Mijn dank is zo groot.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
eric: Drie weken en drie dagen zolang zitten wij hier... Afgelopen paar dagen is er veel met mij gesproken, er is ook aan mij getrokken om mij van mening te veranderen. Donderdag hebben we een gesprek gehad met zn vieren, de vier stemgerechtigden... we hebben een goed gesprek gehad, ik ben iemand die dit spel zakelijk speelt, heb ik uitgelegd aan iedereen, ik heb ook verteld dat ik twijfels had, omdat er voordelen en nadelen zijn vbij deze stemming. er was een argument dat huubs ego te groot was, en dat dat gevaarlijk ging zijn. er werd gezegd dat na lange tijd met huub het vermoeiend word. Dat huub doelen bereiken tegenhoud. Wat ik zeg is mijn eigen interpetatie, ik bedoel er niets kwaads mee. Ik weet dat amanda ook wil dat huub vertrekt, maar nu ben ik er nog... Er zijn voordelen en nadelen, dit is zeker een unieke kans om een sterke speler eruit te spelen, ook vanwege de CP, daarnaast is het zo dat er nog een aantal nieuwe miljonairs kunnen komen..
BLA
HOU HOUD HEM ERIN!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |