21 uur hoop ik want dan ben ik weer thuisquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:58 schreef F04 het volgende:
Ik heb even snel een vraagje. Wanneer begint vanavond die stemronde?
Dat is dan echt balen aangezien dat wel een grappig item was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc had ze al een keer gewaarschuwd dat hij er geen zin in had dat zijn maaltijden verpest werden door het ordinaire geschreeuw van Natasia, en ik vermoed dat hij het nu gewoon gehad heeft omdat zijn maaltijden verpest worden door het volstrekte gebrek aan (tafel)manieren van Jaap.
Heb je raad opgevolgd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Neem een pilletje en relax..........![]()
blij dat de streams geen geurgolven afgevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sporti het volgende:
Die goorlap Jaap gaat dus echt niet eerst douchen![]()
Marc heeft er geen kracht meer voor...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marc had ze al een keer gewaarschuwd dat hij er geen zin in had dat zijn maaltijden verpest werden door het ordinaire geschreeuw van Natasia, en ik vermoed dat hij het nu gewoon gehad heeft omdat zijn maaltijden verpest worden door het volstrekte gebrek aan (tafel)manieren van Jaap.
Het is soms met geluid al erg genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
blij dat de streams geen geurgolven afgeven
Doe eens iets om je evenaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef Mokum020 het volgende:
"Doe deze eens om je middel".............
heeft ie wel een middel?
Ik kan ze alletwee niet uitstaan maar dan zeg ik in dit geval: doe mij Martin dan maar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef F04 het volgende:
Kok Martin en Jaap lijkt mij een goede combinatie.
wie is er ranziger?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef F04 het volgende:
kan ook tactiek zijn om de medebewoners het huis uit te jagen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
blij dat de streams geen geurgolven afgeven
Inderdaad nieuw komisch duoquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef F04 het volgende:
hoezo ben je daarvan overtuigd? vind Eric nog steeds behoorlijk onduidelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:02 schreef FSR het volgende:
ondanks ik er van overtuigd ben dat Eric Huub er niet uit stemt, vind iki Huub wel bezorgt kijken en veel denken.
Dat hoeft ie denk ik niet.Want hij is de Godfatherquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sporti het volgende:
Die goorlap Jaap gaat dus echt niet eerst douchen![]()
Dat is Jaap z'n persoonlijke kledingstylist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:04 schreef Borga het volgende:
Heeft Jaap een prive coach? wie is die meneer?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Sporti het volgende:
Die onderbroeken kunnen zo naar Texel als groepsaccommodatie![]()
Jaja met Jaap is de leut niet uit luchtquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Dit COS gedeelte is weer master, ik zit in mijn broek te piesen![]()
![]()
![]()
![]()
Die zitten dan vast heel strak want zelfs die magere puber van mij heeft maat 5/6quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:04 schreef Mokum020 het volgende:
"Welke maat is de boxershort.........maat 16...........de grootste"...........
even ter vergelijking........ik heb maat 4/5
eric heeft al aangegeven aan syl en huub dat hij voor de andere groep doet alsof hij twijfelt, zodat hij BAN vanavond een leuke schok kan bezorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Zit eric nou weer te lullen met amanda dat hij huub eruit gaat stemmen .. hou nou oooooop
Tjiesses...quote:
herkenbaar heb ik elke dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Elounda het volgende:
Gruwelijk "vet" dit allemaal..
En ik maar denken dat ik was afgekickt...
aaahh, terugvalletje moet kunnen
quote:
een meneer van de grote-maten-winkelquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef Borga het volgende:
Vraagje...Wie is die kerel bij Jaap????????????????
Ik heb een klein kontje........quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zitten dan vast heel strak want zelfs die magere puber van mij heeft maat 5/6![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |