abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 17:05:29 #101
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47196648
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Ik schaam me er niet voor, enkel weten vrienden en familie het. Maar ik moet al vroeg in een 'nieuwe relatie' mijn vreemde gedrag verklaren. Zo had ik eens een eerste date met een jongen, hij had een film gekocht en die keken we samen. Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker. Daar kon hij nog wel om lachen, maar toen ik op de tweede date stampvoetend was omdat hij mij haatte hoewel hij zei van niet, moest ik even uitleggen dat ik vlagen van bijzondere onredelijkheid bezit die je gewoon negeren moet en niet persoonlijk moet nemen.
Er kwam nooit meer een derde date
Tja, je moet denk ik wel vrij sterk in je schoenen staan om goed met dat soort gedrag om te gaan,
ook al zit er een heel duidelijke verklaring bij, en word die verklaring die vooraf verteld...

Wat gaat er op zo'n moment door je heen op t moment dat je die boeken uit de kast trekt of stampvoetend
zegt dat iemand je haat? Is dan alles om je heen even weg of anders of?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 12 maart 2007 @ 18:06:28 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47198599
Is het niet meer de mannier hoe de persoon er in kwestie zelf mee omgaat?
Loopt die persoon er zeer mee te koop
Of gedraagd zie persoon zicht juist normaal, en krijg je niet aldoor om de oren gegooid waar de persoon in kwestie aan "lijd"
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_47199250
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:05 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Wat gaat er op zo'n moment door je heen op t moment dat je die boeken uit de kast trekt of stampvoetend
zegt dat iemand je haat? Is dan alles om je heen even weg of anders of?
Het voelt om dat moment als totaal logisch gedrag. Het is waarheid dat hij me haat, en het is een klein meisje in mij die vind dat boeken op kleur moeten staan. Wanneer ik een extreem gevoel heb (zo noem ik dat dan) zoals woede of uitbundigheid dan is slechts dat ene gevoel aanwezig en geen gezond verstand.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef _Bar_ het volgende:
Is het niet meer de mannier hoe de persoon er in kwestie zelf mee omgaat?
Loopt die persoon er zeer mee te koop
Of gedraagd zie persoon zicht juist normaal, en krijg je niet aldoor om de oren gegooid waar de persoon in kwestie aan "lijd"
Dat is het ook zeker, ik eis heel veel aandacht op terwijl er ook types zijn die niemand 'lastig vallen' met hun problemen. Nu is het eenmaal zo dat ik aandacht opeis en dat moet je maar accepteren, hoewel je er zeer zeker niet naar hoef te handelen.
pi_47200061
Soms lijkt het vaag hoe iemand met een gedragsprobleem doet, maar wat ik helemaal raar vind is als je zegt dat diegene "gewoon normaal" moet doen. Zelf heb ik ODD, de mensen die dat weten moesten het wel weten ff geen uitleg verder, maar dat onbegrip vind ik onbegrijpelijk! Wees blij dat je zelf niets hebt.
pi_47200531
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:49 schreef knekkert het volgende:
Soms lijkt het vaag hoe iemand met een gedragsprobleem doet, maar wat ik helemaal raar vind is als je zegt dat diegene "gewoon normaal" moet doen. Zelf heb ik ODD, de mensen die dat weten moesten het wel weten ff geen uitleg verder, maar dat onbegrip vind ik onbegrijpelijk! Wees blij dat je zelf niets hebt.
dus als je ODD of iets anders "hebt", dan moet alles en iedereen maar voor je wijken? dus omdat je een of andere "stoornis" hebt, moet jij maar voorgetrokken worden en op een speciale manier behandelt worden door de rest van de wereld?

en sowieso. fuck you met je wees blij dat je zelf niets hebt. ik kan er echt niet tegen wanneer mensen een deel van hun persoonlijkheid als een ziekte zien en dan ook nog eens jaloers/tof gaan doen tegen mensen die zogenaamd geen enkele "stoornis" hebben.

ik kots van jullie instelling.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_47200714
@Mustard_Man
Doe niet zo groep8

[ Bericht 34% gewijzigd door knekkert op 12-03-2007 19:12:17 ]
pi_47201159
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef knekkert het volgende:
@Mustard_Man
Doe niet zo groep8
goed argument, dickface.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_47201306
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

goed argument, dickface.
Dat is geen argument, dat zeg ik alleen om te laten merken hoe dom ik jouw vindt overkomen.
pi_47201640
quote:

Ik schaam me er niet voor, enkel weten vrienden en familie het. Maar ik moet al vroeg in een 'nieuwe relatie' mijn vreemde gedrag verklaren. Zo had ik eens een eerste date met een jongen, hij had een film gekocht en die keken we samen. Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker. Daar kon hij nog wel om lachen, maar toen ik op de tweede date stampvoetend was omdat hij mij haatte hoewel hij zei van niet, moest ik even uitleggen dat ik vlagen van bijzondere onredelijkheid bezit die je gewoon negeren moet en niet persoonlijk moet nemen.
haha dat herken ik wel hoor van dat daten
ik had een leuk meisje ontmoet en we waren met een groepje uit in de kroeg en ze wilde bij mij blijven slapen ik was helemaal van en toen werd mn portomonee gejat
nou ja dat was dus het einde van mn en het begin van en dus heb ik dr laten staan in de kroeg en ben ik gewoon verdwenen zonder doei te zeggen en zo ik had er zo de balen in!
gelukkig had ik nog wel t fatsoen om in mn boosheid dr paspoort die in mn tas zat in dr brievenbus te gooien dus ze vond me eigenlijk nog wel lief gelukkig haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47204703
quote:

Ik kan me er iets bij voorstellen .

Met alle begrip van de wereld zou ik het gewoon te vermoeiend vinden om daar mee om te gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47207084
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

dus als je ODD of iets anders "hebt", dan moet alles en iedereen maar voor je wijken? dus omdat je een of andere "stoornis" hebt, moet jij maar voorgetrokken worden en op een speciale manier behandelt worden door de rest van de wereld?

en sowieso. fuck you met je wees blij dat je zelf niets hebt. ik kan er echt niet tegen wanneer mensen een deel van hun persoonlijkheid als een ziekte zien en dan ook nog eens jaloers/tof gaan doen tegen mensen die zogenaamd geen enkele "stoornis" hebben.

Waarom ben je zo agressief in dit topic?
Wordt er i.r.l. niet genoeg rekening met jou gehouden?
pi_47207804
quote:

[..]

Weet je, Mustard_Man,

Je beseft neem ik wel dat iedereen zich ALTIJD aanpast aan andere mensen. Geconstateerde stoornis of niet.
Dat doe ik nu immers ook ten opzichte van jou en dat heet communiceren over hoe je je voelt of hoe je ergens tegenaan kijkt. En dat kan ook dat vogeltje zijn dat in de berm zit, wat je hebt gezien of een situatie bij een bakker.
Als ik mij niet zou aanpassen aan jou, zou er nu namelijk ook geen communicatie mogelijk zijn zoals ik nu met woorden doe. Zo werkt dat.
pi_47208203
Iedereen moet zich een beetje aanpassen.
pi_47209245
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef moelan0e het volgende:
Iedereen moet zich een beetje aanpassen.
Jij doet het erom, hé

Maar als ik zowel jou als liefie's verhaal lees, vraagt het toch ook veel van mensen. Maar dat doet ook iemand die op een andere manier een probleem heeft wat zo simpel kan zijn als een gebrek aan zekerheid of niet sportief, niets lusten. Dat hangt ervanaf hoe je met dingen om kan gaan.
Ik zou ook even bij zo'n situatie van een boekenkast staan te kijken, etc. Maar als je begrip durft te hebben en weet hoe iemand in zijn hart is, moet dat genoeg zijn.
Soms is het zelfs grappig! Mijn vorige ex was redelijk "temperamentvol". Dat betekende in die situatie dat als zij boos was, zij ook boos was. Voor geen reden vatbaar.
Ik ben een redelijk rationeel persoon hoewel dat ook zijn mankementen heeft. Net als te veel met iemand "meevoelen" (wat ik ook heb en soms een deugd is, en soms ook niet). En zo'n situatie zag er voor mij soms net zo uit als zo'n boekenkast. Net als hoe ik mij kan gedragen ook grappig kan zijn ( net als bij iedereen overigens, we zijn maar mensen).
Nou is een stoornis natuurlijk een ander verhaal, om verschillende redenen. Maar geen reden om op een slechte manier met iemand om te gaan of links te laten liggen. Dat doe ik ook niet met lelijke, domme, dikke, dunne, rijke, arme etc. mensen. En dat heeft met respect te maken
  maandag 12 maart 2007 @ 22:37:39 #115
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_47210086
Ik heb nauwelijks boeken. Dus dat scheelt al.
...dass wir fliegen.
pi_47211902
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef JoeDank het volgende:

[..]

Jij doet het erom, hé

Maar als ik zowel jou als liefie's verhaal lees,
(ik ben niet altijd zo hoor
meestal merk je niets aan me maja dan moeten ze ook gewoon mn portomonee niet gaan jatten )
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47212404
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

(ik ben niet altijd zo hoor
meestal merk je niets aan me maja dan moeten ze ook gewoon mn portomonee niet gaan jatten )
En al zou ik meestal wel wat aan je merken, maar inderdaad je portomonnee
pi_47220133
Ik ben verder ook heel gewoontjes.

pi_47225575
quote:

[..]

Nu is het wel vrij evident: jij hebt een persoonlijkheidsstoornis
Snake the kill before you kill the snake
pi_47425772
Even een "hiermoetikopgaanreagerentvptje"!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_47426855
quote:

Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker.
Zo dan! Als iemand aan mijn boekenkast komt dan komt hij aan mij. Echt, ik had je het huis uit geschopt.
Boeken horen op genre en op alfabet. Niet op grootte, kleur of andere onzin.

Misschien ben ik ook wel een beetje dwangmatig.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')