En wat waren de laatste zinnen van huub?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub tegen amanda: Doe wat je denkt, denk wat je voelt zeiden mensen tegen me. Ik kan nieteens beginnen te omschrijven hoe ik me voel na jou stem gehoord te hebben...
Eric: Je hebt me zo fucked op zenuwachtig gemaakt, Ik heb me ontzettend zorgen gemaakt, we hebben vandaag met zn drieen meer dan 100 kaarten gekregen...
Huub wijst iedereen omstebeurt aan en zegt: "Jij gaat naar huis, jij gaat naar huis, jij gaat naar huis..."
And you know why? Cause we care...
oké doen we nu een bakkie koffie oké?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb eieren gegeten.....Gesellig!![]()
Lijkt me dat hij wel door heeft dat het 45% van de stemmers is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef itsme het volgende:
Huub denkt dat 45% van de kijkers nu ook heel blij zijn?
Pijn aan je vingersquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
En nu ga ik een half uur liggen...
Het gaat meer om dat garnier amateur streaming.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
waarom kan 10 niet voor belangrijke avondjes als deze even wat extra bandbreedte inkopen - lekker voor nieuwstreamers die op dit moment voor het eerst komen snuffelen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer het eens op VOL.
Hier vinden we het leuker om HOER en SLET te roepen.
Als ik VOL noem word ik bijna gefileerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Probeer het eens op VOL.
Hier vinden we het leuker om HOER en SLET te roepen.
Niet zo zuur doen peter....ga jij die vetvlek maar ophemelen..je zou bijna zeggen dat je Cora bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hetzelfde verhaaltje als Huub vanmorgen tegen die toneelleraar hield.
Het klinkt goed.
Oja, shit.... da's nu wel jammer. Waarom kan 'ie niet morgen neuken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Maar eerst nog even spelen met Gaby.![]()
Ja en terecht. Ik had het ook niet moeten doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Als ik VOL noem word ik bijna gefileerd.![]()
Staat in het topic problemen met streamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef n1ek het volgende:
heeft iemand even een link naar de directe streams
thanks
haar stem is verrot net als het geluid wat er uit komtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
Waar kan ik nalezen hoe de stem van Amanda was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |