Tja, je moet denk ik wel vrij sterk in je schoenen staan om goed met dat soort gedrag om te gaan,quote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Ik schaam me er niet voor, enkel weten vrienden en familie het. Maar ik moet al vroeg in een 'nieuwe relatie' mijn vreemde gedrag verklaren. Zo had ik eens een eerste date met een jongen, hij had een film gekocht en die keken we samen. Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker. Daar kon hij nog wel om lachen, maar toen ik op de tweede date stampvoetend was omdat hij mij haatte hoewel hij zei van niet, moest ik even uitleggen dat ik vlagen van bijzondere onredelijkheid bezit die je gewoon negeren moet en niet persoonlijk moet nemen.
Er kwam nooit meer een derde date![]()
Het voelt om dat moment als totaal logisch gedrag. Het is waarheid dat hij me haat, en het is een klein meisje in mij die vind dat boeken op kleur moeten staan. Wanneer ik een extreem gevoel heb (zo noem ik dat dan) zoals woede of uitbundigheid dan is slechts dat ene gevoel aanwezig en geen gezond verstand.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:05 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Wat gaat er op zo'n moment door je heen op t moment dat je die boeken uit de kast trekt of stampvoetend
zegt dat iemand je haat? Is dan alles om je heen even weg of anders of?
Dat is het ook zeker, ik eis heel veel aandacht op terwijl er ook types zijn die niemand 'lastig vallen' met hun problemen. Nu is het eenmaal zo dat ik aandacht opeis en dat moet je maar accepteren, hoewel je er zeer zeker niet naar hoef te handelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef _Bar_ het volgende:
Is het niet meer de mannier hoe de persoon er in kwestie zelf mee omgaat?
Loopt die persoon er zeer mee te koop
Of gedraagd zie persoon zicht juist normaal, en krijg je niet aldoor om de oren gegooid waar de persoon in kwestie aan "lijd"
dus als je ODD of iets anders "hebt", dan moet alles en iedereen maar voor je wijken? dus omdat je een of andere "stoornis" hebt, moet jij maar voorgetrokken worden en op een speciale manier behandelt worden door de rest van de wereld?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:49 schreef knekkert het volgende:
Soms lijkt het vaag hoe iemand met een gedragsprobleem doet, maar wat ik helemaal raar vind is als je zegt dat diegene "gewoon normaal" moet doen. Zelf heb ik ODD, de mensen die dat weten moesten het wel wetenff geen uitleg verder, maar dat onbegrip vind ik onbegrijpelijk! Wees blij dat je zelf niets hebt.
goed argument, dickface.quote:
haha dat herken ik wel hoor van dat datenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Ik schaam me er niet voor, enkel weten vrienden en familie het. Maar ik moet al vroeg in een 'nieuwe relatie' mijn vreemde gedrag verklaren. Zo had ik eens een eerste date met een jongen, hij had een film gekocht en die keken we samen. Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker. Daar kon hij nog wel om lachen, maar toen ik op de tweede date stampvoetend was omdat hij mij haatte hoewel hij zei van niet, moest ik even uitleggen dat ik vlagen van bijzondere onredelijkheid bezit die je gewoon negeren moet en niet persoonlijk moet nemen.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Waarom ben je zo agressief in dit topic?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus als je ODD of iets anders "hebt", dan moet alles en iedereen maar voor je wijken? dus omdat je een of andere "stoornis" hebt, moet jij maar voorgetrokken worden en op een speciale manier behandelt worden door de rest van de wereld?
en sowieso. fuck you met je wees blij dat je zelf niets hebt. ik kan er echt niet tegen wanneer mensen een deel van hun persoonlijkheid als een ziekte zien en dan ook nog eens jaloers/tof gaan doen tegen mensen die zogenaamd geen enkele "stoornis" hebben.
ik kots van jullie instelling.
Weet je, Mustard_Man,quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dus als je ODD of iets anders "hebt", dan moet alles en iedereen maar voor je wijken? dus omdat je een of andere "stoornis" hebt, moet jij maar voorgetrokken worden en op een speciale manier behandelt worden door de rest van de wereld?
en sowieso. fuck you met je wees blij dat je zelf niets hebt. ik kan er echt niet tegen wanneer mensen een deel van hun persoonlijkheid als een ziekte zien en dan ook nog eens jaloers/tof gaan doen tegen mensen die zogenaamd geen enkele "stoornis" hebben.
Jij doet het erom, héquote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef moelan0e het volgende:
Iedereen moet zich een beetje aanpassen.
(ik ben niet altijd zo hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Jij doet het erom, hé![]()
Maar als ik zowel jou als liefie's verhaal lees,
En al zou ik meestal wel wat aan je merken, maar inderdaad je portomonneequote:Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
(ik ben niet altijd zo hoor
meestal merk je niets aan me maja dan moeten ze ook gewoon mn portomonee niet gaan jatten)
Nu is het wel vrij evident: jij hebt een persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Zo dan!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |