Idd, onverwacht zeg, zo snel al!quote:
forget it...lekker boeiend!quote:
jij zegt dat BT niet heeft meegeproduced aan dit album, maar volgens mij is dit wel het geval...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:27 schreef m-kay het volgende:
Tiesto album review: http://www.last.fm/user/m-kay/journal/2007/03/10/365834/.
De halve trancewereld minus Tiesto zelf heeft waarschijnlijk aan dit album meegeproduced.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:07 schreef Xantra het volgende:
[..]
jij zegt dat BT niet heeft meegeproduced aan dit album, maar volgens mij is dit wel het geval...
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:05 schreef m-kay het volgende:
[..]
De halve trancewereld minus Tiesto zelf heeft waarschijnlijk aan dit album meegeproduced..
Dat dacht ik ook. met name het stukje vanaf 5:10 bij Everything.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef Black-Hole het volgende:
Wat een hoop jatwerk zeg van Tiesto in Everything, ff verder luisteren.
BT - Dreaming (Lucid Mix)quote:Op zondag 11 maart 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. met name het stukje vanaf 5:10 bij Everything.
Die jaquote:Op zondag 11 maart 2007 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BT - Dreaming (Lucid Mix)?
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF69145-01-01-08.mp3
Inderdaad. Volgens mij ook een album waar je in moet groeien, vind hem steeds beter wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:57 schreef jackson het volgende:
Ben nooit zo weg van artiesten albums maar ik vind dit toch prima wegluisteren. Niet bijzonder maar je zet het op en voor je het weet ben je er doorheen. Prima te doen dus wat mij betreft
idd, zeker niet slechtquote:Op zondag 11 maart 2007 19:57 schreef jackson het volgende:
Ben nooit zo weg van artiesten albums maar ik vind dit toch prima wegluisteren. Niet bijzonder maar je zet het op en voor je het weet ben je er doorheen. Prima te doen dus wat mij betreft
Ja vind ik ook! 2e keer nog beter dan de 1equote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij ook een album waar je in moet groeien, vind hem steeds beter worden.
Eens, Tiesto albums worden veel kritischer benaderd dan bv. een album van Armin inderdaad....76 vond ik destijds echt geen reet aan..Sowieso, recente trance albums die kunnen tippen aan bijvoorbeeld Elements of Life kun je op één hand tellen imho.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook! 2e keer nog beter dan de 1e
Een stuk beter dan de albums van bijv. A&B, Armin en Markus die ik na 1 keer wel gehoord heb. Op een paar platen na maar die waren vaak voor de release van het album al bekend
Klopt, ik ga al niet eens meer in discussie over dat soort dingen!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eens, Tiesto albums worden veel kritischer benaderd dan bv. een album van Armin inderdaad....76 vond ik destijds echt geen reet aan..Sowieso, recente trance albums die kunnen tippen aan bijvoorbeeld Elements of Life kun je op één hand tellen imho.
mooie geboortedatum heb je trouwens
Probleem bij mij is vaak dat ik die albums vaak niet eens 1 keer luister, dan haak ik alweer af. Ik ben gewoon meer van de ASOT / GDJB wat betreft lekkere trance in de auto bijvoorbeeld. Is steeds weer wat nieuws en de nieuwste platen komen er voorbij.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eens, Tiesto albums worden veel kritischer benaderd dan bv. een album van Armin inderdaad....76 vond ik destijds echt geen reet aan..Sowieso, recente trance albums die kunnen tippen aan bijvoorbeeld Elements of Life kun je op één hand tellen imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |