quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef addictivebeat het volgende:
Het moet weer in Alkmaar gebeuren.
eenschquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ik geef AZ niet meer dan 25% kans om door te gaan.
besmet met het ajax virus denk ik..............arrogantie tov de nummer 11 van engelandquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is die nonchalance waar AZ nu mee speelt, op gebaseerd...?
met 1-0 vliegen ze eruit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef Fetai het volgende:
Hoeveel moet het nou worden thuis? 1-0 of 2-0?
Altijd makkelijk om de keeper de schuld te gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:28 schreef addictivebeat het volgende:
Door hem en Waterman hebben we dik verloren.
Je kunt toch wel optellen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef Fetai het volgende:
uhhh ik geloof dat je e.e.a. door elkaar haaltquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:25 schreef Kadoc het volgende:
AZ doet gewoon hetzelfde als Bayern, maar dan zonder de goal van Van Nistelrooy.
beetje domme vraagquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef Fetai het volgende:
Dat flikte Boukhari ook een paar keer tijdens Ajaxwedstrijden, de wedstrijd lang geen fucking bal raken, te laat komen, te laat geven, staan te slapen, er niet ingaan. Meerdere wedstrijden lang. Tsss, vanavond zag ik gelukkig de oude Boukhari weer, want ik dacht de afgelopen weken dat ik gek werd, alsof Ajax tóch gek was geweest om hem te verkopen terwijl hij eindelijk goed speelde. Ajax was niet gek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:28 schreef addictivebeat het volgende:
Door hem en Waterman hebben we dik verloren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |