Och hij heeft wel meer dingen gedaan die de gemiddelde mens niet doet. Dit verbaast me niksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eric zijn 'grote geheim' komt uit.
Hij is anderhalf jaar gigolo geweest en verdiende 20.000 gulden per maand.
Coolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
MissNaTRASHa vanavond voor het eerst gesignaleerd in DGK.
[afbeelding]
Ik heb haar te kort gezien om goed te kunnen oordelen.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:39 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kinderen)
Eric: Ik zou heel graag vader willen zijn van 2 kinderen.
Sylvia: Ik wil geen moeder zijn.
Eric : Wil je ook geen draagmoeder zijn?
Sylvia: Nee.
.
Brian heeft al maanden in die masterroom geslapen,quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Waxxer het volgende:
Ow en ja ik las wel dat Brian graag privacy wil, maar Eric weet heel goed dat dat niet mogelijk is e vind dat eigenlijk wel prettig. Brian ook wel, maar die geeft dat niet toe. Maar het is me wat allemaal he??!!
Maar er hangen toch ook gewoon camera's in die masturroom?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft al maanden in die masterroom geslapen,
het is niet zijn kamer, de kamer is van iedereen.
.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:12 schreef Heathen het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Eric.............. homo is.![]()
Ik vind hem een interessant personage om te volgen in het spel. Mede door zijn goede toneelspel zoals rond de stemming tegen Huub. Verder heeft hij weinig schaamtegevoel. Ja, goede zet om hem er in te zetten. Alleen hoop ik dat hij nog wat individueler gaat opereren in het spel, en zijn eigen 'geheime' plan gaat trekken, want daar is hij wel een ster in denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga Eric steeds leuker vinden
[afbeelding]
Dat vind ik niet. Zijn plannen zijn heel vernuftig bedacht en hij kan situaties met zijn toneelspel drastisch beïnvloeden. Sterke speler die niet onderschat moet worden, potentieel kandidaat voor de winst.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef Dutchguy het volgende:
Kwam binnen als tijger maar blijkt uiteindelijk katje met geknipte nagels.
Hij zou Natasia aanpakken en al wat niet maar ik zie hem vooralsnog alleen op Huub leunen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Zijn plannen zijn heel vernuftig bedacht en hij kan situaties met zijn toneelspel drastisch beïnvloeden. Sterke speler die niet onderschat moet worden, potentieel kandidaat voor de winst.
Het lijkt sowieso wel of iedereen ineens dikke vriendjes is met elkaar in de villa de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij zou Natasia aanpakken en al wat niet maar ik zie hem vooralsnog alleen op Huub leunen.
Maar misschien brengt hij in de toekomst onverwachts vuur in het spel.
Natasia lijkt ook helemaal ingekakt. We moeten het inderdaad van Japio hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso wel of iedereen ineens dikke vriendjes is met elkaar in de villa de laatste tijd.![]()
Gelukkig hebben we de onberekenbare Jaap nog, anders waren er helemaal geen confrontaties meer.
Ik zat net de uitzendingen van gisteren en eergisteren terug te kijken, ze sprak zelfs lovende woorden over Huub terwijl ze hem er uit kon stemmen. Geen pijlen meer op haar boog, totaal uitgeblust. Tijd voor vers bloed, DGK_REDACTIE, werk haar er maar uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:12 schreef Dutchguy het volgende:
Natasia lijkt ook helemaal ingekakt.
het echte krikken, eric zal dan wel geneukt willen worden door huubquote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dus ome Eric heeft vanacht aan de lollypop van sleeping Huub gezogen. What's next!?
Serieus ?quote:Op zondag 25 maart 2007 12:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo dus ome Eric heeft vanacht aan de lollypop van sleeping Huub gezogen. What's next!?
dan zal huub toch op z'n minst wakker moeten zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het echte krikken, eric zal dan wel geneukt willen worden door huub
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:05 schreef tong80 het volgende:
Eric heeft vannacht Huub gerukt en gepepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |