quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
nee nee nee brother! ff serieus, geniet je daarvan? Dan te denken ow! hahahahaha
quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien niet??
Red: "Kijk dit filmpje nou eens!!!! Is kei leuk!!!!"
H:"neee ik ben rave aan het luisteren"
Red: "Neeee je moet het echt zien!!!"
H: "Neeeeee!!!"
Red: "anders krijg je geen contactpunten meer!"
H: "Dat is echt laf, GVD, dat is echt laf!"
Red: "Kijk het filmpje nou maar, is kei leuk, dit moet je echt zien!"
H: "Donder maar op!"
Red: "Hier heeft iemand keilang aan gewerkt! Kijk het nou dus maar!"
H: "Dat die vent geen sociaal leven heeft daar kan ik toch niets aan doen."
Red: "Kijken!!! NU!!"
H: "Flikker toch op!"
Red: "Nou je hoeft niet zo stom te doen"
H: "Al ben je hier de stomste kabeldrager of de eindproducent, ik doe er gewoon hetzelfde tegen."
Ajajaj, deze shit is echt wel helemaal dope!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:14 schreef Maanvis het volgende:
Mopperdemopper, de redactie moet wel DEZE LINK DOORSTUREN : http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Dat is de juist versie, met muziek
Jammer dat Peter al slaapt, je kunt nu relatief rustig enige vraagtekens zetten bij het gedrag dat Huub af en toe vertoont.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eens komt het moment dat Huub er weer uit gedonderd wordt. Ook dan zal de Redactie het filmpje opnieuw bekijken. Niet zeker of ze dan weer 'de stoelpoot' zullen zien !
Maar daar heb ik Peter niet voor nodig ........quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Peter al slaapt, je kunt nu relatief rustig enige vraagtekens zetten bij het gedrag dat Huub af en toe vertoont.
Schetst perfect de triestheid van Jaapquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:43 schreef GoldenGuy het volgende:
De Gouden Kooi: "The Japio Sad Story" ReMiX
http://www.youtube.com/watch?v=ELO8RVxnAjs
Jaap = GOD!
Niet japio in ieder geval...quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit Japio en Amanda ?????
[afbeelding]
Post nou eerst het regelboekje maar voordat je nog meer insinuaties erbij gaat verzinnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit Japio en Amanda ?????
[afbeelding]
Behalve de hoofdregel dat de Miljonairs de Villa en de bijbehorende tuin zonder toestemming niet mogen verlaten, zijn er nog een flink aantal regels die de strijd om de Villa en het geldbedrag in goede banen moeten leiden. De Miljonairs zijn allemaal in het bezit van het uitgebreide regelboek, hier een korte samenvatting:quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Post nou eerst het regelboekje maar voordat je nog meer insinuaties erbij gaat verzinnen
(Da's Erik bij de weg.)
quote:Een kort overzicht van de spelregels:
De dag begint om 09:30 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
De Miljonairs mogen te allen tijde briefpost versturen naar de achterban.
De contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, spellen of uitdagingen. Er mag ook onderling worden geruild.
Met contactpunten kunnen de Miljonairs bellen en bezoek ontvangen.
De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen worden opgespaard.
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Vanaf heden vindt er om de week een ontslagvergadering plaats waarin de Miljonairs de mogelijkheid hebben een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd, wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera
Kijk op www.uitgebreidregelboek.tvquote:Op donderdag 8 maart 2007 04:02 schreef Maanvis het volgende:
Kan je de uitgebreide versie ook even posten? Hier staat niet alles in..
grinnnnnnnnnnn, Huubje lijkt in de verste verte niet op Sting (die Feyd Rautha speelde). Dan komt Brian veel eerder in aanmerking voor dat weirde karakter. (niet dat Sting weird is, maar Feyd wel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Dacht even een gelijkenis te zien met Feyd uit Dune. Viel tegen, toen maar even het haar er tegenaan gegooid.
Goodmorning all!quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:07 schreef rebellious_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik vind ut wel passend als Eric inderdaad op Internationale Vrouwendag miss Natrasha voor het voetlicht brengt. Zolang ook zij Huub er maar in laat.![]()
Kan het nog ergerquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:17 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen.
Wat een jurk heeft snollie weer aan zeg.
Hij drinkt zijn eigen moed in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:21 schreef Utrecht het volgende:
eric zit om 9:20 al aan de wijn, wie is nu de alcoholist???
Ik kijk liever naar de volgeltjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:25 schreef Dogga het volgende:
jaap neemt ee douche met onderbroek?
Had het mij leuk geleken als hij BAN de hele tijd naar de mond zou hebben gepraat, dat hij Huub eruit zou stemmen, en dat dan op het moment supreme niet Erik maar Miss Natrasha bij het stemmen aanschuift en Huub erin houdt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:10 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Goodmorning all!
Eric vertelde B&N gisteravond dat Ms. Natrasha vaak de personen die Eric niet mag, leuk vindt en andersom. Hopelijk blijft Ms. Natrasha in de kast tot na de stemming....
Nieuwsgierig geworden denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:23 schreef Dogga het volgende:
de schoonmaakster gaat ff lekker een plasje doen terwijl huub een douche neemt..waarom ook niet pff
Mijn gevoel zegt dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:26 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Had het mij leuk geleken als hij BAN de hele tijd naar de mond zou hebben gepraat, dat hij Huub eruit zou stemmen, en dat dan op het moment supreme niet Erik maar Miss Natrasha bij het stemmen aanschuift en Huub erin houdt.![]()
Zo zou ik het aangepakt hebben, dan. Screw with their minds.
.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:25 schreef rooie3 het volgende:
Nou bedankt.
Nam net een slok koffie en zie Japio in zijn onderbroek.
Laten we hopen. Ik heb vanavond angstvallig vrijgehouden, hoe hopeloos dat ook mag zijn, en verwacht wat spektakel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat dat gaat gebeuren.
Goede les voor ons.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:31 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
.
Ik nam net een hap ontbijtkoek en moet nu de stukjes van mijn beeldscherm schrapen.![]()
Dan zal Natas wel rennen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:38 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Wie waren die twee in de tuin net??? Zat de beruchte Ton daar niet bij?
Dit IS haar nieuwe garderobe.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Ms.Poes het volgende:
Als ik haar was zou ik een nieuwe garderobe EISEN. Ik heb volgens mij nog niet 1 stijlvol kledingstuk om haar borsten zien hangen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
Eric stemt huub ervanavond uit, waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik gewoon.
Nou leuk dat je er was.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
Eric stemt huub ervanavond uit, waarom weet ik niet maar dat gevoel heb ik gewoon.
Ik weet het niet meer na die opmerking van Eric tegen Natasia, dat Natrashia heel andere mensen leuk vind ben ik weer gaan twijfelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
dat gevoel heb ik ook!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
Ik begreep al zoiets, en het is om te huilen. DGK Redactie, hebben jullie de bonnetjes nog?quote:
Nee hoor hij stemt hem er niet uit. Weet ik zeker. (bijna dan) Ook ivm Silvia haar situatiequote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
Ik ook. Hoop echt dat Missy N. nog even weg blijft!quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer na die opmerking van Eric tegen Natasia, dat Natrashia heel andere mensen leuk vind ben ik weer gaan twijfelen.
Ik wel. 100% zelfsquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook!
ik ben er niet van overtuigd dat eric huub erin houd.....![]()
Ik denk dat Eric ook wel weet dat hij de volgende kan zijn als hij Huub wegstemt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook!
ik ben er niet van overtuigd dat eric huub erin houd.....![]()
Weet iemand dit??quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:00 schreef Varen het volgende:
Als Huub er vandaag toch uitgestemd gaat worden, kan hij dan weer terug komen, omdat er eigenlijk nog 2 mensen bij moeten???
En beste vriendinnetje Mariélle heeft hem geadviseerd Huub niet weg te stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:48 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric ook wel weet dat hij de volgende kan zijn als hij Huub wegstemt.
Ze heeft iets nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
begrijpt iemand wat er nu tussen Huub en Amanda gezegd wordt?
Ik versta er geen woord van.
(ze aait hem nu over de arm)
ja ik denk t ook.... t blijft een spel waar t altijd fijn is als je de sterkere tegenstanders eruit kunt krijgen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:39 schreef Pavement het volgende:
ik denk eerder dat als huub er deze week uitgaat, ze volgende keer Sil eruit stemmen... op het moment zijn huub en sil de grootste tegenstanders van BAN....quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:48 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric ook wel weet dat hij de volgende kan zijn als hij Huub wegstemt.
Gaat over de stemmingquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
ik bedoel dus niet over de biografie
Jawel hoor. De hele dag nog.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:52 schreef Apple-tje het volgende:
Huub vertelt Amanda dat als je een stemming aanvraagt tegen iemand je automatisch tegen stemt. Maakt dat nog iets uit dan? Ze kan haar stemming toch niet meer intrekken?
Wat was het antwoord van Amanda daarop? Ik kon dat niet verstaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu dat ze automatisch VOOR stemt als ze een stemming heeft aangevraagd.
Dat is een hint
Kreeg alleen het laatste gedeelte mee:quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
ik bedoel dus niet over de biografie
maar amanda weer nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk dat je er was.
Was net in goede stemming, nu word ik weer zenuwachtig![]()
ja, en dan moet Eric dus met Jaap bonden als hij er in wil blijven ...... geselliggggquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:51 schreef patje30 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat als huub er deze week uitgaat, ze volgende keer Sil eruit stemmen... op het moment zijn huub en sil de grootste tegenstanders van BAN....
maar ik hoop dat ik er geheel naast zit.... huub mag van mij blijven!!!!![]()
Dat ze het nog toch het laatste moment kan intrekken. Huub zei dat dat klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat was het antwoord van Amanda daarop? Ik kon dat niet verstaan.
Helemaal niet. Tegen Huub is hij iedere keer zeer stellig hoor. Hij zorgt er alleen voor dat natasia en Brian dat nog niet weten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:55 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, en dan moet Eric dus met Jaap bonden als hij er in wil blijven ...... geselligggg![]()
Iedereen weet nu wel dat Eric Huub er in moet houden om zichzelf te beschermen, maar het rare is dat Eric zelf zo wisselvallig reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |