Amanda was toch zo tegen agressie? Vindt ze dit wel een strak plan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Huub slaat alleen vrouwen(de lafaard)
Ja!! Doe dat nou's... direct heibel met Cora!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Jaap even een geile brief schrijven
OOOOOOOO jij wil een pact?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me zo grappig. Maar dan weten jullie wel dat ik het niet meen he![]()
Ze is pissig op Eric omdat hij haar groepje heeft durven aanvallen........quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef yvonne het volgende:
Amanda lacht wel maar is niet blij.
Ik kreeg een Nena deja vu.. toen bij die stemronde, Huub deed precies hetzelfde... ging iedereen langs... dat is zó onnodigquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Day het volgende:
Ik vond Eric's betoog overigens SUPER zwak!
Christ, Gert.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap, wat lijkt het me heerlijk om mijn oorspronkelijke walging wegens een door jou uitgeschrééuwd orgasme, om te zien slaan in pure vreugde als het geen orgasme maar een hartaanval blijkt.![]()
neuh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef jacqjacq het volgende:
BANJ hadden het helemaal zien aankomen en ze zijn helemaal niet teleurgesteld
ex-collega van Natasia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Wie is Gaby?
iets met RET... en nog ietsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
Wat schreef Huub nou op de muur? Iemand beter opgelet?
Lees even de cossen het ging zo snel als je er even doorheen sprint heb zo een goed beeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef obezzi het volgende:
kan iemand in t kort vertelle wat er is gebeurd?
Huub mag blijven dankzij Eric.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef obezzi het volgende:
kan iemand in t kort vertelle wat er is gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |