ja, ze kunnen em ook niet echt goed ergens op pakken...quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ik vind Armin nooit zo gezellig bij tv-programma's, hij is er te slim voor denk ik
Hmmwhah weet ik niet hoor... als er ooit eens zinnige vragen gesteld zouden worden wellicht. Daarbij laat hij altijd iedereen lullen omdat het weinig zin heeft om tegen mensen in te gaan die het eigenlijk geen reet kan schelen. Jenssen zei al bij zijn aankondiging:"tiesto is niet meer de beste ter wereld dat is armin nu". Dus dan weet je wel weer hoever hij er zich in verdiept heeftquote:ja, ze kunnen em ook niet echt goed ergens op pakken...
maar als ie em ergens op pakt zal t wel over drugs en vrouwen gaan, hoop dat ie dit keer wel de kans krijgt fatsoenlijk antwoord te geven.
Gaat nog lachen worden met al die Armin fans... Heb een set van Dubfire opstaan (now playing: Dubfire - Nocturnal 084 (2007-03-17) "Nocturnal (DI.fm)"). Die beste man draait minimal/tech-house/deephouse achtige shitquote:
daar gaat het niet om bij mij, ik vind hem gewoon een saaie knakker, weinig mooie verhalen gehoord in tegenstelling van andere dj's die de mooiste anekdotes op tafel gooienquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:29 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, ze kunnen em ook niet echt goed ergens op pakken...
haha idd!! Nederland of wereld is ietsiepietsie verschillendquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:44 schreef jackson het volgende:
:"tiesto is niet meer de beste ter wereld dat is armin nu". Dus dan weet je wel weer hoever hij er zich in verdiept heeft
ik zie er anders totaal geen probleem in, maar goed zal wel weer met jou stereotypering van 'de armin-fan' te maken hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:46 schreef jackson het volgende:
Gaat nog lachen worden met al die Armin fans... Heb een set van Dubfire opstaan (now playing: Dubfire - Nocturnal 084 (2007-03-17) "Nocturnal (DI.fm)"). Die beste man draait minimal/tech-house/deephouse achtige shit. Daar snapt de gemiddelde Armin aanhanger geeeeeeeeeen drol van
Jammer inderdaad! De gemiddelde armin-fan bewijst precies wat ik bedoel op PFquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:32 schreef DreamAway het volgende:
ik zie er anders totaal geen probleem in, maar goed zal wel weer met jou stereotypering van 'de armin-fan' te maken hebben.Wat ik dus nog steeds probeer te negeren en niet echt lukt
![]()
logisch, aangezien je als 'trance-fan' (eigenlijk wel n verschikkelijk hokjes woord) vaak naar feestjes gaat waar je weet dat je muziek hoort/dj's draaien waar je van houdt. Neemt niet weg dat iemand dan ook van minimal of house feestjes houdt. Godzijdank zitten we niet vast aan 1 dj of stijl, maar zijn we allemala vrij om te beslissen waar we naartoe willen! Maar t wordt eerlijk gezegd toch eens tijd dat mensen realiseren dat so called trance veel meer is dan wat opzwepende melodieën en standaard riedeltjes. Zitten zoveel stijlen door mekaar doorheen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer inderdaad! De gemiddelde armin-fan bewijst precies wat ik bedoel op PF. Dus wat dat betreft zit ik er niet ver naast.... Laten we eerlijk wezen, je ziet weinig trance-freaks op minimal/house-feesten toch
![]()
Ook kan het zo zijn dat je meer aan het worden bent dan de gemiddelde Armin-fan... laten we het daar maar op houden. Klinkt mij wel positief in de oren
helemaal mee eens, fuck EDM!quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:56 schreef MarkzMan_X het volgende:
Fuck EDM.
Da's mijn mening.
En oh: "de Armin fan" bestaat zeker hoor. Die vinden Armin altijd top, ook al draait ie kut.
Daar zijn Tomaz/Xantra/HP/MMX/ikzelf goede voorbeelden van jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:44 schreef DreamAway het volgende:
[..]
logisch, aangezien je als 'trance-fan' (eigenlijk wel n verschikkelijk hokjes woord) vaak naar feestjes gaat waar je weet dat je muziek hoort/dj's draaien waar je van houdt. Neemt niet weg dat iemand dan ook van minimal of house feestjes houdt.
Dit is echt totaal de discussie niet... ik weet niet wat je hiermee wil aangeven?quote:Godzijdank zitten we niet vast aan 1 dj of stijl, maar zijn we allemala vrij om te beslissen waar we naartoe willen!
Je bedoelt te zeggen dat ik niet weet wat trance is? Of wat bedoel je?quote:Maar t wordt eerlijk gezegd toch eens tijd dat mensen realiseren dat so called trance veel meer is dan wat opzwepende melodieën en standaard riedeltjes. Zitten zoveel stijlen door mekaar doorheen. dus dan vind ik die stereotypering niet leuk om te horen.
Wat is dat nu weer voor geleuterquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef DreamAway het volgende:
vrees idd dat je gelijk hebt ja, maar ik ken nog altijd meer die niet zo denken dan die er wel zo denken.
dat zeg ik niet. Maar doordat je zo blijft afgeven op de zogenaamde 'armin-fan', schets je naar mijn idee een bepaald beeld van wat ie draait, en daarmee stop je het hele trance beeld en de mensen die naar een feestje gaan waar ie draait dus ook in een hokje, en dat is het juist niet. Tuurlijk zijn er platen bij die telkens maar weer hetzelfde klinken, of zit er iets tussen dat je niet bevalt, maar ik vind het niet goed dat je dat reflecteert op trance in zn algemeen, of armin fans in zn algemeen. Iets in het algemeen nemen is gewoon niet zo bestquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:06 schreef jackson het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat ik niet weet wat trance is? Of wat bedoel je?
das ff een verwijzinkje, dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt, maw hou es op met vooroordelen en typeren! Die mensen die zo in mekaar zitten zijn meer bezig met idoliseren dan met de muziek en geef toe: dat vinden we hier allemaal niet goed!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor geleuter! Wat hebben we aan dat "feitje"
Ik ken ook meer mensen die niks met house hebben dan die er wel wat mee hebben. Totaal onbelangrijk om te vermelden lijkt me![]()
jij hebt ballenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
Welke namen nog meer? Eller van Buuren? [/flauw] Ik ben weg. Hoi!
Dat maak jij er zelf van? Waar zeg ik dat... waar staat dat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:18 schreef DreamAway het volgende:
Plus ik vind het zo jammer dat ik afgescheept wordt als 'armin fangirl', terwijl er nog zoveel meer namen zijn die ik goed vind. Maar volgens mij heb ik dat punt wel duidelijk gemaakt!
nah ok, dan geef ik het lekker op. Ben al dit gediscussieer zat, zal het uiteindelijk ook zelf wel weer hebben uitgelokt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:23 schreef jackson het volgende:
Wat mij betreft sla je alle spijkers die er te raken zijn niet op zijn kop. Ik geef niet af op Armin-fans... waar heb ik een kwaad woord gezegd over die mensen? Het beeld wat ik van ze heb zal je weinig vanaf weten aangezien ik met die lui vrolijk sta te discussieren en te knallen op bijvoorbeeld Tiesto. Ik praat dan ook met die mensen en zeg wat ik vind, kan iedereen zich prima in vinden en ik luister naar die mensen... toevallig bij Tiesto nog over gehad met iemand.
Het beeld wat ik van ze heb klopt volgens mij aardig... wat MMX ook zegt: "
En oh: "de Armin fan" bestaat zeker hoor. Die vinden Armin altijd top, ook al draait ie kut." Dat vind ik ook
En je doet zoals gewoonlijk weer alsof ik je persoonlijk aanval ofzo terwijl dat al helemaal nergens over gaat!
ben je toch ook, is niks mee, ik was ooit een tiësto homiequote:
Omdat het er hier altijd zo prachtig aan toe gaat betreffende Arminquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef DreamAway het volgende:
als je zo open minded bent, waarom maak je dan van die opmerkingen?
Afgezien van die eerste opmerking: als je het zo stelt, heb ik er ook totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat het er hier altijd zo prachtig aan toe gaat betreffende Armin. Je kan de spanning zo op voelen borrelen....terwijl het niemand echt ene drol kan schelen want de liefhebber gaat toch en de ander niet. Maar zag alleen veel armin-minded people klagen over dubfire en toen ik en set hoorde dacht ik... Terrecht want de man draait ook nogal eens minimal
En bij de IQ testquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
Armin bij Pauw & Witteman: Boring
Armin bij DWDD: Boring (of was dat nou Tiesto?)
...
Ja ik geloof dat je gelijk hebt.
de op 1 of 2 na beste ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En bij de IQ test? Had ik gemist.
Ik bedoel of het toen ook boring was ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:02 schreef DreamAway het volgende:
[..]
de op 1 of 2 na beste ofzo![]()
ben de score kwijt.
Klinkt als een boek:quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben je toch ook, is niks mee, ik was ooit een tiësto homie![]()
Heb 't ooit es geprobeerd, discussiëren met een vrouw. Het is nooit een discussie gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:30 schreef DreamAway het volgende:Ben al dit gediscussieer zat
Ik zat laatst naast die kerel te etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Stinger__ het volgende:
5 minuten minder ex-ministertje pesten en 5 minuten meer Armin was beter geweest.
hmm niet slechtquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Klinkt als een boek:
Ik was ooit een Tiesto homie - door Xantra
Alle mixen van die deun zijn tof!quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:19 schreef star_gazer het volgende:
Visior and Dark Moon - Beautiful people (Kay Stone remix)
Die heeft toch wel een buitengewoon unbergeile break zeg
+1quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Alle mixen van die deun zijn tof!
het wil ook niet zeggen dat ik het wel kanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:24 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Heb 't ooit es geprobeerd, discussiëren met een vrouw. Het is nooit een discussie geworden![]()
Wil niet zeggen dat jij het niet kunt DA![]()
gezellig, dinnershow?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zat laatst naast die kerel te eten
Chris Lake is dikke shit! Goeie plaat ook die Carry me Awayquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:18 schreef Tomaz het volgende:
Optyfen met al die discussies...
Goftedomme, heb een kratje pils gedronken, kom hier om over trance te lezen en zie alleen maar nutteloze discussies!
Zucht, ik zet Chris Lake - Carry me away maar weer eens op, een lekkere trance/house/club plaat die we niet in hokjes kunnen plaatsen!
Uhhh, nee... gewoon in een restaurant zat hij 1,5meter naast mequote:
Uiteraard! Maar die hype is ook alweer een beetje voorbij hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:55 schreef m-kay het volgende:
Armin is zoooo 2006....
EDM is zoooo 2005...
Cyber gothic gaat het helemaal worden dit jaar...ask hp22.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |