Aaaaaaaah zeg nou.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Borga het volgende:
Vraagje...Wie is die kerel bij Jaap????????????????
quote:
meneer van de grote maten winkel (2de keer)quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef cobain94 het volgende:
Doucheslippers? Waarom geen latexpakje? zou jaap goed staan...
ik hoop het zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric zeikt Huub nu af. Hopelijk is het allemaal strategie.
Bespeur ik daar enige twijfel?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Eric zeikt Huub nu af. Hopelijk is het allemaal strategie.
Dankquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
meneer van de grote maten winkel (2de keer)
Ik zie het niet zo. Als hij Huub niet uitstemt, verliest hij ook zijn vriendschap met Amanda.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
eric heeft al aangegeven aan syl en huub dat hij voor de andere groep doet alsof hij twijfelt, zodat hij BAN vanavond een leuke schok kan bezorgen
Off Topic:quote:
Aaaahh lees nou eens tussen het posten door.... het antwoord stond er al een paar keerquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Jaap z'n persoonlijke kledingstylist.
De vertegenwoordiger van de grote maten winkel dus waarschijnlijk.
Vraagdak is een moeilijk woordquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef Sporti het volgende:
Draagvlak toch best een moeilijk woord voor Amanda
Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant is het wat struisvogelpolitiek om niet te twijfelen. Ik bedoel, Huub is echt een hele grote kanshebben dus dat (en alleen dat) zou een reden kunnen zijn om hem eruit te stemmen.quote:
Nee hoor, want zij vindt Huub best wel heel leuk. Ze durft alleen niet tegen Natasia en Brian in te gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo. Als hij Huub niet uitstemt, verliest hij ook zijn vriendschap met Amanda.
WOEFFFquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aaaahh lees nou eens tussen het posten door.... het antwoord stond er al een paar keer![]()
[..]
Zal Eric liever Amanda als maatje hebben, of Huubja.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:13 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo. Als hij Huub niet uitstemt, verliest hij ook zijn vriendschap met Amanda.
Dat klopt maar ze spelt gewoon met Huub. Ze is soms naief maar ze houdt wel van Brian.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor, want zij vindt Huub best wel heel leuk. Ze durft alleen niet tegen Natasia en Brian in te gaan.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
Heej! Die derde kerel heeft de nieuwe riem voor Jaap![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Je zal toch ''een milljonair'' zijn en niet in je sauna passen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:17 schreef cobain94 het volgende:
Jaap bij de sauna: Ik ga hier echt nooit in...Nee omdat het niet helemaal past?
Hahahaquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Heel sterkquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
als eric huub er wel uitstemt graaft hij zijn eigen graf, zo dom zal hij toch niet zijn hoop ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Hij wilde net zijn gevoelens niet vertellen bij Huub en Sylvia.. en zeikt ze daar nu over af tegen Amanda. Dat is voor het eerst dat ik begin te twijfelen.
Weet ik eindelijk hoe hij eruit ziet,quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef demins het volgende:
Eindelijk "Ton de Klusjesman" gecapt! Denk ik...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07104/ScreenShot014.jpg]afbeelding][/url]
Letterlijk en figuurlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
als eric huub er wel uitstemt graaft hij zijn eigen graf, zo dom zal hij toch niet zijn hoop ik
Ja dat is hem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef demins het volgende:
Eindelijk "Ton de Klusjesman" gecapt! Denk ik...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07104/ScreenShot014.jpg]afbeelding][/url]
Zet er een spiegel bij, heb je direct iets om mee te smijten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef noekje het volgende:
Eric stemt hem er niet uit. Punt
Oooh, wat zou ik mijn gezicht vanavond graag willen zien als die het wel doet.
maak een caps als het gebeurd.....:Dquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef noekje het volgende:
Eric stemt hem er niet uit. Punt
Oooh, wat zou ik mijn gezicht vanavond graag willen zien als die het wel doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |