te kunnen komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heel simpel, hem constant dispellen en veel healen en hi-ethers/elixers/megaelixers gebruiken.
Ik heb zelfs al zn items gejat.
(complete genji set)
En die Antlion was een lachertje, die deed mij amper wat, heb meteen een "warp mote" gebruikt en dat molde zn complete kroost, toen hem meegelokt de gang in om respawns te voorkomen en toen afgemaakt zonder moeite.
Gilgamesh heb ik anderhalf uur over gedaan, dus het was niet makkelijk, maar uiteindelijk kon ik juigen.
Ik heb zo'n 20x iemand moeten ressurecten trouwens.
ik heb ook geprobeerd om zijn Genji set te bemachtigen.quote:Op zondag 18 maart 2007 01:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heel simpel, hem constant dispellen en veel healen en hi-ethers/elixers/megaelixers gebruiken.
Ik heb zelfs al zn items gejat.
(complete genji set)
En die Antlion was een lachertje, die deed mij amper wat, heb meteen een "warp mote" gebruikt en dat molde zn complete kroost, toen hem meegelokt de gang in om respawns te voorkomen en toen afgemaakt zonder moeite.
Gilgamesh heb ik anderhalf uur over gedaan, dus het was niet makkelijk, maar uiteindelijk kon ik juigen.
Ik heb zo'n 20x iemand moeten ressurecten trouwens.
doet hij in bepaalde periodes, meestal in de laatste 3, like 60%-40% en 20% hp (pakt hij een ander legendary sword) en dan kun je weer van em stelen, in zn 2e vorm kun je maar 2x van em stelen, in zn eerste vorm MOET je iig de genji gloves stelen anders mis je een van de beste items uit het spel.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb ook geprobeerd om zijn Genji set te bemachtigen..........maar hij gaf helemaal niks
, hoe vaak ik ook probeerde van hem te stelen
![]()
Telekinesis ftw :pquote:Op zondag 18 maart 2007 11:17 schreef Ixnay het volgende:
De hele Ozmone plains heb ik nu gehad, na een deel van de Golmore Jungle kwam ik in Eruyt Village, waar ik gestopt ben.
Tot nu toe nog steeds erg simpel.
Vaan zit op lvl 28 en de rest op lvl 23/23.
Ik heb wel geleerd dat je beter met swords kan blijven attacken. Met spears en bows kun je geen shield equippen. En dan heb je zo'n lage defence dat je blijft "cura"-en.
Flying foe's zijn wel lastig, alleen met bijv. long range weapons zijn die te raken, of met black magic, maar dan ben je zo door je MP heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Nee hoor ik had gewoon een Demonsbane, een sledgehammer en een yakeiquote:Op zondag 18 maart 2007 01:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik gok dat je ook nog geen sterke wapens had of je hebt dat truukje moeten gebruiken om snel aan Deathbringers te kunnen komen.
Ik moet Antlion toch eens een keer verslaan omdat er daar een treasure in ligt met een hoge kans op een Fomalhaut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Wyrmhero Blade en Sword of Legend zijn hetzelfde ze komen uit Dragon Quest 1 en 2.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Leuk weetje over Gilgamesh (hoeft niet in spoiler want het verklapt niet echt iets nuttigs)
De wapens die gilgamesh gebruikt (in volgorde)
Brotherhood | Final Fantasy X (Tidus' weapon)
Buster Sword | Final Fantasy VII (Cloud's weapon)
Gunblade | Final Fantasy VIII (Squall's weapon)
Orichalcum | Final Fantasy IX (Zidane's weapon)
Sword of Legend/ | Dragon Quest I & II (Erdrick/Loto's weapon)
Wyrmhero Blade | Final Fantasy XII -
Tournesol | Final Fantasy XII -
Zantetsuken | Final Fantasy VII (Odin's weapon)
Staat er ook (al lees je er makkelijk overheen) aangegeven met een slash teken.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wyrmhero Blade en Sword of Legend zijn hetzelfde ze komen uit Dragon Quest 1 en 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |