peace niggaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef Roi het volgende:
aight foewakkas whatzup ??!!? checken jullie ook die wetstrijd az? 'k zit nu in de loko dus dick chill op de pda!
respect eh!
wahaha filmpje gezien op youtube! Ben blei dat ik toen nog niet alles bewust kon bedenken!quote:
Jah, één van mijn beste zomers ooit, ondanks de muziek (de Spicegirls waren ook immens populair toen)quote:
strak man!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Thunderdome was op zijn hoogtepunt toen
'69quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik moest aan Brian Adams denken, die had een veel puiker nummer [afbeelding]
Ik vond en vind Thunderdome kutquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Thunderdome was op zijn hoogtepunt toen
Ik pwnde jou toen, als 11-jarigequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toen was ik 8
quote:
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Owjaquote:
doh dat was de grapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik kocht toen singles van Unicorn, N-trance, E-rotic en Dr Alban.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:58 schreef Biogarde het volgende:
Toen kocht ik 2 Unlimited singles.
ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toen was ik 8
Dubbel platinaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef -x-nathali-x- het volgende:
[..]
ik ook![]()
In die zomer kreeg ik de cd van Linda Roos en Jessica![]()
Ze traden een keer op in het oude stadion van Vites, en iedereen kreeg een verrekijkertjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef -x-nathali-x- het volgende:
[..]
ik ook![]()
In die zomer kreeg ik de cd van Linda Roos en Jessica![]()
En het was nog leuk ookquote:
je was erbij?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:06 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ze traden een keer op in het oude stadion van Vites, en iedereen kreeg een verrekijkertje
Wil je me aanraken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef -x-nathali-x- het volgende:
[..]
En het was nog leuk ook(het was trouwens een GTST cd, waar een paar nummers van hun opstonden)
[..]
je was erbij?![]()
En ook nog eens uit Arnhem!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |