Eentje maar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik dacht dat uit doelpunten dubbel telden![]()
![]()
Inderdaad. Mocht Martins geblesseerd raken dan zou dit voor Newcastle een ramp zijn. Ze vertrouwen op de counter met die snelle spits. Niets ten nadele van Martins overigens. Leuke en goede voetballer. Doet prima wat hij moet doen met af en toe sublieme passes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef De_Postbode het volgende:
Dan vraag je je wel af waarom er vanavond zo infantiel gespeeld werd. Toch wat zenuwen in zo'n Engelse bak?
Ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Als AZ op niveau speelt zouden ze iig niet onder moeten doen voor Newcastle, die moeten het duidelijk puur hebben van Martins (wtf doet ie nog bij Newcastle) en Given, misschien Dyer. De rest is er praktisch alleen om de boel dicht te gooien bij een tegenaanval. Onthutsend hoe ze die eerste keer op keer lieten lopen in de eerste helft, je weet toch dat die kerel weg is zodra je 'm een centimeter ruimte geeft? En dat tikkie-terug-Jaap de hele tijd...
Duff speelde anders ook een aardige pot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef De_Postbode het volgende:
Dan vraag je je wel af waarom er vanavond zo infantiel gespeeld werd. Toch wat zenuwen in zo'n Engelse bak?
Ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Als AZ op niveau speelt zouden ze iig niet onder moeten doen voor Newcastle, die moeten het duidelijk puur hebben van Martins (wtf doet ie nog bij Newcastle) en Given, misschien Dyer. De rest is er praktisch alleen om de boel dicht te gooien bij een tegenaanval. Onthutsend hoe ze die eerste keer op keer lieten lopen in de eerste helft, je weet toch dat die kerel weg is zodra je 'm een centimeter ruimte geeft? En dat tikkie-terug-Jaap de hele tijd...
2-0 lijkt me te veel eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Fiks op de kloten, maar de schade is toch beperkt door de strafschop die AZ cadeau kreeg.
Het leek wel alsof die sukkel er geen zin in had, je had z'n gezichtsuitdrukking moeten checken. Mafkees.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat flikte Boukhari ook een paar keer tijdens Ajaxwedstrijden, de wedstrijd lang geen fucking bal raken, te laat komen, te laat geven, staan te slapen, er niet ingaan. Meerdere wedstrijden lang. Tsss, vanavond zag ik gelukkig de oude Boukhari weer, want ik dacht de afgelopen weken dat ik gek werd, alsof Ajax tóch gek was geweest om hem te verkopen terwijl hij eindelijk goed speelde. Ajax was niet gek.
En ik ook niet.
of 3-1... dat lijkt me realistischer met het oog op de AZ-verdedigingquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef Hathor het volgende:
Het komt gewoon allemaal goed, 2-0 moet kunnen.![]()
Eens, ik dacht precies het zelfde. Maar als wij als "simpele" toeschouwers het al zien kan het toch niet zijn dat van Gaal dit over het hoofd heeft gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef De_Postbode het volgende:
Inderdaad, Boukhari... Alsof je een zondag-amateur mee laat ballen.
Waarom liet die wissel zo godvergeten lang op zich wachten? Ik zag meteen een lichte verbetering met Luirink erin. Damn, niks voor van Gaal om zo'n fout te maken.
Arsenal thuis, Ljungberg 20 seconden toen sliep hij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat flikte Boukhari ook een paar keer tijdens Ajaxwedstrijden, de wedstrijd lang geen fucking bal raken, te laat komen, te laat geven, staan te slapen, er niet ingaan. Meerdere wedstrijden lang. Tsss, vanavond zag ik gelukkig de oude Boukhari weer, want ik dacht de afgelopen weken dat ik gek werd, alsof Ajax tóch gek was geweest om hem te verkopen terwijl hij eindelijk goed speelde. Ajax was niet gek.
En ik ook niet.
Joh er zijn zoveel voorbeelden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Jasza het volgende:
Arsenal thuis, Ljungberg 20 seconden toen sliep hij ook![]()
Zulke spelers zijn gewoon niet constant genoeg, je kan er niet echt op vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Eightball het volgende:
[..]
Joh er zijn zoveel voorbeelden.
Maar goed, hij heeft ook wel wat mooie dingen gedaan en in de laatste helft ('n derde?) van het vorig seizoen heeft hij mijn beeld over hem toch wel wat boven nul weten te krijgen. Maar ik weet nu wel weer waarom ik blij was dat hij ging.
Bij een gelijke stand ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik dacht dat uit doelpunten dubbel telden![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |