Ja, ik had toendertijds ook eens 40 euro voor een FF8 strategy guide neergeteld. Paar maandjes later ontdekte ik gamefaqs.com.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In een speciaalzaak stonden er ten tijde van FF8 ook veel van die poppen (ook van msg2 en diverse horror poppen trouwens) Waaronder de characters maar ook GF's (bahamut, odin, shiva, quetzacotl etc)
Echt zo vet, ik had destijds niet het geld ervoor, dat was dan wel jammer
Ik heb toen wel een strategy guide gekocht voor 60 a 70 gulden.
Ja, ik gebruik daar ook gamefaqs voor. Vind het verschrikkelijk irritant om door een hoop gebieden te moeten gaan lopen zoeken. Vaak zit je ook nog eens met zo'n irritante random factor, of met weersomstandigheden. Bleh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Hehe, tis wel een collectors item he, hey mijn nicht woont in sittard trouwens maar ik ben dr achternaam vergeten..achja
Mn beste vriend heeft de ff12 strategy guide gekocht omdat hij de tabellen e.d. tof ende interresant vind.
Ik heb ook zoiets van "gamefaqs pwner"
Maar hij heeft wel een punt met toen hij daar op zei dat je met een guide niet om de 5 seconden naar je pc hoeft te lopen
Maar ik heb ook alleen maar om een paar marks te vinden gamefaqs gebruikt, verder liep ik zelf overal doorheen
Ik ben echt gewoon finalpwn
Nope, als je meteen de licences leert kun je na de eerste 15 minuten ofzo geloof ik wel de mageshop in wandelen en wat magie kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:34 schreef -Dries- het volgende:
Klopt het dat je in het begin van de game nog geen magie kunt casten?
fijn hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Tuvai.net het volgende:
OMFG die toren. Wat een véél te groot kutlevel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
fijn he
Ik had lekker een item barrierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een magie+melee god.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had een magic barrier![]()
eens maar nooit weer dus![]()
Hoezo? Attack>Souleater zou dan nog uitkomst bieden, maar je moet dan wel veel healen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
volgens mij is een attack barrier het ergst.
Mooie cosplay van Lulu is dat. Een van de betere die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
I loooooooooooooooove Lulu
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie Lulu. Helemaal verslaafd aan FFX zo te zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:01 schreef Ang3l het volgende:
I loooooooooooooooove Lulu
[afbeelding]
[afbeelding]
Druk op je schouders om odin te summonen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Champloo het volgende:
[..]
Mooie Lulu. Helemaal verslaafd aan FFX zo te zien.
Ik ben ook verslaafd aan FF, telkens als ik op weg ben naar mijn stage heb ik last van "Random encounters"![]()
Wie is gamedemon?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij moet eens met gamedemon gaan praten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef xienix84 het volgende:
Ik gebruik dus geen gamefaqs:) ook niet voor de marks(dus inderdaad soms goed zoeken, aan de andere kant raak je door het vele zoeken wel overlevelled). Guides doe ik als ik het de tweede keer speel.
Maar ik heb een vraag, want hier kom ik dan weer niet uit. Ik ben net door de Feywood gegaan, me een weg geslagen door al die beestjes(geen probleem) en dan kom ik bij de Gigas deur... die dus niet open gaat... Erg handig.... Hoe krijg ik die deur open? (ik ben naar al die platformen geweest en de illusie gevolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 17-03-2007 12:09:37 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Je had ook gewoon voor de item barrier moeten gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
succes , echt een rotstuk![]()
en dan vooral met die magic barrier.......kon dus geen Curaga gebruiken, dus alleen items
maar ik had op de derde verdieping toen nog maar 10 megaelixersen ja......ik kon ook niet terug naar buiten
want het is 3 fucking verdiepingen........zag mezelf al voor eeuwig vast zitten daar
![]()
Ook een rotstuk , die priivaari, lekker verdwalen als je die Esper gaat zoeken
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik even onthouden voor als ik er eindleijk komquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon voor de item barrier moeten gaan, dan is die toren echt niet zo moeilijk.
Dan heb je nog een lange weg te gaan voordat je daar bentquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik even onthouden voor als ik er eindleijk kom
(Sta op het punt de Henne mines in te gaan)
Dan kan ik het maar beter opschrijven anders ben ik het vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:22 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan heb je nog een lange weg te gaan voordat je daar bent
Leest alleen wat moeilijk. Of je moet 't er in spiegelbeeld opzetten natuurlijk..quote:
Tip: Ga op die steppe rondlopen en coelant beesten kapot meppen, en zo nu en dan een vogel of een adamantoise (rechts van de map)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:01 schreef torn_Machina het volgende:
Net even Draknor Laboratory gedaan. De boss fight met Dr. Cid was de moeilijkste boss die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Zijn 4 rooks waren erg irritant dus ik moest meer healen dan dat ik aan zat te vallen.
Ik moest 2 Quickening Chains doen om 3 Rooks te kunnen verslaan. Hierna snel mijn MP bijgevuld met wat High Ethers die ik nog in mijn inventory had zitten. De laatste Rook ging daarna vrij snel neer en inmiddels was Dr. Cid door Balthier ook al gesilenced.
Het enige probleem was dat Cid nogal veel damage deed met zijn gun. Vaak genoeg haalde hij er ook een critical uit die 1300 damage deed. Gelukkig deden mijn Gambits de rest en vrij snel daarna was Cid verslagen.
Mijn party was op dat moment lvl 30.![]()
Nu zit ik in Balfonheim en nieuwe equipment moet nog maar even wachten, want ik had alleen geld om Curaja te kopen.![]()
Ik zal nu toch wel weer een keer wat monsters moeten gaan chainen.
Fafnir moet je beetje afstand van nemen en dan met reflect op jezelf de hele tijd thundaga op jezelf keilen (met gambit) dan gaat ie zo dood na een kwartiertje niks doen/tv kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zit nu op het punt dat ik naar Bahamut toe moet, zal wel weer zo'n airship zijn. Mijn 3 main party chars zijn alle drie level 71; heb veel liggen hunten.
Fafnir was echter nog wat te sterk voor me. Tering wat een hoop HP.
Als het je om levelen te doen is zoek dan op gamefaqs de "Negalmuur autoleveling guide"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:24 schreef xienix84 het volgende:
Qua exp. en loot denk ik dat de Feywood beter is, zeker als je in Balfonheim allerlei nieuwe dingen wil kopen. Aan de andere kant, een gate crystal is niet dichtbij ofzo.... Maar ik vond die Cerobbi Steppe op dat moment best lastig nog.
Volgens mij weet jij niet veel wat ik ook niet weet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als het je om levelen te doen is zoek dan op gamefaqs de "Negalmuur autoleveling guide"
Black belt equipen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoefde echt nog maar een minuscuul streepje bij die boss van de henne mines (Tiamay) en toen ging ik doooooooooooooooood
lKlote disable steeds op Larsa, geen hi-potions meer en zo.
Wat kun je tegen disable doen? Reflect op mezelf vooraf?
Ik overdreef ook niet wanneer ik zei dat ik een final fantasy god ben, ik weet letterlijk alles van final fantasy spellenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet veel wat ik ook niet weet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |