Zo zie ik het ook gebeuren. Geen kans heeft az met deze verdediging tegen Martins.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:43 schreef SiemeN het volgende:
Newcastle gaat lekker achteroverleunen, AZ gaat drukken. Druk neemt toe, AZ scoort niet. Lange bal van achteruit naar Martins. Martins rent de boel voorbij. Pats. Boem. Einde..
Ja, daarom win je ook van de Spaanse en Nederlandse koploper, en schop je de nr. 1 van Turkije uit het UEFA-cup toernooiquote:Als het op kwaliteit neerkomt, is AZ er geweest
Wat me opviel bij de tegendoelpunten was dat de verdeiging een gat liet van 5 meter ten opzichte van de aanvaller. Ga er wat dichter bij staan, dan verklein je ook de hoek waarop de voorzetten gegeven kunnen worden. Degene die zich hier het meest schuldig aan maakte was De Cler: ga even van een afstand van 5 meter je mannetje staan verdedigen manquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef mcyodogg het volgende:
Het is meer de verdediging van AZ dan Martins zelf, waarom hij zo uitblonk in de heenwedstrijd. Het is geen wereldspits, maar als je hem lekker veel ruimte gaat geven, krijg je tegendoelpunten ja.
Nah van mij mag az best winnen goed voor de uefa coefficientie. Maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:29 schreef Norrage het volgende:
Wat fijn die ramptoeristen die ineens dit topic betreden
Juist niet. AZ barst van de voetballende kwaliteiten. Newcastle heeft vooral Martins, Duff en achterin nog wat aardige spelers. AZ in goede doen wint met gemak van een Newcastle in goede doen.quote:Als het op kwaliteit neerkomt, is AZ er geweest
Maar toch heeft Newcastle eigenlijk meer kwaliteitquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, daarom win je ook van de Spaanse en Nederlandse koploper, en schop je de nr. 1 van Turkije uit het UEFA-cup toernooi
Dit is dus precies de reden waarom het in Newcastle zo fout ging.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:55 schreef Devano het volgende:
AZ in goede doen wint met gemak van een Newcastle in goede doen.
Idd. Ik snap die adoratie ook niet zo. Iedere Nederlandse club zou flink moeite hebben met Newcastle en het is niet alsof AZ zo boven de rest van de Nederlandse clubs uitsteekt. Sterker nog, juist tegen de wat moeilijkere teams maken ze m.i. niet zo'n sterke indruk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom het in Newcastle zo fout ging.
Inderdaad. Waarom denkt men hier dat Newcastle een of ander matig clubje is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd. Ik snap die adoratie ook niet zo. Iedere Nederlandse club zou flink moeite hebben met Newcastle en het is niet alsof AZ zo boven de rest van de Nederlandse clubs uitsteekt. Sterker nog, juist tegen de wat moeilijkere teams maken ze m.i. niet zo'n sterke indruk.
Veel plezier!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:48 schreef Robinho90 het volgende:
Ffe eten, paar pilsjes in de stad en AZ naar de overwinning schreeuwen! Ookal denk ik niet dat we het gaan redden maar bij een 1-0 binnen een halfuur is echt ALLES mogelijk.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef BB-King het volgende:
nobody fucks with AZ
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
!
Nobody fucks with Frank de Grave.
Klinkt niet goed voor AZquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:34 schreef okee6 het volgende:
Wat statistiek vooraf...
Newcastle speelde dit seizoen tienmaal Europees; 8 overwinningen, 2 gelijke spelen. Het kreeg in de uitduels één doelpunt tegen, van Celta de Vigo.
Voorbeschouwing al om 20:10quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:07 schreef AminBen het volgende:
Voorbeschouwing begint eerder of beginnen ze na half 9?
Eigen doelpuntquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:46 schreef Radegast het volgende:
Heb zo'n voorgevoel dat NUFC al in de eerste 10 minuten gaat scoren...
Er komen veel Engelsenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:57 schreef okee6 het volgende:
Volgens Van Gaal had men de DSB tempel wel twee keer uit kunnen verkopen. Wel heel sympathiek dat veel Amsterdammers hadden willen komen kijken
Smurf, dat boeit ons toch niet wat jij aan het doen bent tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga wel kijken denk ik., terwijl ik een Baantjer boek lees
Beter dan fappen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Smurf, dat boeit ons toch niet wat jij aan het doen bent tijdens de wedstrijd.![]()
quote:
Waarom..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat Scheringa's cluppie op zn bek gaat.
Tis een beetje ons forummongooltjequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef PyTh het volgende:
jorienvdherik wat ben je toch een knaapje van je moeder![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op AZ, schop dat overschatte zootje terug naar de Tyne!
Turner zou ik eerder zeggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom een special over deze overschatte sprinter?
Van welke planeet kom jij ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Arveladze heeft nog nooit een goeie wedstrijd op de 10 gespeeld, plus dat hij de laatste weken superveel balverlies lijdt......
Ik had liever Boukharier nog in gezien, maargoed
Ben je nou wel of niet van hem onder de indruk, want zo krijg ik geen hoogte.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat hij beide polsen en beide enkels breekt - tegelijkertijd
Je bent een echte sportmanquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop dat hij beide polsen en beide enkels breekt - tegelijkertijd
Of Kuntz en in Engeland spelen.quote:
Tong, Shota heeft geen enkele wedstrijd als schaduwspits goed gespeeld, en de laatste weken is zijn vorm ook niet top, dus ik vind het een extra risicoquote:
Je hebt het over Shota. Die staat er als het nodig is.Maakte twee weken geleden tegen Newcastle ook een schitterend doelpunt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tong, Shota heeft geen enkele wedstrijd als schaduwspits goed gespeeld, en de laatste weken is zijn vorm ook niet top, dus ik vind het een extra risico
1-0quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
begonnen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-0
Kut nu heb ik een ban te pakken.
Dat zou uniek zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-0
Nu zonder extra tekstquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |