Stel dat die brief van z'n broer is, dan is het waarschijnlijk ook al in dat kromme Brianiaanse Nederlands geschreven, en Brian kan nooit iets letterlijk overbrengen, dus dan is het ook nog een keer door Brian op z'n Brianiaans geïntepreteerd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless:
Alle woorden worden nu bij daden omgezet.......
Geen geklaag maar gedraag.......
![]()
Het was meer een geintjequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Elounda het volgende:
Echt waar?
Zelf er in gestapt (zelfmoordpoging) of zijn de bewoners haar zat?
Thanks, slinger net de streams aan en krijg er nog net een stukkie van meequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Het was meer een geintjeIk geloof zelfs dat Palma de laatste stappen zelf heeft gemaakt
Ik was net te laat, sorry.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Caps, anyone?
Ja, ze zag al aankomen dat ze er toch wel in zou gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Het was meer een geintjeIk geloof zelfs dat Palma de laatste stappen zelf heeft gemaakt
Of dat ze eens op tijd haar spiraaltje moet slikken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel dat die brief van z'n broer is, dan is het waarschijnlijk ook al in dat kromme Brianiaanse Nederlands geschreven, en Brian kan nooit iets letterlijk overbrengen, dus dan is het ook nog een keer door Brian op z'n Brianiaans geïntepreteerd...
Staat in de brief: Je moet het safe doen.
Brian leest: WTF, Amanda heeft een SOA??
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of dat ze eens op tijd haar spiraaltje moet slikken...![]()
Thank you!quote:
gelukkig, onderwater kan ze niet praten....de stem van natasia is er muziek bij.quote:
Jou vergeef ik het volmondig!quote:
Yup.....af en toe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Ik heb last van haperende streams... Jullie ook?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Af en toe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Ja...............quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef akveor het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef Maria44 het volgende:
Amanda: ga je mee zwemmen
Brian: nee ik ga trainen
Amanda niest, zegt tegen Brian: je zegt niet eens gezondheid Brian
Zou ze het dan toch gaan inzien![]()
Welke gebruik jij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Hier lopen de streams prima...
Ja met 2 internet aansluitingen in je dorp kan ik mij dat voorstellen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
Hier lopen de streams prima...
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:
Hier anders ook geen probleem in centrum.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja met 2 internet aansluitingen in je dorp kan ik mij dat voorstellen...![]()
Ze zuipt, schreeuwt, beweegt en klinkt als een kerel.......geen wonder dat ze op handen wordt gedragen in de homo-scène.......ze is mannelijker dan menig homo ooit zal worden.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Sonique het volgende:
Ik vind palma sowieso wel een leuk wijf!
Dat vraag ik me ook steeds af. Ik zie ze ook 's morgens vroeg al buiten zitten en zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:20 schreef pronkjewail het volgende:
Bikini`s, Korte jurkjes, blouses zonder mouwen, zwemmen in het zwembad, met drijfnatte kleren buiten gaan zitten... Waar staat die villa welooit? Ik zit hier met de CV aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |