Ja en dan op een waterbed.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het wachten is op zijn eerste bestelde hoertje.
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zal ie hiervan genieten.
Indrukkwekkende clip vind ik dat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:15 schreef INCTRL het volgende:
Zoveel medelijden heb ik met Gaap:
http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjs
![]()
quote:
met een SCHITTERENDE soundtrack!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Indrukkwekkende clip vind ik dat.
Ja inderdaad wel erg mooi gedaan.quote:
Prachtig nummer inderdaad.quote:
Handjes boven de kar, Jaap!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Handjes boven de kar, Jaap!
[afbeelding]
Nirvana "Something in the Way"quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:34 schreef heracles het volgende:
Nummer is van nirvana. Weet alleen niet hoe het heet.
Ik word een beetje een soort van verdrietig steeds van dat nummer. Snijd dwars door mijn donder op de een of ander manier... Wel een prachtig nummer hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Prachtig nummer inderdaad.![]()
Alleen voor dat nummer heb ik hem al een paar keer achter elkaar op de achtergrond op staan.![]()
Door mij zelf....dezelfde maker van de inmiddels beroemde PARA BROTHAA Remix!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nirvana "Something in the Way"
Muziekvideo gemaakt door fan denk ik?: http://www.youtube.com/watch?v=x4KanZJOPRk
Ben jij benito1000?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:42 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Door mij zelf....dezelfde maker van de inmiddels beroemde PARA BROTHAA Remix!![]()
En tijdens het Japio filmpje moet je extra goed op de DETAILS in samples en beelden letten!![]()
Ok, met user benito1000 onder dit filmpje een reactie. http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjsquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:47 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ja moet ik het bewijzen met een beheerdersreactie eronder??![]()
Ik zag in de cliffhanger gisteren dat Jaap vandaag weer aan bod komt in de tv uitzending.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
Typisch eienlijk dat we nog zo weinig van hem op tv hebben gezien.De streamkijkers weten veel meer dan ik.
Ma-ster-lijk !quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Handjes boven de kar, Jaap!
[afbeelding]
Done that!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ok, met user benito1000 onder dit filmpje een reactie. http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjs
Wees er blij om en dankbaar voor....quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
Typisch eienlijk dat we nog zo weinig van hem op tv hebben gezien. De streamkijkers weten veel meer dan ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:05 schreef Elounda het volgende:
Nee, het is een varken en wel hierom:
Vreten, zuipen, kotsen en schijten te gelijk. En je dan ook nog the Godfather noemen. Hij loopt met een odol door de kamer als Herma het bed opmaakt. Oke, soi, we hebben het over Herma, maar da's evengoed respectloos. Hij doucht niet na het sporten, hij heeft een dikke reet en dat is niet sexy.
Ik zeg: hij gebruikt de handkar maar.
Zo.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef DaanDobber het volgende:
Nee, ik niet, hij is namelijk heel dik.
Ik ben meer bang dat ie ontploft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben voornamelijk bang voor hem...
Je woont in Eemnes?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:26 schreef kissy het volgende:
Ben bang dat hij de racekak krijgt, dan is heel Eemnes van de kaart geblazen.
Nee hoor, ben geboren en getogen in Amsterdam, en al woon ik nu in een klein dorpje aan de kust, ik blijf in mijn hart altijd een Amsterdamse. (en Ajax-fan)quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef kissy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geboren en getogen in Amsterdam, en al woon ik nu in een klein dorpje aan de kust, ik blijf in mijn hart altijd een Amsterdamse. (en Ajax-fan)
quote:Kijk op hyves, daar staat ie met een foto, hij en zijn oma. Het is hem echt wel Jaap van Otterlo (Deventer, 7 december 1982) is een Nederlandse filmmaker en acteur. Hij groeide op in de Deventerse wijk Colmschate. Op 26 februari om 21:00 s'avonds deed Jaap zijn intrede in het Tien programma, De Gouden Kooi. In 1997 begon hij samen met Martijn van Koolwijk het filmproductiebedrijf inVANity waar hij zich vooral bezighoudt met produceren en de dagelijkse bedrijfsvoering. Behalve als producer is hij onder het pseudoniem Jaap Caneel ook als acteur werkzaam. Zijn belangrijkste rollen had hij in de door inVANity uitgebrachte films "Undercover Cop" en "De Gebroeders De Groot". Voor deze rollen won Van Otterlo een 'VAN AWARD' voor beste acteur. Ook was hij te zien in de promoreel van "Worst Case Scenario", een horrorfilm van Nederlandse bodem. Voor de VPRO-website 3voor12 is hij als journalist en coordinator audio-visueel actief.
Ik zie het alweer.... Als het niks met mij wordt, dan kan ik altijd nog acteur wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:21 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Is Jaap nu wel of geen acteur, zoals ze hier beweren?
Zo ja, dan speelt hij zijn rol met verve
Gelezen op het forum van Tien:
[..]
Toch een aardige staat van dienst, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef ABathingApe het volgende:
http://www.invanity.nl/wiki/index.php/Jaap_van_Otterlo nee ik heb geen medelijden met hem
haha Jaap die is het beste voorbereid. Die gozer heeft 5 maanden GK kunnen kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef MissSomebody het volgende:
Yep, medelijden met Jaap zeker...vraag mij af of hij wel goed was voorbereid op de gouden kooi. Toen hij vertelde dat hij de streams pas 2 weken volgde en nu al in de gouden kooi zat had ik al zoiets van.........arm jochie. Nu heb ik nog hoop dat hij goed toneel speelt....ik blijf hopen.....![]()
Echter dan dit, kunnen ze het niet maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Hathor het volgende:
Als ze er een acteur tussen zetten is de geloofwaardigheid natuurlijk wel meteen verdwenen, als die er uberhaupt al was. Dan is misschien dat hele dronken pandemonium van zijn eerste avond gewoon een spel geweest. En dat noemen ze dan "real life soap".![]()
triest..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:25 schreef kissy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geboren en getogen in Amsterdam, en al woon ik nu in een klein dorpje aan de kust, ik blijf in mijn hart altijd een Amsterdamse. (en Ajax-fan)
Ik hoop het alleen maar. De vernedering die hij daar moet doorstaan is niet echt dat je zegt gezellie..........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha Jaap die is het beste voorbereid. Die gozer heeft 5 maanden GK kunnen kijken.![]()
dat geloof je toch niet dat hij pas 2 weken GK heeft gekeken![]()
Ben ik niet helemaal net je eens, ze zouden de bewoners bv van bovenaf geen wetten kunnen opleggen, zodat ze niet constant hoeven uitkijken of ze de regels niet overtreden, laat het maar gewoon zijn beloop gaan en kijk waar het schip strand, dan pas is het echt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Echter dan dit, kunnen ze het niet maken.
In week 1 heb ik wat gezegd over het feit dat ze constant de regels naar hun hand wijzigden, 7 maanden laten hoor je mij daar dan niks meer over zeggen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal net je eens, ze zouden de bewoners bv van bovenaf geen wetten kunnen opleggen, zodat ze niet constant hoeven uitkijken of ze de regels niet overtreden, laat het maar gewoon zijn beloop gaan en kijk waar het schip strand, dan pas is het echt.
En geen acteurs natuurlijk.
klopt daarom snap ik niet dat Nathanael niet die biljartkeu pakte die op de tafel lag op het moment dat hij ruzie kreeg met huub, die 10 ruggen was hij toch wel kwijt, dan kon hij net zo goed even een showtje weggevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
Dat is dus een dure knal als je hem uitdeelt, ben je meteen je inleg kwijt. Als het nou twee joetjes of zo was, maar 10 ruggen is toch een beetje zonde.![]()
Helemaal mee eens, die had ik effe het achterste van mijn tong laten zien. Exit with a big bang.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
klopt daarom snap ik niet dat Nathanael niet die biljartkeu pakte die op de tafel lag op het moment dat hij ruzie kreeg met huub, die 10 ruggen was hij toch wel kwijt, dan kon hij net zo goed even een showtje weggeven
Waarschijnlijk is het maar blufverhaaltje van Talpa dat ze echt hun 10.000 euro zijn kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die had ik effe het achterste van mijn tong laten zien. Exit with a big bang.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |