Vrouwen kunnen altijd goed acteren tochquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Danny het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!
Mag ik even zeggen dat Erik een flikker is?!?
( en hij kan verdomd goed acteren)
Tsssssquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Copycat het volgende:
Ik heb uiteraard geen moment getwijfeld aan Eric...
![]()
een vuile pisnichtquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Danny het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!
Mag ik even zeggen dat Erik een flikker is?!?
( en hij kan verdomd goed acteren)
heeeeeeeeeeel leuk !quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
hebben we het leuk?
De zaadcellen van Brian die proberen naar buiten te komen????quote:
Ik OOOK!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Kut streams! Heb het gemist!
dank je. Ik ben net thuis en heel blij met je verslagje!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
eric: Drie weken en drie dagen zolang zitten wij hier... Afgelopen paar dagen is er veel met mij gesproken, er is ook aan mij getrokken om mij van mening te veranderen. Donderdag hebben we een gesprek gehad met zn vieren, de vier stemgerechtigden... we hebben een goed gesprek gehad, ik ben iemand die dit spel zakelijk speelt, heb ik uitgelegd aan iedereen, ik heb ook verteld dat ik twijfels had, omdat er voordelen en nadelen zijn vbij deze stemming. er was een argument dat huubs ego te groot was, en dat dat gevaarlijk ging zijn. er werd gezegd dat na lange tijd met huub het vermoeiend word. Dat huub doelen bereiken tegenhoud. Wat ik zeg is mijn eigen interpetatie, ik bedoel er niets kwaads mee. Ik weet dat amanda ook wil dat huub vertrekt, maar nu ben ik er nog... Er zijn voordelen en nadelen, dit is zeker een unieke kans om een sterke speler eruit te spelen, ook vanwege de CP, daarnaast is het zo dat er nog een aantal nieuwe miljonairs kunnen komen..
BLA
HOU HOUD HEM ERIN!!!!
God jongens ... jullie hebben GEEN idee hoe leuk ik het nu heb. Ik ben dolgelukkig !!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
hebben we het leuk?
Er was een filmpje van zijn vrienden op een wilde party.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet iemand wat Eric bedoelde met vieze gezichten met cruise control??
Boekenbonnen kopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS PETER6000 ?!
Inderdaad !quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
God jongens ... jullie hebben GEEN idee hoe leuk ik het nu heb. Ik ben dolgelukkig !!!!!
Proost mensen .... ook op jullie !!!
Thanksquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was een filmpje van zijn vrienden op een wilde party.
ja slsjeblieft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Ashrak het volgende:
HiDiHo kun je een filmpje plaatsen ik heb de hele stemming niet kunnen volgen, maar de berichten zijn goed. Voorlopig geen nachtrust OLE OLE
Nice, nog eentje en ze hebben een goede uitgangspositie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Kerdaben het volgende:
4-2 in Newcaslte
AZ mist een penalty maar in de rebound er alsnog in
ik las eerder dat hij het niet te laat zou maken vanavond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
WAAR IS PETER6000 ?!
zie je al die smilies nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik kijk pas net, zit Huub er nou nog in?
Nee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Ziet dit topic eruit als een begravenisstemming?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef robinotc het volgende:
BLIJFT HUUB???
streams dood als een pier!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Ashrak het volgende:
HiDiHo kun je een filmpje plaatsen ik heb de hele stemming niet kunnen volgen, maar de berichten zijn goed. Voorlopig geen nachtrust OLE OLE
Ja Natasia en Brian trokken gekke bekken bij de beelden van cruise control die vooraf gingen aan het feit dat huub en eric feestjes mogen organiseren..cruise control is een feestje waar Erik altijd komt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet iemand wat Eric bedoelde met vieze gezichten met cruise control??
eric is nu echt een SHE en een held.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef akveor het volgende:
Pfffff.... wat een dagen... van Harte Huub.... en Eric... jij jij jij vieze relnicht....
Wees daar maar niet bang voor hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef Ashrak het volgende:
welke?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
hooo, die opmerking was smerig huub
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |