quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
huub krijgt een stapel kaarten. zijn die allemaal van peter?
Sure, and sign his own death-certificate.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Eric gaat de Febo vertellen dat ie Huub naar huis stuurt.
Doe maar, tijd genoeg, zal pas om prime time vermoed ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef Darklight het volgende:
Ben ook weer thuis
Wannweer is die stemming, hoelaat?
Anders ga ik eerst ff nieuwe Lost kijken nu
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef koemleit het volgende:
Als Eric nu Huub eruit stemt, dan is hij devolgende of snapt ie dat niet?
8 Uur... Lost is trouwens leuk, de nieuwe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef Darklight het volgende:
Ben ook weer thuis
Wannweer is die stemming, hoelaat?
Anders ga ik eerst ff nieuwe Lost kijken nu
ja en Eric is achterlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian verzon het terplekke om Eric te overtuigen dat er iemand uit moet ........
ik hoop erop, maar weet beter...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef waxmask het volgende:
Over 3 uur weet ik of ik mijn normale leven weer kan hervatten![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat Sylvia Eric zal steunen, ookal stuurt Eric Huub vanavond naar huis. Enige probleem wat je dan hebt, is dat je maar een backup hebt en er geen geintjes meer moeten komen zoals met de binnenkomst van Jaap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.
Ga daar maar niet vanuit!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef waxmask het volgende:
Over 3 uur weet ik of ik mijn normale leven weer kan hervatten![]()
![]()
![]()
kan zomaar de laatste avond DGK zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan de volgende COS titel niet worden, de stemming gebeurd om 20 of 21 uur....
Ik wil de stemmingronde kijken dus ik ben mijzelf al moed aan het indrinken
Vergeet het. Syl laat Huub nooit vallen en zal dus naar Natasia trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:46 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Sylvia Eric zal steunen, ookal stuurt Eric Huub vanavond naar huis. Enige probleem wat je dan hebt, is dat je maar een backup hebt en er geen geintjes meer moeten komen zoals met de binnenkomst van Jaap.
Cheers !quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia is een onberekenbare factor voor Eric omdat haar vader op sterven ligt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan nog gedekt wordt door Sylvia. Sylvia zal wel op Eric moeten steunen, anders gaat zijn er ook uit. Sylvia kan ook een pact sluiten met Amanda maar die is zo onbetrouwbaar dat ze dat niet zal den, en dus zal ze wel naar eric toe trekken.
Haha.. en je denkt dat een pact sluiten met Eric nog enige waarde heeft als hij net Huub eruit heeft gestemd ???quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:45 schreef havefun het volgende:
[..]
Mischien in het Papuliaans ( of hoe die taal ook mogen heten die op Aruba gesproken wordt )quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
Zei Eric nou zonet dat Brian's moeder tegen Brian heeft gezegd dat er een nieuwe bewoner komt??
Dat heeft ze toch helemaal niet gezegd of ben ik gek
Heb je uberhaupt de streams gevolgd afgelopen dagen? Dan weet je wat Eric gaat doen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Huub eruit gaat. Huub zou hetzelfde met Eric doen. En Eric zit daar niet voor de gezelligheid hij gaat voor de winst.
Huub zou in deze fase zeker niet hetzelfde doen. Huub is zich er goed van bewust dat hij met relnicht Eric nog meer spel kan spelen dan met Sylviaquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef havefun het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Huub eruit gaat. Huub zou hetzelfde met Eric doen. En Eric zit daar niet voor de gezelligheid hij gaat voor de winst.
Drinken? Steek wel een joint aan, Lost kijken, en daarna de stemmingquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze zei ook een paar zinnen in het Papiaments...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
Zei Eric nou zonet dat Brian's moeder tegen Brian heeft gezegd dat er een nieuwe bewoner komt??
Een beetje maar Eric zou dom zijn als hij het niet zou doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de streams gevolgd afgelopen dagen? Dan weet je wat Eric gaat doen....
Dan is allemaal klieren en de boel een beetje opstoken (hoop ik en denk ik). Is toch leuk om een beetje te pesten? Andersom had Huub dat ook gedaan. Ik zie Huub er wel voor aan om in Erics situatie alvast de tassen voor hem in te pakken, puur en alleen om te stangen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef klip het volgende:
[..]
En toch, toch vertrouw ik die Eric niet. De dingen die hij tegen Huub zei over het cancelen van prostituees en het genieten van het moment vind ik vreemd voor iemand die beweerd dat hij niet weg gaat stemmen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:51 schreef Ole het volgende:
Om de beurt naar achteren?
Nee, heeft ze niet gezegd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Webdeb het volgende:
neuken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef Clank het volgende:
Natasia aan de keukentelefoon: Dag mooie vent van me.... poepie... schatje...![]()
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Dlocks het volgende:
In een brief aan Huub van ene Joke: "Wat ben jij een heer zoals met Amanda bent omgekaan. Nuchter ben je levensgevaarlijk."
Mooi verhaal, als Brain niet tussenbeide was gekomen had Huub Amanda keihard geneukt.
Als je het gebeuren live hebt gezien, dan weet je best dat dit niet waar is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Dlocks het volgende:
In een brief aan Huub van ene Joke: "Wat ben jij een heer zoals met Amanda bent omgekaan. Nuchter ben je levensgevaarlijk."
Mooi verhaal, als Brain niet tussenbeide was gekomen had Huub Amanda keihard geneukt.
Jaap zat net wel een brief te lezen en aangezien hij al zijn oude brieven had verscheurd neem ik aan dat hij iig één brief heeft gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo was lekker die pizza
heeft japie nog post gekregen os helemaal niks?
ook wel zielig dan....
![]()
spierpijn van het trainen denk ik...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef Charmian het volgende:
Wat doet die Japio soms van die superdebiele bewegingen, of ligt dat aan mij?
sneu........quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zat net wel een brief te lezen en aangezien hij al zijn oude brieven had verscheurd neem ik aan dat hij iig één brief heeft gehad.
Ze willen de volgorde zo aanpassen dat het zo irritant/spannend mogelijk wordt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Vraagje, waarom worden ze allemaal naar de FEBO geroepen om toe te lichten voor wie de ontslagronde is. Dat gebeurt toch normaal aan tafel met iedereen erbij??????
Dat is nou waarom de tv uitzending dus ENORM SLECHT was. Mensen gaan denken dat Huub is gestopt door brian, terwijl Huub haar onder de douche al kon neuken, maar daar al zei dat hij niets ging doen. Hij heeft daar haar (blote) borsten zelfs niet heeft aangeraakt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet.
Onder de douche zei hij al dat er niets zou gaan gebeuren.
THe best of both worldsquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Vraagje, waarom worden ze allemaal naar de FEBO geroepen om toe te lichten voor wie de ontslagronde is. Dat gebeurt toch normaal aan tafel met iedereen erbij??????
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Jaap wil ook groupies... waar blijven mijn groupies???
Nou fan's schrijven maar!![]()
Jaap, ik ben fan van je,quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Hij heeft 'C.O.R.A.' toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiërenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
ach ik kijk het nog effe aan met jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef donpsp het volgende:
[..]
Jaap, ik ben fan van je,![]()
dikke vetkus, Don
Ik heb het live gezien...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het gebeuren live hebt gezien, dan weet je best dat dit niet waar is.
De Free Record Shop in zijn woonplaats doet goede zaken met al die muziekbonnen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiëren
Mischien ook wel een bijeenkomst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien wil huppeldepup6000 nog wel even een kaartenactie voor Jaap initiëren
Volgens mij vond hij het wel gezellig dat Brian naast m zat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah...... ik hoor dus net dat ie spierpijn heeft dat dacht ik al
daarom kreunt ie soms zo
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk geeft in bedekte termen aan aan dat Billie stinkt.
Dat is nou bonding.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Nieuwe GoudenKooi stelletje:
[afbeelding]
Nu je het zegt ja, hahaha. Snif snif snif...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk geeft in bedekte termen aan aan dat Billie stinkt.
Ze kan zichzelf in 1 klap een plaats of 3 naar boven werkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef rooie3 het volgende:
Die snollie is echt dom hoor.
Ze moet nu toch zien wie er favoriet zijn.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf in 1 klap een plaats of 3 naar boven werken
Nou van mij mag ze buiten dat groepje blijven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf in 1 klap een plaats of 3 naar boven werken
Gokje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef donpsp het volgende:
Ik wil niet weten hoe Amanda er aan toe is als ze later dement is...
Om ons te ergeren jaquote:
gebeurt niet, dit is tv, verwarring zaaien, juist leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef Lady-night het volgende:
Redactie laat even aan de bewoners weten of dat echt waar is van die nieuwe bewoner aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |