je kan het zondermeer niet eens met hem zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:39 schreef Viajero het volgende:
Ik ben er eigenlijk vooral blij mee, ik hou niet zo van conflict. Als we common ground kunnen vinden dan is dat toch juist mooi?
Ga jij maar wonen in een land waar honderden kinderen worden vastgehouden zonder enige proces in Israelische kampen met zeer slechte omstandigheden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:01 schreef MrVVD het volgende:
[..]
liever isreal dan de arabieren en islam natuurlijk. het bewijs hoef ik je niet eens te leveren.
het is een volk van barbaren.
In iran worden kinderen ter dood veroordeelt en gexecuteerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ga jij maar wonen in een land waar honderden kinderen worden vastgehouden zonder enige proces in Israelische kampen met zeer slechte omstandigheden.
je moet je schamen
Ik praat over Israel die honderden kinderen gevangen houdt in strafkampenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef CANARIS het volgende:
[..]
In iran worden kinderen ter dood veroordeelt en gexecuteerd.
Hoe wrang en synisch kan een wereldbeeld zijn waneer je dan loopt te zeiken over Israel.
welke genocide ? Man laat je nakijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik praat over Israel die honderden kinderen gevangen houdt in strafkampen
en ik heb Iran dat niet zien doen . Heeft Iran ook een genocide gepleegd ?? net als Israel op kinderen en burgers
Genocide tegen de burgers van Palestina en Libanonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:05 schreef CANARIS het volgende:
[..]
welke genocide ? Man laat je nakijken
Of logica..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Doe geen moeite, Meki is niet erg sterk in Engels.
Hoi Meki!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Genocide tegen de burgers van Palestina en Libanon
laat je zelf maar nakijken.
en verder heb ik jou niks horen zeggen over de honderden kinderen die vast worden gehouden in Israelische kampen
Jaaa, vrouwen en kinderen... Komen we weer. Zoek een argument kerel. Vrouwen en kinderen zouden niet worden aangevallen als de terro's van Hezbollah en Hamas zich niet als laffe honden achter hun kinderen in drukke woonwijken en flats hun Qassam en Kathusya raketten af zouden voeren. Die oorlog die je nu weer opratelt is overigens begonnen door een 6-jaar lange rakettenregen op Noord Israel, maar daar hoor je ik je natuurlijk niet over. Geen enkel land had dat geaccepteerd. Dagelijkse doden vallen er ook niet, ga eens nieuws volgen over Israel en niet hetgene wat op TT en nu.nl komt. Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van deze kwestie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het ligt overal aan behalve aan de al decenia durende bezetting, de bijna dagelijkse doden en oorlogen zoals afgelopen zomer in Libanon waarbij voornamelijk vrouwen en kinderen vermoord zijn geworden.![]()
Dat zeg ik, het ligt altijd aan van alles, behalve aan hoe Israel zich gedraagt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:26 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Jaaa, vrouwen en kinderen... Komen we weer. Zoek een argument kerel. Vrouwen en kinderen zouden niet worden aangevallen als de terro's van Hezbollah en Hamas zich niet als laffe honden achter hun kinderen in drukke woonwijken en flats hun Qassam en Kathusya raketten af zouden voeren. Die oorlog die je nu weer opratelt is overigens begonnen door een 6-jaar lange rakettenregen op Noord Israel, maar daar hoor je ik je natuurlijk niet over. Geen enkel land had dat geaccepteerd. Dagelijkse doden vallen er ook niet, ga eens nieuws volgen over Israel en niet hetgene wat op TT en nu.nl komt. Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van deze kwestie.
Daar zit zeker veel in. Jordanie heeft meer Palestijnen gedood dan Israel, maar hoor je mensen zeuren over Jordanie? Sabra en Chatila worden tot in den treure herhaalt, maar als je mensen vraagt waar Black September vandaan komt hebben ze geen idee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het ligt altijd aan van alles, behalve aan hoe Israel zich gedraagt.
Nu ligt het bijvoorbeeld aan TT en nu.nl.
Ja die mening zijn sommige in de Israelische regering ook toegedaan. Ze hebben een PR-bureau ingehuurd om het merknaam Israel te verbeteren. Of zie initiatieven als megaphone.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Daar zit zeker veel in. Jordanie heeft meer Palestijnen gedood dan Israel, maar hoor je mensen zeuren over Jordanie? Sabra en Chatila worden tot in den treure herhaalt, maar als je mensen vraagt waar Black September vandaan komt hebben ze geen idee.
PR?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja die mening zijn sommige in de Israelische regering ook toegedaan. Ze hebben een PR-bureau ingehuurd om het merknaam Israel te verbeteren. Of zie initiatieven als megaphone.
Ik voorspel dat het niet gaat werken. Vroeger je zo'n reclame leus "Twenty million customers cant be wrong" oid. Waarom denkt men dat het hier anders zou zijn? Ligt het aan dat mensen niet genoeg geinformeerd zijn of een verkeerd beeld in de media en helemaal aan het einde van het argument is iedereen gewoon antisemiet...
Het gaat niet werken omdat de feiten op de grond een ander verhaal vertellen en mensen niet helemaal blind zijn.
Lesje begrijpend lezen in groep 7 van de basisschool gemist ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het ligt altijd aan van alles, behalve aan hoe Israel zich gedraagt.
Nu ligt het bijvoorbeeld aan TT en nu.nl.
We hebben tot zover:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
PR?
http://www.take-a-pen.org/english/encyclopedia_E.html
http://www.geocities.com/(...)alestinianPropaganda
Veel succes met lezen.![]()
Ja, want als je aangevallen wordt wordt van je verwacht, dat je al liggend in hoekje van je kamer gaat liggen en op je lekker op je in laat trappen. Actie & reactie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef voorpagina het volgende:
Ik had daar geen onderzoek voor nodig om te bedenken dat israel het meest gehate land ter wereld is. Dat kan iedereen met gezond verstand verzinnen, met op nummer 2 de VS. En ze maken het er zelf naar.
Ja, en joden aten ook kinderen zeker?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We hebben tot zover:
- iedereen is antisemiet
- de media is partijdig
- de palestijnen bedriegen de wereld
- ...
Nog meer?
"Het ligt overal aan, behalve Israel."
We hebben tot zover:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef Konlewicz het volgende:
[..]
Ja, want als je aangevallen wordt wordt van je verwacht, dat je al liggend in hoekje van je kamer gaat liggen en op je lekker op je in laat trappen. Actie & reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |