Ik bedacht mij later nog dat het ook aan de zooltjes kan liggen. In skates zitten meestal hele dunne zooltjes die weinig/geen ondersteuning geven. Toen ik die vervangen heb door een paar dikkere zooltjes bij de intersport vandaan, had ik bijna geen pijnklachten meer. Kijk daar dus ook nog even goed naar!quote:Op maandag 21 april 2008 09:40 schreef MaxiTaxi het volgende:
Ik ben nu ongeveer 6 weken aan het skaten en doe dit 2 keer per week ongeveer 5 km per keer.
Maar elke keer krijg ik na 10 minuten pijn in mijn onderbenen.
Ik krijg dan een soort kramp aan de zijkanten van mijn onderbeen.
Zijn er meer mensen die er last van hebben? en waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik had verwacht dat dit wel over zou gaan na een aantal keer, maar niet dus
Ik had vroeger (toen ik 12 was ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef Megter het volgende:
M'n vriendin wil voor haar verjaardag skates hebben om af en toe te skaten. Het gaat hier om een beginner (ook nauwelijks geschaatst), budget is niet relevant.
Heb al een beetje gezocht op internet en ben tot de conclusie gekomen dat het belangrijkste is dat je schoen goed zit.
Vraag: met welke merken en winkels hebben jullie positieve ervaringen? Eventuele aanraders?
Intersport heb ik mijn skates vandaan, verkoper kwam wel redelijk betrouwbaar over, ook omdat ik er zelf al wat vanaf wist, en hij vertelde wat ik al wist.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:17 schreef Megter het volgende:
Dank voor de reacties.
Had zelf idd al bedacht langs te gaan bij een winkel. Maar welke? Is een sportzaak aan te raden, of echt een speciaalzaak?
Ik kijk er al een maand naar uit. Vraga me alleen af hoe het met m'n conditie gesteld is (Korfballer, dus geen duurconditie). Beginnen ze meteen met een flinke rit?quote:Op zondag 12 april 2009 08:17 schreef teigan het volgende:
Trap, er is hier al een hele tijd niet gepost, maar het is nu weer zulk mooi weer, het seizoen is wel weer begonnen..
volgende week begint de Friday Fun Skate Groningen weer, dus mochten hier nog Groninger skateliefhebbers meelezen, kom meedoen!
Ik skate regelmatig vanaf het Helpman richting de Antonius Deusinglaan (en terug). Moet dus recht door het centrum, dus daarin heb ik al enige oefening gehad:+. Tot vrijdag!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef teigan het volgende:
Is hij echt dicht maok?
Ik meende te begrijpen dat hij verder ging onder een andere naam...
En de tocht is niet heel lang, en we komen niet buiten de ring de eerste keer, dus mocht je het niet trekken, dan kun je makkelijk afhaken luco.
Je moet wel gewoon goed bochten kunnen maken en redelijk kunnen remmen, dat is wel zo veilig..
Ergens eind februari wel zonder oefening vanaf hier naar Beijum en terug gegaan. Was aan einde vrij brak, maar ik skate niet rustig aan... Probeer er altijd wel een lekker tempotje in te houden. Maar goed, ik merk het vrijdag welquote:
Ik moet waarschijnlijk blokken.... Anders had ik wel geduwd hoor...quote:
Dus ik moet de goede blokker vinden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk blokken.... Anders had ik wel geduwd hoor...
Spaken die kapot gaan? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef maok het volgende:
Kunnen trouwens alle soorten wielen in alle soorten skates (mits de juiste maat uiteraard)? Ik ben het namelijk zat dat er steeds spaken kapot gaan van de wieltjes die ik nu heb. Ik wil dus anderen
Dat is die skatezaak in het Helpman toch? Ik kan straks als ik naar huis ga wel even langs gaan? Is 5 minuten om voor mequote:Op woensdag 15 april 2009 13:20 schreef maok het volgende:
Ja dat begreep ik. Ik denk ik check het even door te bellen. Krijg ik een computer aan de lijn die zegt 'dit nummer is niet in gebruik'. Ik heb eigenlijk geen zin om er voor nop heen te rijden. Iemand die een ander nummer heeft dan 050-5280490?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |