Ja, klopt. Wel een leuk nummer en dat hij niet zo best kan zingen is in dat nummer niet storend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef Elounda het volgende:
Toen ik je zag toch?
Het is echt een ongelikte beer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
Het is natuurlijk sowieso te achterlijk voor woorden dat er iemand is voor Jaap met kleren en dat Jaap dan eerst ff op zijn dooie gemakkie ongedouched gaat staan koken.
Een lunch is meestal geen warme maaltijd Jaap![]()
Hij had gewoon moeten gaan douchen en die kleren moeten gaan passen, eten komt later wel, wat is dit voor onbeschoft gedoe om iemand die daar gewoon zijn werk aan het doen is zo lang te laten wachten?!
Bootcamp alleen is voor Jaap niet genoeg, het zou ook een heropvoedingskamp moeten zijn.quote:
Nummer is een stuk beter als Guus Meeuwis het zelf zingt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel een leuk nummer en dat hij niet zo best kan zingen is in dat nummer niet storend.
Ik ben bang dat reincarnatie de enige oplossing is voor Jaap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp alleen is voor Jaap niet genoeg, het zou ook een heropvoedingskamp moeten zijn.
Dat lachje is zo mogelijk erger.quote:
Ik zeg; ik kots er vanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:45 schreef cobain94 het volgende:
Lekker zo'n glas sinas met zweetijsblokjes..
Sinas? het was gewoon spa blauwquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:45 schreef cobain94 het volgende:
Lekker zo'n glas sinas met zweetijsblokjes..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, moet ik hem nog gaan uitleggen ook. Huub zong toch zo vals als maar kan. Daarom was het net zo 'goed' als Antonie, want die kan ook niet zingen.
Ik bedoel dat glas wat jaap aan de klerenwasser gaf...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Sinas? het was gewoon spa blauw![]()
Ik dacht dat dat alleen voor vandaag was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Ik lees net op VOL dat kok Marc niet meer komt?
en martin dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
de dienstplicht bestaat al jaren niet meer, al is Jaap wel een goede reden om het weer in te stellen..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp alleen is voor Jaap niet genoeg, het zou ook een heropvoedingskamp moeten zijn.
Laten we eigenlijk maar eens beginnen met een paar jaartjes dienstplicht voor Jaap, daar kunnen ze hem eerst ff afbreken, en dan een fatsoenlijke vent opbouwen.
Dan is het ik vraag..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg: weet je niet waar de dubbele punt zit?
[Uitleg modus]quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat glas wat jaap aan de klerenwasser gaf...
en die kookwedstrijd dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me alleen vandaag, want Huub en Amanda zijn toch bezig met de kookwedstrijd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
Klinkt logischer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat dat alleen voor vandaag was.
het is hier fok dus even speculeren. Mark werd door Eric geconfronteerd met mogelijk homosexuele fantasien en aangezien hij ook al twijfelde over transsexualiteit door Natasia en zijn alcoholisme door huub met zijn eigen korsakoff . Ziijn verkrachtersverleden herkende hij in Brian..marc kon het niet meer aan om te werken in de gouden kooi.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
gratis reklame voor die man, dan neem je dat geneuzel van Jaap op de koop toequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:51 schreef Heathen het volgende:
Wat een geweldig gesprek tussen jaap en die beleefde man. Ik was allang weggelopen.
Dat is voor de stemming vanavond, de brandstapel voor Jaap volgt later.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef rooie3 het volgende:
Las ik net dat ze het over fakkels hadden die klaar stonden in de vorige cos.
Marc had ze al een keer gewaarschuwd dat hij er geen zin in had dat zijn maaltijden verpest werden door het ordinaire geschreeuw van Natasia, en ik vermoed dat hij het nu gewoon gehad heeft omdat zijn maaltijden verpest worden door het volstrekte gebrek aan (tafel)manieren van Jaap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
het is hier fok dus even speculeren. Mark werd door Eric geconfronteerd met mogelijk homosexuele fantasien en aangezien hij ook al twijfelde over transsexualiteit door Natasia en zijn alcoholisme door huub met zijn eigen korsakoff . Ziijn verkrachtersverleden herkende hij in Brian..marc kon het niet meer aan om te werken in de gouden kooi.
Maar goed..Marc had er dus gewoon geen tijd meer voor.
De fakkels branden toch ook bij vertrek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is voor de stemming vanavond, de brandstapel voor Jaap volgt later.........![]()
net gemist, klonk het overtuigend, hoopvol zal maar zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Eric laat Huub weer eens weten dat hij zich geen zorgen moet maken.
Denk een beetje aan de regenwoudenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is voor de stemming vanavond, de brandstapel voor Jaap volgt later.........![]()
Hebben ze al spatschermen?? Want dat vet gaan spetteren...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Volgens mij is hdnkkk aan het draaien, en sparen ze ons.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:56 schreef My_ het volgende:
Als jullie luisteren op stream 3, hoor je dan ook in de verte een radiozender?!
Neem een pilletje en relax..........quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De fakkels branden toch ook bij vertrek.
Schrok toen ik het las.
word denk ook para![]()
zou me niet eens verbazen als marc niet meer kwam ....na alles wat gebeurd is.....onbeschofdheid van jaapiejo...........de bijna sex orgies met soccaboys...daar wil hij mischien niks meer mee te maken hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:53 schreef jacqjacq het volgende:
hoe moet dat dan met die kookwedstrijd tussen huub en amanda: sterft dat een stille dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |