abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:41:19 #226
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_47073680
Opdam was ook een potje slecht zeg pffff
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:42:05 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_47073717
Het komt gewoon allemaal goed, 2-0 moet kunnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47073817
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je kunt toch wel optellen?
Ik dacht dat uit doelpunten dubbel telden
Ik support gevallen topclubs!
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:45:01 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_47073861
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Fetai het volgende:

[..]

Eentje maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47073954
Daar sta je toch mooi voor joker tegen een middenmotor uit Engeland.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47074368
Hmm, als eerste leek het mij dat AZ nogal te gemakzuchtig dacht. Overdonderd.

Iemand hier zei al dat Newcastle dom zou spelen, oftewel, verdedigen, bal vervolgens naar voren roeien en hopen dat de spitsen (in dit geval vooral Martins) al keihard zouden lopen om die bal er in te tikken. Bleek dus nog waar te zijn ook. Newcastle slaat inderdaad veelal hun middenveld over. Dat staat er alleen maar om te verdedigen. Echter liep de verdediging iets teveel te slapen bij AZ.

Komt die bal hun kant op vanaf de helft van Newcastle, eerst checken waar Martins is, gaat hij lopen, zo ja, loop er dan achteraan. Echter is dat dan al te laat. Roeit Newcastle die bal naar voren meteen maar gaan lopen want ze hopen gewoon op een snelle sprint van Martins. In de tweede helft ging dit gelukkig wel goed bij AZ.

Die penalty...mja, je kan em geven maar misschien ook niet. Denk dat het nu wel gegeven werd omdat die verdediger nogal breed met zijn armen stonden te zwaaien en je daardoor de indruk geeft om heel nonchalant een voorzet nog even aan te tikken.

Helaas viel de 4-3 niet meer. Nu met 4-2 zou ik echt niet weten wat ik er van moet denken. Bij 1 tegengoal moet AZ er al 3 maken. Nu speelde AZ echter onder niveau. Spelen zij op niveau kan het zo weer zijn dat het thuis 3-0 wordt. Kan er nu even geen pijl op trekken.
pi_47074486
Maar PSV heeft Alex en Gomes
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:05:11 #233
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_47074791
Dan vraag je je wel af waarom er vanavond zo infantiel gespeeld werd. Toch wat zenuwen in zo'n Engelse bak?

Ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Als AZ op niveau speelt zouden ze iig niet onder moeten doen voor Newcastle, die moeten het duidelijk puur hebben van Martins (wtf doet ie nog bij Newcastle) en Given, misschien Dyer. De rest is er praktisch alleen om de boel dicht te gooien bij een tegenaanval. Onthutsend hoe ze die eerste keer op keer lieten lopen in de eerste helft, je weet toch dat die kerel weg is zodra je 'm een centimeter ruimte geeft? En dat tikkie-terug-Jaap de hele tijd...
Ta mère bien.
pi_47075015
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef De_Postbode het volgende:
Dan vraag je je wel af waarom er vanavond zo infantiel gespeeld werd. Toch wat zenuwen in zo'n Engelse bak?

Ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte. Als AZ op niveau speelt zouden ze iig niet onder moeten doen voor Newcastle, die moeten het duidelijk puur hebben van Martins (wtf doet ie nog bij Newcastle) en Given, misschien Dyer. De rest is er praktisch alleen om de boel dicht te gooien bij een tegenaanval. Onthutsend hoe ze die eerste keer op keer lieten lopen in de eerste helft, je weet toch dat die kerel weg is zodra je 'm een centimeter ruimte geeft? En dat tikkie-terug-Jaap de hele tijd...
Inderdaad. Mocht Martins geblesseerd raken dan zou dit voor Newcastle een ramp zijn. Ze vertrouwen op de counter met die snelle spits. Niets ten nadele van Martins overigens. Leuke en goede voetballer. Doet prima wat hij moet doen met af en toe sublieme passes.
pi_47075265
Fiks op de kloten, maar de schade is toch beperkt door de strafschop die AZ cadeau kreeg.
That's all folks!
pi_47075365
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef De_Postbode het volgende:

Duff speelde anders ook een aardige pot.
pi_47075425
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Fiks op de kloten, maar de schade is toch beperkt door de strafschop die AZ cadeau kreeg.
2-0 lijkt me te veel eigenlijk
pi_47075597
Tyfus wat was Boukhari slecht zeg..

vind het sowieso een waardeloze voetballer trouwens..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_47075668
Geen probleem....

ALLEEN, schop die Martins uit de wedstrijd en geef boukhari een schop onder de kont...
dan is 2-0 best te doen
pi_47075691
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat flikte Boukhari ook een paar keer tijdens Ajaxwedstrijden, de wedstrijd lang geen fucking bal raken, te laat komen, te laat geven, staan te slapen, er niet ingaan. Meerdere wedstrijden lang. Tsss, vanavond zag ik gelukkig de oude Boukhari weer, want ik dacht de afgelopen weken dat ik gek werd, alsof Ajax tóch gek was geweest om hem te verkopen terwijl hij eindelijk goed speelde. Ajax was niet gek.
En ik ook niet.
Het leek wel alsof die sukkel er geen zin in had, je had z'n gezichtsuitdrukking moeten checken. Mafkees.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2007 23:27:19 ]
pi_47075811
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef Hathor het volgende:
Het komt gewoon allemaal goed, 2-0 moet kunnen.
of 3-1... dat lijkt me realistischer met het oog op de AZ-verdediging
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:34:22 #242
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_47075972
Inderdaad, Boukhari... Alsof je een zondag-amateur mee laat ballen.
Waarom liet die wissel zo godvergeten lang op zich wachten? Ik zag meteen een lichte verbetering met Luirink erin. Damn, niks voor van Gaal om zo'n fout te maken.
Ta mère bien.
pi_47076188
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef De_Postbode het volgende:
Inderdaad, Boukhari... Alsof je een zondag-amateur mee laat ballen.
Waarom liet die wissel zo godvergeten lang op zich wachten? Ik zag meteen een lichte verbetering met Luirink erin. Damn, niks voor van Gaal om zo'n fout te maken.
Eens, ik dacht precies het zelfde. Maar als wij als "simpele" toeschouwers het al zien kan het toch niet zijn dat van Gaal dit over het hoofd heeft gezien
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:48:52 #244
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47076501
Bah wat slecht. Wel mooi die vergelijking met Utrecht die werd gemaakt, of Utrecht (zeker dit seizoen) ook maar in de buurt komt van Newcastle. Maar al met al hebben ze nog steeds een redelijke kans om door te gaan. Het gezicht van die Newcastle coach sprak ook boekdelen, die weet dondersgoed dat de buit nog lang niet binnen is.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47076904
De goals werden wel knullig weggeven, gewoon mannen laten lopen, kinderlijk verdedigen. Dat blijft een manco van de AZ verdediging.
That's all folks!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:33:10 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_47077873
Ik heb genoten vanavond.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_47077911
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat flikte Boukhari ook een paar keer tijdens Ajaxwedstrijden, de wedstrijd lang geen fucking bal raken, te laat komen, te laat geven, staan te slapen, er niet ingaan. Meerdere wedstrijden lang. Tsss, vanavond zag ik gelukkig de oude Boukhari weer, want ik dacht de afgelopen weken dat ik gek werd, alsof Ajax tóch gek was geweest om hem te verkopen terwijl hij eindelijk goed speelde. Ajax was niet gek.
En ik ook niet.
Arsenal thuis, Ljungberg 20 seconden toen sliep hij ook
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:39:59 #248
9713 Eightball
In control.
pi_47078051
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:34 schreef Jasza het volgende:
Arsenal thuis, Ljungberg 20 seconden toen sliep hij ook
Joh er zijn zoveel voorbeelden.
Maar goed, hij heeft ook wel wat mooie dingen gedaan en in de laatste helft ('n derde?) van het vorig seizoen heeft hij mijn beeld over hem toch wel wat boven nul weten te krijgen. Maar ik weet nu wel weer waarom ik blij was dat hij ging.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:09:19 #249
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_47084920
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:39 schreef Eightball het volgende:

[..]

Joh er zijn zoveel voorbeelden.
Maar goed, hij heeft ook wel wat mooie dingen gedaan en in de laatste helft ('n derde?) van het vorig seizoen heeft hij mijn beeld over hem toch wel wat boven nul weten te krijgen. Maar ik weet nu wel weer waarom ik blij was dat hij ging.
Zulke spelers zijn gewoon niet constant genoeg, je kan er niet echt op vertrouwen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_47089798
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Fetai het volgende:

[..]

Bij een gelijke stand ja.

Wat dacht je, als een club uit met 0-0 gelijk speelt en thuis met 4-3 wint, dat ze er dan uitliggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')