hehehehe maar dan moet ie wel iets milder tegen jaap gaan doen denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef My_ het volgende:
Natasia: die populariteit kan veranderen hè!
Huub: Ja die is ook veranderd, van 34% naar 45%
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef My_ het volgende:
Natasia: die populariteit kan veranderen hè!
Huub: Ja die is ook veranderd, van 34% naar 45%
Meesterlijk.quote:
Schor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
Waar kan ik nalezen hoe de stem van Amanda was?
Bedankt Ianquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub tegen amanda: Doe wat je denkt, denk wat je voelt zeiden mensen tegen me. Ik kan nieteens beginnen te omschrijven hoe ik me voel na jou stem gehoord te hebben...
Eric: Je hebt me zo fucked op zenuwachtig gemaakt, Ik heb me ontzettend zorgen gemaakt, we hebben vandaag met zn drieen meer dan 100 kaarten gekregen...
Huub wijst iedereen omstebeurt aan en zegt: "Jij gaat naar huis, jij gaat naar huis, jij gaat naar huis..."
And you know why? Cause we care...
Probeer het eens op VOL.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef yvonne het volgende:
Waar kan ik nalezen hoe de stem van Amanda was?
Neem wat te drinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Syl: er is niemand in deze kooi en weinig in de buitenwereld van wie ik zoveel houd als van jou
Brian: Wat je net zei: helemaal mee eens. Ik zoek grenzen op, als ik dingen over Mongool of Kanker zeg komt dat uit mijn tenen, als je thuis bent is het veiliger, want daar horen maar 3 mensen het, dat vind ik ook klote maar hier kwets ik er veel meer mensen mee, en we hebben allemaal wat met de ziekte Kanker, iedereen heeft mensen weggebracht. Doodsoorzaak nummer 1, Maar op het moment dat ik Kanker zeg, doel ik ook niet op de ziekte, als ik Kut zeg bedoel ik ook geen vrouwelijk geslachtsorgaan. Op deze uitspraak ben ik NIET trots, en dus ben ik het met je eens. Ik vind dat grenzen er zijn om opgezocht te worden. Je hebt gelijk, speltechnisch gezien was dit geweldig, ik zou ook geen kans ongemoeid laten om jou er niet uit te werken, we zitten hier niet voor een zak m&ms..
Natasia: Tegen jou heb ik de afgelopen dagen ook verkeerde dingen gezegd. Als ik over je kinderen begin doe ik dat niet om te zieken. Ik weet wie ze zijn, en ze zijn geweldig, juist dat is de reden dat ik vind dat je naar huis moet. Wij verschillen daarin van mening, principieel en structureel dat maakt mij mij en jou jou, je bent geen slecht mens, je hebt een kutleven gehad, lastige situaties. Alleenstaande moeder, kind met een lelijke ziekte, niet serieus genomen worden. Je hebt het grootste deel van je leven doorgebracht met vechten, Ik ken dat.
En daar diss ik je ook niet op, ik snap waar je vandaan komt. Het is vaak gezegd: we zijn heel verschillend, voor de rest heb ik je alle lieve dingen al gezegd...
ZUCHT!
kerel, hoevaak heb je dit nou gepost de afgelopen 5 min.? zo'n 20 keer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef INCTRL het volgende:
GECONDOLEERD PETER6000000000000000000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[absolute terrorrrr]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Huub gaat goedmaaksex van Amandel krijgen wat ik je brom
Godzijdank was het niet voor niets...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef noekje het volgende:
Ian_Nick bedankt man! Ik had net het stukje Amanda gemist.
Eej nog gecondoleerd hequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hetzelfde verhaaltje als Huub vanmorgen tegen die toneelleraar hield.
Het klinkt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |