Stel dat die brief van z'n broer is, dan is het waarschijnlijk ook al in dat kromme Brianiaanse Nederlands geschreven, en Brian kan nooit iets letterlijk overbrengen, dus dan is het ook nog een keer door Brian op z'n Brianiaans geïntepreteerd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless:
Alle woorden worden nu bij daden omgezet.......
Geen geklaag maar gedraag.......
![]()
Het was meer een geintjequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
Echt waar?
Zelf er in gestapt (zelfmoordpoging) of zijn de bewoners haar zat?
Thanks, slinger net de streams aan en krijg er nog net een stukkie van meequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Het was meer een geintjeIk geloof zelfs dat Palma de laatste stappen zelf heeft gemaakt
Ik was net te laat, sorry.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Caps, anyone?
Ja, ze zag al aankomen dat ze er toch wel in zou gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Het was meer een geintjeIk geloof zelfs dat Palma de laatste stappen zelf heeft gemaakt
Of dat ze eens op tijd haar spiraaltje moet slikken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel dat die brief van z'n broer is, dan is het waarschijnlijk ook al in dat kromme Brianiaanse Nederlands geschreven, en Brian kan nooit iets letterlijk overbrengen, dus dan is het ook nog een keer door Brian op z'n Brianiaans geïntepreteerd...
Staat in de brief: Je moet het safe doen.
Brian leest: WTF, Amanda heeft een SOA??
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of dat ze eens op tijd haar spiraaltje moet slikken...![]()
Thank you!quote:
gelukkig, onderwater kan ze niet praten....de stem van natasia is er muziek bij.quote:
Jou vergeef ik het volmondig!quote:
Yup.....af en toe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Ik heb last van haperende streams... Jullie ook?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Af en toe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Ja...............quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef Maria44 het volgende:
Amanda: ga je mee zwemmen
Brian: nee ik ga trainen
Amanda niest, zegt tegen Brian: je zegt niet eens gezondheid Brian
Zou ze het dan toch gaan inzien![]()
Welke gebruik jij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Hier lopen de streams prima...
Ja met 2 internet aansluitingen in je dorp kan ik mij dat voorstellen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Hier lopen de streams prima...
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:
Hier anders ook geen probleem in centrum.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja met 2 internet aansluitingen in je dorp kan ik mij dat voorstellen...![]()
Ze zuipt, schreeuwt, beweegt en klinkt als een kerel.......geen wonder dat ze op handen wordt gedragen in de homo-scène.......ze is mannelijker dan menig homo ooit zal worden.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Sonique het volgende:
Ik vind palma sowieso wel een leuk wijf!
Dat vraag ik me ook steeds af. Ik zie ze ook 's morgens vroeg al buiten zitten en zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef pronkjewail het volgende:
Bikini`s, Korte jurkjes, blouses zonder mouwen, zwemmen in het zwembad, met drijfnatte kleren buiten gaan zitten... Waar staat die villa welooit? Ik zit hier met de CV aan!
Die 2 fucken mekaar, en is best grappig soms. Brian was gisteren ook wel sterk....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef Maria44 het volgende:
Amanda: ga je mee zwemmen
Brian: nee ik ga trainen
Amanda niest, zegt tegen Brian: je zegt niet eens gezondheid Brian
Zou ze het dan toch gaan inzien![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja met 2 internet aansluitingen in je dorp kan ik mij dat voorstellen...![]()
Ik hou wel van vrouwen die van een geintje houden.. Zou je dit bij Natasia doen, dan heb je een hele andere uitkomst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zuipt, schreeuwt, beweegt en klinkt als een kerel.......geen wonder dat ze op handen wordt gedragen in de homo-scène.......ze is mannelijker dan menig homo ooit zal worden.....![]()
Wel leuk wijf ja.......![]()
Ik vind haar toch echt wel vrouw hoor, zeker toen ze van de week Jaap de les ging lezen in een van de uitzendingen.. Maar ja: ik ben niet anders gewend eigenlijk, als echte Jordanese heb ik zo'n Potige Moeder en 4 van die Potige Tantes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zuipt, schreeuwt, beweegt en klinkt als een kerel.......geen wonder dat ze op handen wordt gedragen in de homo-scène.......ze is mannelijker dan menig homo ooit zal worden.....![]()
Wel leuk wijf ja.......![]()
Bedankt. Doen het hier ook slecht. Dat belooft nog wat voor vanavond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Maar ik denk dat dat weinig uitmaakt, ze komen allemaal van dezelfde basis.
Kamerling???quote:
Humorquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Welke drie dingen wil je nog doen?"
Huub: "Met Amanda naar bed.... met sylvia naar bed"
Amanda: "Kunnen we dan niet beter een trio doen?"
De familie hoopt dat Brian en Amanda zich vernaaien. Amanda zwanger. Brian neemt de verantwoordelijkheid en gaat met Amanda naar de Antillen. Familie blij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef kybe het volgende:
Vreemde famillie wel over het stemmen schrijven maar niet even vertellen dat Brian Amanda al een paar keer een slet heeft genoemd.
Ik heb geen problemen met de streams...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Mokum020 het volgende:
De enige stream die het goed doet is die met Japio................toeval?
Dat zou het idd moeten zijn, maar iets in me zegt dat jij juist denkt dat hij hem eruit stemtquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef Adothehague het volgende:
Eric vraagt aan huub wat hij nog wil doen voordat hij weggaat:(:( Voor mij is het nu duidelijk
Hij zal het hoogstens bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:30 schreef DainBramage het volgende:
[..]
alsof brian de verantwoordelijkheid zal nemen
Ja eric gaat huub eruit stemmen zo te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou het idd moeten zijn, maar iets in me zegt dat jij juist denkt dat hij hem eruit stemt
Straks snijd hij zijn vingertopje eraf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:29 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap mag ook wel eens aan zijn snijtechnieken gaan werken. Hij gaat de brocoli echt te lijf
Je begrijpt vast wel wat ik bedoeldequote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt vast wel wat ik bedoelde
Gelukkig is Antonie beter in acteren.
Dat is rottig voor hem, maar dat heeft hij ook aan zich zelf te danken hoor, hij leeft helemaal niet mee in de groep, en als hij wat zegt is het of onzinnig of respectloos.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:30 schreef Utrecht het volgende:
Jaap valt echt helemaal buiten de groep.
Je ziet hem bijna alleen maar alleen.
Ja, die 'zingt' dat nummer hè.. 'Voordat ik jou zag'.quote:
Dat is de klerenmeneer voor Jaap... en hij lijkt wel een beetje op Nicolaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Wie is die meneer bij Billie?
Het was ook meer een waarneming.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat is rottig voor hem, maar dat heeft hij ook aan zich zelf te danken hoor, hij leeft helemaal niet mee in de groep, en als hij wat zegt is het of onzinnig of respectloos.
Kansloos figuur die Jaap en volgens mij psychisch niet fris.
Ja, verdomd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de klerenmeneer voor Jaap... en hij lijkt wel een beetje op Nicolaas![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja eric gaat huub eruit stemmen zo te horen
Yep, de goorlap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:34 schreef pronkjewail het volgende:
Zei Jaap trouwens nou net dat hij vanuit zijn sportkleding de kleding van die meneer wou gaan passen?
Vorige keer ging die met zijn natte sportlijf direct achter de computer met een beker kwarkquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:33 schreef Elounda het volgende:
Bah, wat een vieze gozer is die Jaap toch.
Toen ik je zag toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die 'zingt' dan nummer hè.. 'Voordat ik jou zag'.
Damn, moet ik hem nog gaan uitleggen ook. Huub zong toch zo vals als maar kan. Daarom was het net zo 'goed' als Antonie, want die kan ook niet zingen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
sorry maar daar is niet erg eel voor nodig![]()
ow...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |