hoeft niet, is wel spanningsverhogend natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ashley1 het volgende:
als eric nu stemt dan hij huub eruit wil dan gaat huub gewoon weg bij de officiele ronde.
Ik zie niemand die dik isquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die kop van de dikke!!!!! PFFFFFFFFFFFFFF
Jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Lieve het volgende:
Jaap vind het....raar wat Sylvia zegt? Ze zegt dat ze de afgelopen dagen wel genoeg aan haar hoofd heeft gehad! En dan trekt Jaap een rare smoel????????
nog sneller stotteren????quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef Lynn-Live het volgende:
volgende!! mag het iets sneller Talpa/tien!!!!!!!!!!!!!!
Patricia de kapster annex vriendin heeft van iemand gehoord dat die huub wel zou vinden, zelfs in oldenzaal. En nu zit volgens Natasia en Brian heel Nederland achter 'm aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:26 schreef Kerdaben het volgende:
Ik verbaas me er steeds over hoe Natasia en Brian denken dat juist Huub in elkaar geslagen gaat worden als hij buiten koment, zelfs al is hij de populairste.
Idd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Danny heeft connecties he... Welke streams kijk jij???????????????????????????
Psies !quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef Ferdii het volgende:
ontslag ronde voor huub.
dat betekend dus huub er niet uit, eric vraagt het niet voor niks duidelijk of het voor ontslagronde is of niet.
Ciao!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef brabander01 het volgende:
eind voor het kijken van mij
Dombo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef brabander01 het volgende:
eind voor het kijken van mij
Hoort bij het spe-heeeeeelquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig Eric, dit valt me zo zwaar tegen!
Jezus je snapt toch wel dat dat voor de spanning isquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Iets zegt me dat je nog wel eens gelijk kon hebben. Toch ben ik verbaasd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
LOL... Dit is lachen.. Voor Huub. Het is wel duidelijk wat er nu gaande is
preceis ik ga daar gewoon nog steeds van uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Sonique het volgende:
Ontsalgronde voor huub van Eric...
Des te harder komt z'n tegenstem aan als hij tegen huub stemt
Dat lijkt me idd wel vet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef gomi het volgende:
eric vragt voor huub, maar stemt straks niet weg denk ik. z komt de klap harder aan
effe wachten met schelden...misschien is het loos alarmquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef GothaP het volgende:
VALSE TERINGNICHT!
ff poepen eerderquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef droomkoningin het volgende:
pfff plaspauze... brian is aan t woord!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Nee dit betekent niet dat hij tegen Huub stemt maar dat er een stemronde voor Huub moet komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef INCTRL het volgende:
HUUB EXIT !! Damned!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef Black_king het volgende:
Ontslagronde Huub. Puur voor de spanning
Waarom ? goede kans dat dit bij Eric z'n spel hoortquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef rebellious_angel het volgende:
Het echte werk komt nog.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian hield het nog kort trouwens...
Nee....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Lynn-Live het volgende:
Dit wil toch niet zeggen dat Eric ook echt Huub gaat wegstemmen??
als eerst!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric bij deze rankschikking het laatst.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub leest sneller voor dan PETER6000 een van zijn standaard posts kan doen!
jepquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Jongens vertel een beetje ik heb geen geluid
buffert te veel.
moet eric als eerste stemmen?
We zullen het zien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Lynn-Live het volgende:
Echt irri die newbies..... Learn the game !quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Dit is puur spel tactisch mensen.... doe es rustig...
nee daarom, de ontslagronde zou toch voor Huub zijn,,dan heeft het weinig zin om Natasja tegen je in het harnas te jagen..kan ie beter net doen alsof ie huub eruit stemt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Lynn-Live het volgende:
1 #@$#$$ 1 .....2 ....112!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al userts met hart infarcten!?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef Kinga het volgende:
Dit is puur spel tactisch mensen.... doe es rustig...
Same herequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Ik verheug me eigenlijk op de reacties hier als Eric hem er wel uit knalt... dan lach ik me dood... meteen 4 pagina's vol
Als laatste.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef itsme het volgende:
Jongens vertel een beetje ik heb geen geluid
buffert te veel.
moet eric als eerste stemmen?
Die is echt wel nerveus hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is huub nu opgelucht, hij vermoedt dat hij niet weggestemd wordt
Als eric voor Natasia had gekozen weten we toch meteen dat hij dan ook niet tijden de ontslagronde op Huub gaat stemmen. Dan is het ook niet meer spannend hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef rebellious_angel het volgende:
denk je dat die nog even gaan posten hier met JAAA IKquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik 5 sigarettenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef F04 het volgende:
Spannend!!!!
Ik heb nu al 3 kawgomballen in m'n mond tegen de spanning. :p
Je wilt het; je krijgt het: FY. De enige kleuter hier ben JIJ !!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Igg een goed moment om Huub eens goed de waarheid te zeggen.
Huub gedraagt zich echt als een kleuter nu, ik ben benieuwd of hij het uberhaupt kan opbrengen kritiek te incasseren. Ik vermoed van niet.
dgk.servehttp.com natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Danny heeft connecties he... Welke streams kijk jij???????????????????????????
Blijf bij mijn perfect lopende streams uit de buurt hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:35 schreef Srbin het volgende:
ik heb egt hele slegte steam
ik 2 hahahaha ow erggggg dit, wat een spanning!!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef F04 het volgende:
Spannend!!!!
GTST? Waarom? Hij heeft zijn eigen soap toch al?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef droomkoningin het volgende:
ik hoop dat eric auditie aan t doen is voor een rol bij gtst ofzo....
want dan acteert ie verdomt goed
hier zit er eentje aan te komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
precies. Als hij voor Natasia had gestemd had hij meteen oorlog met haar..nu geeft ie Natasia en Brian hoop..die zitten met een natte kut en hard paal aan tafel nu..en dan OPEENS na een lang zeikverhaal van Eric over Huub..mag Huub blijven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Cyan het volgende:
En nu komt de echte ontslagronde
Trouwens, of Eric nu wel of niet voor Huub had gestemd: Het had geen reet uitgemaakt want het was al duidelijk dat de ontslagronde voor Huub zou komen
ik 3 peukenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef F04 het volgende:
Spannend!!!!
blufquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef milk-shake het volgende:
ik sla straks mijn toetsenbord door de midden als ie eruit moet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ech nie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nee daarom, de ontslagronde zou toch voor Huub zijn,,dan heeft het weinig zin om Natasja tegen je in het harnas te jagen..kan ie beter net doen alsof ie huub eruit stemt.
Let op..Eric laat huub erin..100 % zeker. Dit is nu televisiemaken..al die zielige opmerkingen over "teringnich"t| van sommige mensen hier..doe normaal en wacht de streams af..
Huub gaat er niet uit.
Laatste poging voor je mop....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef itsme het volgende:
[..]
wat raar?Of misschien heeft hij daarom gevraagd?
Ik begin me nu wel onzeker te voelen![]()
Wat zei ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die Huub, Amanda indringend aan blijven kijken om op haar gevoel in te spelen.
haal een betere internetverbinding en gebruik http://www.hanff.nl/goudenkooi.php deze streams.quote:
Goed bezig, Jaap!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef avonne het volgende:
*pakt grote zak paaseitjes van de zenuwen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft ze ook wel verdiend, met haar domme argumenten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat ervoor zorgen dat Amanda zich enorm schuldig valt straks.
da's omdat ie blijft vretenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap begint te groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |