verbaasd me niet echt. Schaatsen leeft niet bij de bewoners daar en een WK is geen Olympische Spelen. Dus best verwonderlijk. Zo'n WK moet altijd in Europa gehouden worden dan is de sfeer altijd beter want dan komen er altijd meer Nederlandersquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:07 schreef Remzz het volgende:
Doet me een beetje aan het WK van een paar jaar geleden in Milwaukee denken was ook zo'n geweldige sfeer
nou, leuke sfeer hoeft niet perse bomvol te zijn vind ik. Maar dit is gewoon prut idd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat de baan gewoon bomvol moet zitten met een leuke sfeer.. Dit is een beetje sneu zo
Als je alle toernooien in nederland gaat houden, is het beetje globalisering van het schaatsen in no time verdwenen.quote:
Toch wel de grootste draak van een ijsbaan jaquote:
Vancouver lijkt me wel leuk, daar zullen ze wel enthousiast zijn met het oog op de Spelen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Toch wel de grootste draak van een ijsbaan ja
Volgend jaar is het WK afstanden in Nagano, dat jaar erop in Vancouver.
Klopt wel ja, maar echt schot zit er helaas niet in de aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je alle toernooien in nederland gaat houden, is het beetje globalisering van het schaatsen in no time verdwenen.
Klopt ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar echt schot zit er helaas niet in de aantrekkingskracht.
Je kunt mensen moeilijk dwingen te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat de baan gewoon bomvol moet zitten met een leuke sfeer.. Dit is een beetje sneu zo
Ik heb gisteren door een groot deel van de 5.000 meter heengeslapenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef Hankster het volgende:
gelukkig dat er geen WR zijn gereden, want die zie ik altijd het liefst gewoon live. Ik baal er bijv. altijd nog van dat ik de 6:08 van Kramer toendertijd niet live heb gezien...
ja inderdaad..nou, het zei je gegund hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer dat je geen prono hebt in kunnen leverenWel gunstig voor mij natuurlijk, maar het was nog spannend tussen ons (niet dat dat ergens om ging).
niet veel concurrentie?...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef Steenarend het volgende:
Doe mij olympische spelen maar, die wereldbekers en wereldkampioenschappen zegt mij eigenlijk niks meer. Toch leuk dat de nederlanders het zo goed doen, maar echt veel concurrentie is er ook niet. Hopen dat er wat meer schaatsers komen die tegenstand kunnen bieden in het volgende jaar ofzo.
Elke avond 20.00 (19.30 voorbeschouwen)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef snellejelle het volgende:
Hoe laat beginnen we vandaag? Ik ben er iniedergeval de hele avond bij
ik nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef snellejelle het volgende:
Hoe laat beginnen we vandaag? Ik ben er iniedergeval de hele avond bij
Niet elke avond hoor! Zondag begint het al om 19.00 uur omdat de zomertijd in Salt Lake City dit weekend al ingaat. (Daarom duurt het zondag ook maar tot 0.00 uur.)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:58 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Elke avond 20.00 (19.30 voorbeschouwen)
ik zou vanaf half acht klaar gaan zittenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
Hallooo![]()
Hoe laat denken jullie dat de 2e 500m begint? Na 10-en?
Lijkt me wel, als de uitzending tot na 11-en duurt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
Hallooo![]()
Hoe laat denken jullie dat de 2e 500m begint? Na 10-en?
Snelste rondje ooit, voor het eerst sneller dan GvV's 24,67quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef snellejelle het volgende:
Mooi die 500 meter van Kato. Ook leuk te zien dat de commentator het totaal niet aan ziet komen en maar over Cheek lult
dan plaats ik een naaktfoto van mezelf hierquote:
Keep on dreaming.quote:
ik ben niet meer voor Gerardquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan plaats ik een naaktfoto van mezelf hier![]()
Dan maar geen overwinning voor hemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan plaats ik een naaktfoto van mezelf hier![]()
en Frank(?) maar lullen over de mislukte 1500 meter van Joey Cheekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Snelste rondje ooit, voor het eerst sneller dan GvV's 24,67
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |