Mischien in het Papuliaans ( of hoe die taal ook mogen heten die op Aruba gesproken wordt )quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
Zei Eric nou zonet dat Brian's moeder tegen Brian heeft gezegd dat er een nieuwe bewoner komt??
Dat heeft ze toch helemaal niet gezegd of ben ik gek
Heb je uberhaupt de streams gevolgd afgelopen dagen? Dan weet je wat Eric gaat doen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Huub eruit gaat. Huub zou hetzelfde met Eric doen. En Eric zit daar niet voor de gezelligheid hij gaat voor de winst.
Huub zou in deze fase zeker niet hetzelfde doen. Huub is zich er goed van bewust dat hij met relnicht Eric nog meer spel kan spelen dan met Sylviaquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Huub eruit gaat. Huub zou hetzelfde met Eric doen. En Eric zit daar niet voor de gezelligheid hij gaat voor de winst.
Drinken? Steek wel een joint aan, Lost kijken, en daarna de stemmingquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan de volgende COS titel niet worden, de stemming gebeurd om 20 of 21 uur....
Ik wil de stemmingronde kijken dus ik ben mijzelf al moed aan het indrinken
Ze zei ook een paar zinnen in het Papiaments...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
Zei Eric nou zonet dat Brian's moeder tegen Brian heeft gezegd dat er een nieuwe bewoner komt??
Een beetje maar Eric zou dom zijn als hij het niet zou doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de streams gevolgd afgelopen dagen? Dan weet je wat Eric gaat doen....
Dan is allemaal klieren en de boel een beetje opstoken (hoop ik en denk ik). Is toch leuk om een beetje te pesten? Andersom had Huub dat ook gedaan. Ik zie Huub er wel voor aan om in Erics situatie alvast de tassen voor hem in te pakken, puur en alleen om te stangen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef klip het volgende:
[..]
En toch, toch vertrouw ik die Eric niet. De dingen die hij tegen Huub zei over het cancelen van prostituees en het genieten van het moment vind ik vreemd voor iemand die beweerd dat hij niet weg gaat stemmen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:51 schreef Ole het volgende:
Om de beurt naar achteren?
Nee, heeft ze niet gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
neuken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef Clank het volgende:
Natasia aan de keukentelefoon: Dag mooie vent van me.... poepie... schatje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |