Negen bewoners strijden om één luxe villa in Eemnes. Wie blijft er over, de treiteraar of degene met de dikste huid? De einddatum is onbekend. Wat we wél weten, is dat we allemaal weer ongezouten onze mening geven. Let the games begin!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
LeChuck: I-- --am your brother! Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible! LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true! Guybrush: Noooooooo!!!!
Jaap: als ik zou mogen stemmen dan zou ik de kabouter natuurlijk verwijderen. Hij zegt de meest gruwelijke dingen tegen mensen. Ik wil de supernanny behouden.
Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Ashley1 het volgende: als eric nu stemt dan hij huub eruit wil dan gaat huub gewoon weg bij de officiele ronde.
hoeft niet, is wel spanningsverhogend natuurlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende: dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik verbaas me er steeds over hoe Natasia en Brian denken dat juist Huub in elkaar geslagen gaat worden als hij buiten koment, zelfs al is hij de populairste.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile. Where you need improvement: you have smelly dog farts.
Huub hou op Als er iets is waarin Eric en Huub níet overeen komen is 't dat irritant doen op persoonlijk gebied bij mensen, Eric is wat dat betreft iets 'chiquer'. Huub moet zich ff gedeisd houden want anders beslist Eric net ff op 't laatste moment dat ie 'm er uit gooit.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
Jaap vind het....raar wat Sylvia zegt? Ze zegt dat ze de afgelopen dagen wel genoeg aan haar hoofd heeft gehad! En dan trekt Jaap een rare smoel????????